Bij mij op de basisschool was er iemand die een aantal keer op bijzondere plekken een cadeautje heeft lopen kleien.
Het begon met een hele drol op de wc-bril. Ranzig natuurlijk, en als gevolg kregen alle groepen (5-8, ik zat zelf in
![:sunglasses:]()
een uitgebreide preek en zal dit uiteraard niet nog een keer gebeuren.
Maar direct na de preek bij onze klas, welgeteld iets van 40 minuten lang, gingen 2 jongens naar de wc en binnen 1 minuut kwamen ze terug. Met grote moeite hun lach inhoudende verkondigden ze dat er wederom een nummer 2 was gedeponeerd, niet in de wc, ditmaal ook niet op de bril, maar in een urinoir.
We hadden te maken met een seriepoepert...
Samen met de juffrouw gingen ze terug naar het toilet om te kijken wat de situatie was.
Conciërge over de zeik maar verder niks meer van gehoord die dag.
De volgende dag was er weer een bruin pakketje bezorgd op een onconventionele locatie; de wasbak.
De bilspleetatleet had het voor mekaar gekregen een drol te leggen in de wasbak. Maar dit keer niet ongezien...
Nog aan het werk bij interesse komt het vervolg zo. Dit is overigens waargebeurd hahaha.