#1
Heel simpel, alcohol en wiet. Beste combinatie om op te chillen imo
Uncubed zei:4-FMP + speed.
Heerlijk gaan op de 4F en daarna door op de speed. heeft mij al vaak door de menige feestjes heen gebracht.
En nu heel erg brak. Toch teveel gedronken.En bier. lol ben aardig panja nu. Van pils en wiet.

Hendroit zei:MDMA (xtc) en lachgas![]()
![]()

Hoewel ik wel vaak dingen zeg waarvan ik de dag erna spijt heb :P Dat moet je er maar bij nemen dan! Ongecontroleerd (booze) zever (spek + booze) uitkramen zorgt voor zo'n dingen. Met C heb ik dat ook, alleen bereik ik dan sneller m'n zuip-grens, ben zo ook al eens koBenzo-Heroine-Alcohol-Amfetamine.. Het was de ultieme rush van geluk met de vaagheid die ik gewend was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."