Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
HAHA zo kan je echt niet zijn. :tilttearlaugh: :sob:
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Salvia zei:
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
Klik om te vergroten...
Only here on DF..........💩💩💩
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het heet veel voordelen om een man te zijn!
En kinderen en zo?
Ik ben daar niet zo goed in.
Dus: no Kids from me.....er zijn er al genoeg op deze wereld!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia zei:
HAHA zo kan je echt niet zijn. :tilttearlaugh: :sob:
Klik om te vergroten...
Sorry heb donkere humor 😅.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laramonjour zei:
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep 😂
Klik om te vergroten...
Ah oke, ik heb geen ervaring met opiaten m.u.v. tramadol en al helemaal niet met laxeermiddelen hahaha.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#6
straatpiraat zei:
Ah oke, ik heb geen ervaring met opiaten m.u.v. tramadol en al helemaal niet met laxeermiddelen hahaha.
Klik om te vergroten...
Ik zou ook nooit laxeermiddelen gebruiken want je krijgt er zoveel buikpijn en 'kont'😅 pijn van, laat moeder natuur maar lekker alles regelen
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
Bij mij op de basisschool was er iemand die een aantal keer op bijzondere plekken een cadeautje heeft lopen kleien.

Het begon met een hele drol op de wc-bril. Ranzig natuurlijk, en als gevolg kregen alle groepen (5-8, ik zat zelf in :sunglasses: een uitgebreide preek en zal dit uiteraard niet nog een keer gebeuren.

Maar direct na de preek bij onze klas, welgeteld iets van 40 minuten lang, gingen 2 jongens naar de wc en binnen 1 minuut kwamen ze terug. Met grote moeite hun lach inhoudende verkondigden ze dat er wederom een nummer 2 was gedeponeerd, niet in de wc, ditmaal ook niet op de bril, maar in een urinoir.

We hadden te maken met een seriepoepert...
Samen met de juffrouw gingen ze terug naar het toilet om te kijken wat de situatie was.
Conciërge over de zeik maar verder niks meer van gehoord die dag.

De volgende dag was er weer een bruin pakketje bezorgd op een onconventionele locatie; de wasbak.
De bilspleetatleet had het voor mekaar gekregen een drol te leggen in de wasbak. Maar dit keer niet ongezien...
Nog aan het werk bij interesse komt het vervolg zo. Dit is overigens waargebeurd hahaha.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
straatpiraat zei:
Bij mij op de basisschool was er iemand die een aantal keer op bijzondere plekken een cadeautje heeft lopen kleien.

Het begon met een hele drol op de wc-bril. Ranzig natuurlijk, en als gevolg kregen alle groepen (5-8, ik zat zelf in :sunglasses: een uitgebreide preek en zal dit uiteraard niet nog een keer gebeuren.

Maar direct na de preek bij onze klas, welgeteld iets van 40 minuten lang, gingen 2 jongens naar de wc en binnen 1 minuut kwamen ze terug. Met grote moeite hun lach inhoudende verkondigden ze dat er wederom een nummer 2 was gedeponeerd, niet in de wc, ditmaal ook niet op de bril, maar in een urinoir.

We hadden te maken met een seriepoepert...
Samen met de juffrouw gingen ze terug naar het toilet om te kijken wat de situatie was.
Conciërge over de zeik maar verder niks meer van gehoord die dag.

De volgende dag was er weer een bruin pakketje bezorgd op een onconventionele locatie; de wasbak.
De bilspleetatleet had het voor mekaar gekregen een drol te leggen in de wasbak. Maar dit keer niet ongezien...
Nog aan het werk bij interesse komt het vervolg zo. Dit is overigens waargebeurd hahaha.
Klik om te vergroten...
HOE DAN??? Ik ga trouwens echt stuk om seriepoepert 😅
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
2cb- fly heeft inderdaad ( zoals @De Zandman anders verwoorde ) potentieel om als laxeermiddel verkocht te worden.

Niet normaal dat goedje.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben, deze reacties lezende, toch blij dat ik geen vrouw ben!
Alleen al een kind krijgen, en nu dus ook naar de wc moeten een paine in the ass.....
Na een operatie, 10 dagen niet gekund.
Wat je dan meemaakt!
Ik moest bevallen waarbij het hele ziekenhuis eruit moest....meer dan een uur vreeeselijk veel pijn gehad..
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Ik ben, deze reacties lezende, toch blij dat ik geen vrouw ben!
Alleen al een kind krijgen, en nu dus ook naar de wc moeten een paine in the ass.....
Klik om te vergroten...
En de struggles van wildplassen! Kan me niet voorstellen hoe een avondje buizen eruit had gezien als ik een vrouw was.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Zandman zei:
Ik ben, deze reacties lezende, toch blij dat ik geen vrouw ben!
Alleen al een kind krijgen, en nu dus ook naar de wc moeten een paine in the ass.....
Klik om te vergroten...
Nou ik moet geen kinderen hebben hoor bah 🤮
Het is inderdaad letterlijk een pain in the ass
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Zandman zei:
Neem 2CB-FLY!
Dan is het niet een vraag OF je moet poepen, maar wel WANNEER.....rotzooi die 2CB-FLY!
Wat een buikkrampen je hiervan krijgt!
Klik om te vergroten...

