Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is jouw favoriete drugscombinatie?

wat is jouw favoriete drugscombinatie?

205 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#1
BasvanHoven zei:
Is die dosis 2c-b niet wat aan de hoge kant?
Klik om te vergroten...

Ik ben helaas één van die mensen bij wie 2C-B weinig effectief is. De eerste twee keer dat ik het probeerde (12mg en daarna 25mg) merkte ik helemaal niets. Alleen 2C-B, zonder te combineren, wordt bij mij pas een béétje interessant vanaf 60mg.

Psychedelibee zei:
Ik zou vooral zeggen, is die dosis MDMA niet wat aan de lage kant.
Klik om te vergroten...

Als je nexus flipt moet je volgens het internet weinig MDMA gebruiken, omdat het anders overheerst. Vandaar dat ik netjes nét boven de treshold ga zitten.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fenrir zei:
Als je nexus flipt moet je volgens het internet weinig MDMA gebruiken, omdat het anders overheerst. Vandaar dat ik netjes nét boven de treshold ga zitten.
Klik om te vergroten...
Naar mijn idee hoor je met de nexus flip uberhaupt eerst MDMA te doen en dan als het begint uit te werken de 2C-B, dat maakt het ook een flip. En dan heb je daarbij ook nog eens 3 ervaringen voor de prijs van 2, eerst de MDMA, dan de synergie fase die best magisch is en als afsluiter nog de 2C-B uitwerking.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ff off topic. Klopt het dat Pammetje82 niet meer onder ons is?
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Naar mijn idee hoor je met de nexus flip uberhaupt eerst MDMA te doen en dan als het begint uit te werken de 2C-B, dat maakt het ook een flip. En dan heb je daarbij ook nog eens 3 ervaringen voor de prijs van 2, eerst de MDMA, dan de synergie fase die best magisch is en als afsluiter nog de 2C-B uitwerking.
Klik om te vergroten...

Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ik dit geval specifiek benoemde dat ik ze tegelijk innam, in plaats van het een nexus flip te noemen :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fenrir zei:
Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar dat ik dit geval specifiek benoemde dat ik ze tegelijk innam, in plaats van het een nexus flip te noemen :wink:
Klik om te vergroten...
Ja snap ik. Als ik ze tegelijk zou innemen zou ik ook weinig MDMA doen, maar lijkt me persoonlijk eigenlijk wat irritant om die 2 tegelijk te laten pieken plus dat ze allebei erg kort werken. Ik vind de echte flip in ieder geval erg chill en super vet op feesten. MDMA doet het voor mij niet meer echt, een beetje misbruikt in het begin, maar zodra die 2C-B begint in te werken als de MDMA een beetje begint af te nemen dan heb ik echt weer dat onbeschrijfelijke empatische love gevoel gepaard met ontzettend heftige visuals.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
MDMA doet het voor mij niet meer echt, een beetje misbruikt in het begin, maar zodra die 2C-B begint in te werken als de MDMA een beetje begint af te nemen dan heb ik echt weer dat onbeschrijfelijke empatische love gevoel gepaard met ontzettend heftige visuals.
Klik om te vergroten...

Superfijn dat je het gevoel op die manier nog terug kunt halen!

Psychedelibee zei:
lijkt me persoonlijk eigenlijk wat irritant om die 2 tegelijk te laten pieken plus dat ze allebei erg kort werken. Ik vind de echte flip in ieder geval erg chill en super vet op feesten.
Klik om te vergroten...

Ik heb verschillende manieren geprobeerd:
Eerst MDMA, dan 2C-B (de echte nexus flip): het werkt allebei net zoals normaal, de flip is nice, en de 2C-B-ervaring wordt nog iets beter.
Eerst 2C-B, dan MDMA: geen echte flip te bekennen, de MDMA wordt iets vager. Ik vind het weinig toevoegen.
MDMA en 2C-B tegelijk: de entactogene en psychedelische werkingen worden enorm versterkt. De 2C-B blijft erg makkelijk. Het is dus een heftige psychedelische ervaring, zonder veel introspectie of negatieve gevoelens.
Deze werkt maar een uurtje of vier, vijf, maar is het absoluut waard wat mij betreft!
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger op de hardstyle feestjes beginnen met wat pep, vervolgende wat 4-fmp bijpakken, afsluitend met wiet op de after. vervolgens een benzo erin en knallend naar bed:grimacing:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lorazepam (1.25mg) + Diazepam (15mg) + GHB zorgt toch wel voor 'n ultieme ontspanning. Zo red ik de 2 uur tussen m'n doseringen makkelijk, niet geschikt voor de onervaren gebruiker van downers. Deze combinatie is potentieel levens-gevaarlijk als je zenuwstelsel niet gewend is aan downers.

Coffeecup zei:
Klopt het dat Pammetje82 niet meer onder ons is?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je aan deze info?
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#9
2cb + keta = interessante synergie :).
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Raver zei:
Hoe kom je aan deze info?
Klik om te vergroten...
Hoe kom jij waarschijnlijk aan deze info waar Coffeecup waarschijnlijk info over heeft?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
2cb - MDMA- ketamine en wiet :grin:
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#12
https://drugsforum.nl/threads/diazepam-verslaving.49597/ Hier had ik dat gelezen @Raver
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
@Coffeecup

Ene @willemv heeft dat inderdaad gemeld zag ik, alweer 5 jaar geleden. Ik heb even op zijn profielpagina gekeken, en hij (willemv) is anderhalve maand geleden nog op de site geweest, misschien kan je hem een PB sturen als je er meer over wil weten?

edit;
Ken je die pammetje82 dan? Want je bent redelijk nieuw op t forum en dit speelde zich alweer 5 jaar geleden af. In ieder geval ver voor mijn tijd, ben pas actief lid vanaf eind vorig jaar hoewel ik in 2010 al drugsforummer ben geworden maar daar kan ik me niks meer van herinneren.
C
CoffeecupLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kom hier al langer, sinds 2015 zoiets. Maar met mijn wauskop (destijds dan hè ) mijn e-mail, of wachtwoord aangepast, of mijn Nick name, ik wéét het gewoon niet meer en vond een nieuw account makkelijker aangezien ik mijn e-mail adres ook niet meer in kwam ook een nieuwe moeten maken. Niet handig en zal ook niet meer gebeuren hoop ik :laughing:

Maar Pammetje heb ik niet gekend overigens
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ok,

Ik hoop dan maar dat die 82 voor z'n leeftijd stond en niet voor z'n (of haar) geboortejaar.
S
Skaf-GiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Weed Mdma
P
PinkUnicorn013Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien een hele gevaarlijke combinatie, maar ik hou van
Speed + XTC
of
2CB + Lekker Jointje + 100MG MDMA

I love it
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD, als die inkickt 25i-nbome, en als die landt 3 meo PcP. Lachgas om t af te maken. :tongueout:
I
IkWeerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Coke+ghb+leuke vrouw
Speed+mdma
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind het nu ook niet meer verstandig hoor, (tijdens de piek bedoel ik) maar toen het nog prima ging vond ik het een gouden combinatie. Juist omdat het de trip zo enorm versterkte en veel meer visueel maakte. Wiet kan heel makkelijk een element van paranoia toevoegen echter en dat wil je niet hebben tijdens trippen natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."