Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook als je voldoende pauzes hebt dan kan het effect op den duur afnemen. Je zou een pauze van een jaar kunnen proberen? Nu heb ik met XTC soms ook dat ik alleen maar wil hangen en knuffelen ipv feesten. Ik vind het dan ook veel leuker om thuis te doen. Als ik het wel op een feest doe dan ben ik me vaak al dagen druk aan het maken over hoe het gaat vallen, of er geen controles zijn etc waardoor ik heel erg gespannen mijn trip in ga. Als het dan zover is dan valt er zoveel van me af dat ik me helemaal kan ontspannen. Is dat wat je bedoelt met vermoeidheid?"
"Bij mij duurt het 8 uur en de dag erna nog een heerlijke afterglow. Ik heb het gevoel dat het bij mij veel sterker effect heeft dan bij anderen, maar mijn dip is ook veel heftiger dan bij anderen. Daarom gebruik ik het al jaren niet meer.."
"Waarom zo sterk,. Hoop dat producenten eens gaan nadenken.."
"Omdat je het hebt over dat je zweet een rare geur kreeg begin ik bijna te denken dat er ook efedrine in je pillen zat, toen ik caffeïne pillen gebruikte had ik echt niet zo’n heftig effect als jij nu beschrijft."
"Gaat goed hoor"
"De Dunne zei: Ik neem altijd een paar doppen mee van verschillende soorten (gebruikte) flesjes. Dus bv een dop van de Chaudfontaine water (die zijn net een tikkie groter dan van bv cola etc), een coca cola dop en nog een dop. Dan heb je altijd een passende dop bij je. Gratis. Klik om te vergroten... Ik doe precies hetzelfde, in mijn ravetasje zitten dopjes van ieder gangbaar merk. Er is weinig zo irritant als niet kunnen dansen door een flesje zonder dop in je handen"
"In rust 53, bij gebruik van uppers 106."
"1. 4fmp + wiet + temazepam 2. Alcohol + wiet 3. Tramadol + amfetamine 4. Clonazepam + oxycodon"
"Raver zei: Waarom specifiek Temazepam? Dit is een klassieke 'inslaper'. Klik om te vergroten... Pas bij het uitwerken neem ik dat in, het geeft een euforisch effect wat ik bij de meeste benzo’s niet heb."
"Kheb wel eens atropine in mijn ogen gekregen voor een onderzoek. Heb nog nooit zulke grote pupillen gehad als toen. Zou dat ook zijn als je atropine snuift?"