#1
Ja idd maar start gewoon met een milde dosis truffels voor de eerste keer.Dat mag ik hopen ja. Maar dan kan je toch net zo goed een grote dosis LSD of truffels nemen.
Ja idd maar start gewoon met een milde dosis truffels voor de eerste keer.Dat mag ik hopen ja. Maar dan kan je toch net zo goed een grote dosis LSD of truffels nemen.
Dat lijkt me logisch.Ja idd maar start gewoon met een milde dosis truffels voor de eerste keer.
Ja idd, ik heb al tripervaring maar een 10gr truffels zou een mooie ervaring zijn.Dat lijkt me logisch.
Niet mee eens, psychedelica combineren heeft prachtige synergie die hele vette visuals kan geven. Mijn mooiste (qua uiterlijk) trip was de combi van 4-HO-MET en LSD. De visuals werden 1 en gingen samen smelten.Wat is de meerwaarde van truffels, 2-cb en 1p-lsd combineren? Een ervaren gebruiker zou weten dat dit een vrij kansloze combinatie is. Meer van hetzelfde..
Niet mee eens, psychedelica combineren heeft prachtige synergie die hele vette visuals kan geven. Mijn mooiste (qua uiterlijk) trip was de combi van 4-HO-MET en LSD. De visuals werden 1 en gingen samen smelten.
Als je bijvoorbeeld 2C-B mengt met LSD, maak je de trip ook vriedelijker/makkelijker.
@8.6 mixte een tijd terug HEEL veel psychedelica in threshhold dosis, dat lijkt mij zo cool..
Ik weet dat dat niet veilig is, heb het ook nooit gedaan. Alleen 4-HO-MET en LSD, en 2C-B & 4-HO-MET.Wat acht.zes deed is niet veilig, het combineren van zoveel middelen (weet-ie zelf ook maar sommigen zijn bereid de risico’s te nemen). Met dat soort mixen weet je absoluut niet meer wat voor effecten het gaat geven, wat niet alleen gevaarlijk kan uitpakken voor je mentale gezondheid maar zeker ook fysiek link kan zijn. Het is volledig onvoorspelbaar en over dat soort combinaties is ook geen literatuur meer te vinden, dus je kunt je er niet goed op voorbereiden.
Mij persoonlijk lijkt het niet echt iets, het mixen van (veel) psychedelica. Een combinatie van twee middelen zoals 2C-B en LSD daar kan ik nog inkomen en dat zou ik misschien nog wel eens proberen, maar bij drie of meer zou het me echt teveel een Russische roulette worden.
Ik vind juist veel middelen beter tot hun recht komen gecombineerd, maar grappig dat ik wiet en psychedelica dan weer ECHT een no go vind. Veel te link.Ik ben niet van het combineren. Ik leer graag stoffen helemaal in de diepte kennen en doe er dus graag 1 tegelijk.
Toch heb ik wel wiet bij verscheidene andere middelen gedaan en ik was erg fan van LSD gecombineerd met wiet. Totdat dit een keer uitliep op een 'bad trip'. Nu combineer ik het niet meer tijdens de LSD piek, maar pak ik wel bijna altijd wiet erbij tijdens de comedown, wat ik altijd nog steeds een heerlijke combinatie vind. Het complimenteert elkaar zo goed. De wiet haalt de nadelen van LSD bij mij weg (bodyload, mentale onrust) en de LSD haalt de nadelen van wiet bij mij weg. (sloomheid, sufheid) Heerlijk om dan muziek te gaan luisteren bijvoorbeeld, of nog even lekker verder spacen op een andere manier dan puur alleen LSD.
Ja dat had ik vroeger ook. Die bad trip was nadat ik wiet rookte in het 10de uur van de trip, dus in de comedown. Het kwam 10x zo hard terug als tijdens de piek.Ik vind het nu ook niet meer verstandig hoor, (tijdens de piek bedoel ik) maar toen het nog prima ging vond ik het een gouden combinatie. Juist omdat het de trip zo enorm versterkte en veel meer visueel maakte. Wiet kan heel makkelijk een element van paranoia toevoegen echter en dat wil je niet hebben tijdens trippen natuurlijk.
Heb er tijdens de comedown nooit een probleem mee gehad, maar het blijft een extra risico wellicht.Ja dat had ik vroeger ook. Die bad trip was nadat ik wiet rookte in het 10de uur van de trip, dus in de comedown. Het kwam 10x zo hard terug als tijdens de piek.
Ach, voor de een is het heerlijk, voor de ander een ramp. Risico is er altijd, maar voorzichtigheid is het belangrijkst. Iedereen reageert anders.Heb er tijdens de comedown nooit een probleem mee gehad, maar het blijft een extra risico wellicht.
Ja dat had ik vroeger ook. Die bad trip was nadat ik wiet rookte in het 10de uur van de trip, dus in de comedown. Het kwam 10x zo hard terug als tijdens de piek.
Beetje off-topic, maar als ik voor een eerste trip tussen truffels, 2C-B en (1p) LSD zou moeten kiezen (met de ervaring die ik nu heb), zou ik altijd voor LSD gaan.Je gaat heel hard trippen, dus als je nog nooit hebt getript, hou het bij truffels.
Dat is nu wel veranderd naar 6-ABPMdma en Ghhb
Speed en GHB @Blyatman 😬
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."