Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
42 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cruelti. zei:
Poepen vrouwen?
Klik om te vergroten...
Ja, wij schijten ook.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natozlato zei:
Ik had niks bij me en scheet bijna in m'n broek! Met maisbladeren 😁
Klik om te vergroten...
Nu klinkt het meer als 1 keer, ik kreeg de indruk dat je het regelmatig deed haha.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Dat laatste gebeurt bij sommige WC's inderdaad als je zit te schijten, heel irritant.
Klik om te vergroten...
Ik moet mijn dop op de wc leggen anders hangt die tegen de pot aan. Tering ranzig
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Ik moet mijn dop op de wc leggen anders hangt die tegen de pot aan. Tering ranzig
Klik om te vergroten...
Ik kijk ineens heel anders naar toilet(brillen). Gadverdamme.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...
Ik kan mijn schijt redelijk coveren. Op een of andere manier schijt ik niet graag op een andere wc dan thuis. Behalve als ik aan de schijtie zit dan ist natuurlijk een andere verhaal want dan moet het.

Bij mijn ex duurde het 3jaar voor ik mijn eerste drol draaide in de pot daar. En dit was een ziek clean huis dus daar kan het niet aanliggen. Op een of andere manier kan ik het gewoon niet.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spyro zei:
Ik kijk ineens heel anders naar toilet(brillen). Gadverdamme.
Klik om te vergroten...
Ja of het is dat of legit op de bril schijten. Al dat squatten helpt ook allemaal niet mee.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cruelti. zei:
Poepen vrouwen?
Klik om te vergroten...
Ja man dar leerde ik hier ook voor het eerst.
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...
Liever thuis. Heb ook van nature niet (vrienden van mij hadden dat wel) opeens een heftige aandrang en kan het dus altijd wel een beetje timen.
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trouwens, ik heb echt de beste avatar voor dit topic zie ik.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja van c moet ik meer naar het toilet gaan en de "grote boodschap" ruikt ook nog eens dubbel zo hard...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Heb ondertussen al een glas leeg en mn cola bijna !
Klik om te vergroten...
Je maakt me trots! Straks kan je lekker een bruine trui breien.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
Limited abilities zei:
Met veel plezier meegelezen afgelopen dagen. Had zelf van maandag t/m donderdag niet gepoept. En gisteravond na liters gemberthee eindelijk aandrang, drukken en een (bescheiden) storting gedaan.
Klik om te vergroten...
Hahahaha geweldig toch? Ik kom eigenlijk iedere dag wel even dit topic checken tegenwoordig. 💩
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Salvia zei:
Hahahaha geweldig toch? Ik kom eigenlijk iedere dag wel even dit topic checken tegenwoordig. 💩
Klik om te vergroten...
Zit je dan ondertussen ook een flinke braat te draaie in de pot ?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zijn jullie ook altijd zo trots als je een drol draait en je veegt het en het papiertje is gewoon schoon? 😎
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
'k Heb een vriendin die letterlijk ALTIJD als ze op bezoek komt direct gaat schijten. Ik zie dit maar als compliment dat mensen zich hier zo vrij voelen. :') Let it gooooo. :cheerpompom:

Zelf ben ik een medium gemakkelijke kakker denk ik. Moet eigenlijk vrijwel nooit schijten op feestjes of in kroegen, en liever niet ook eigenlijk, maar indien wel, het zij zo. Sommige dingen kun je maar beter accepteren.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Spyro zei:
Zijn jullie ook altijd zo trots als je een drol draait en je veegt het en het papiertje is gewoon schoon? 😎
Klik om te vergroten...

trots?..

extatisch!, lol..like .. do you guys see this!..

df eyes.gif
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Zijn jullie ook altijd zo trots als je een drol draait en je veegt het en het papiertje is gewoon schoon? 😎
Klik om te vergroten...
Haha, jaaa. Dan stap je met een kwieke stap weer van de pot af.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gympie zei:
trots?..

extatisch!, lol..like .. do you guys see this!..

Bekijk bijlage 12938
Klik om te vergroten...
Hahahahaha, even schouderklopje aan mezelf... 😌

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."