#1
Ja, wij schijten ook.Poepen vrouwen?
Ja, wij schijten ook.Poepen vrouwen?
Nu klinkt het meer als 1 keer, ik kreeg de indruk dat je het regelmatig deed haha.Ik had niks bij me en scheet bijna in m'n broek! Met maisbladeren 😁
Ik moet mijn dop op de wc leggen anders hangt die tegen de pot aan. Tering ranzigDat laatste gebeurt bij sommige WC's inderdaad als je zit te schijten, heel irritant.
Ik kijk ineens heel anders naar toilet(brillen). Gadverdamme.Ik moet mijn dop op de wc leggen anders hangt die tegen de pot aan. Tering ranzig
Ik kan mijn schijt redelijk coveren. Op een of andere manier schijt ik niet graag op een andere wc dan thuis. Behalve als ik aan de schijtie zit dan ist natuurlijk een andere verhaal want dan moet het.Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?
Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.
Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Ja of het is dat of legit op de bril schijten. Al dat squatten helpt ook allemaal niet mee.Ik kijk ineens heel anders naar toilet(brillen). Gadverdamme.
Ja man dar leerde ik hier ook voor het eerst.Poepen vrouwen?
Liever thuis. Heb ook van nature niet (vrienden van mij hadden dat wel) opeens een heftige aandrang en kan het dus altijd wel een beetje timen.Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?
Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.
Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Je maakt me trots! Straks kan je lekker een bruine trui breien.Heb ondertussen al een glas leeg en mn cola bijna !
Hahahaha geweldig toch? Ik kom eigenlijk iedere dag wel even dit topic checken tegenwoordig. 💩Met veel plezier meegelezen afgelopen dagen. Had zelf van maandag t/m donderdag niet gepoept. En gisteravond na liters gemberthee eindelijk aandrang, drukken en een (bescheiden) storting gedaan.
Zit je dan ondertussen ook een flinke braat te draaie in de pot ?Hahahaha geweldig toch? Ik kom eigenlijk iedere dag wel even dit topic checken tegenwoordig. 💩

Haha, jaaa. Dan stap je met een kwieke stap weer van de pot af.Zijn jullie ook altijd zo trots als je een drol draait en je veegt het en het papiertje is gewoon schoon? 😎
Hahahahaha, even schouderklopje aan mezelf... 😌
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."