Geen last van met 2C-B FLY voor zover ik me herinner en ik heb het regelmatig gedaan. Ik vind het lichamelijk ook niet zwaarder of heel veel anders of meer rotzooi dan 2C-B. (Ze hebben beide niet zo’n super toffe bodyload, en ik heb bij beide wel eens bijna moeten kotsen in de come up). Denk dat dit meer jouw persoonlijke reactie erop is.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Zandman zei:
Het heet veel voordelen om een man te zijn!
En kinderen en zo?
Ik ben daar niet zo goed in.
Dus: no Kids from me.....er zijn er al genoeg op deze wereld!
Klik om te vergroten...
Dat dus, ik hoef die vieze koters ook niet
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
straatpiraat zei:
Bij mij op de basisschool was er iemand die een aantal keer op bijzondere plekken een cadeautje heeft lopen kleien.

Het begon met een hele drol op de wc-bril. Ranzig natuurlijk, en als gevolg kregen alle groepen (5-8, ik zat zelf in :sunglasses: een uitgebreide preek en zal dit uiteraard niet nog een keer gebeuren.

Maar direct na de preek bij onze klas, welgeteld iets van 40 minuten lang, gingen 2 jongens naar de wc en binnen 1 minuut kwamen ze terug. Met grote moeite hun lach inhoudende verkondigden ze dat er wederom een nummer 2 was gedeponeerd, niet in de wc, ditmaal ook niet op de bril, maar in een urinoir.

We hadden te maken met een seriepoepert...
Samen met de juffrouw gingen ze terug naar het toilet om te kijken wat de situatie was.
Conciërge over de zeik maar verder niks meer van gehoord die dag.

De volgende dag was er weer een bruin pakketje bezorgd op een onconventionele locatie; de wasbak.
De bilspleetatleet had het voor mekaar gekregen een drol te leggen in de wasbak. Maar dit keer niet ongezien...
Nog aan het werk bij interesse komt het vervolg zo. Dit is overigens waargebeurd hahaha.
Klik om te vergroten...
Dit klinkt net als die ene South Park aflevering.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#16
straatpiraat zei:
En de struggles van wildplassen! Kan me niet voorstellen hoe een avondje buizen eruit had gezien als ik een vrouw was.
Klik om te vergroten...
Mij gaat dat eigenlijk altijd wel goed af, maar dat komt misschien doordat ik verder door m'n benen kan, zonder om te vallen, dan de meeste mensen. Soms spettert het wel een beetje als ik te veel druk zet in zo'n positie, dat is wel jammer altijd.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Salvia zei:
Mij gaat dat eigenlijk altijd wel goed af, maar dat komt misschien doordat ik verder door m'n benen kan, zonder om te vallen, dan de meeste mensen. Soms spettert het wel een beetje als ik te veel druk zet in zo'n positie, dat is wel jammer altijd.
Klik om te vergroten...
Ja snap je. Ik heb vrij lange benen waardoor ik zo hopla naar beneden zak. Ben wel erg onstabiel dus ben al een paar keer in mijn eigen pis gevallen 🤷‍♀️
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laramonjour zei:
Dat dus, ik hoef die vieze koters ook niet
Klik om te vergroten...

Het gaat me niet om vieze koters, maar wel om het feit dat ik de wereld om ons heen een wel zo grote teringbende vind, dat ik niet de verantwoordelijkheid nemen kan om daar iemand in neer te zetten. Nee.
Er zijn er al teveel
Zie die films maar dat er gevraagd wordt om geld te doneren aan de kinderen in Afrika of Jemen
Want deze verhongeren bij bosjes omdat pa oorlog moet voeren ipv gewoon werk te zoeken.
Qua strijd zoeken heb ik ook al genoeg gedaan, maar ik zet geen kinderen extra hier neer zonder dat ik in dit geval daar totaal achter kan staan en.....een goede wederhelft te hebben!
Nee dank u beleefd, ik sla over deze beurt....
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Zandman zei:
Het gaat me niet om vieze koters, maar wel om het feit dat ik de wereld om ons heen een wel zo grote teringbende vind, dat ik niet de verantwoordelijkheid nemen kan om daar iemand in neer te zetten. Nee.
Er zijn er al teveel
Zie die films maar dat er gevraagd wordt om geld te doneren aan de kinderen in Afrika of Jemen
Want deze verhongeren bij bosjes omdat pa oorlog moet voeren ipv gewoon werk te zoeken.
Qua strijd zoeken heb ik ook al genoeg gedaan, maar ik zet geen kinderen extra hier neer zonder dat ik in dit geval daar totaal achter kan staan en.....een goede wederhelft te hebben!
Nee dank u beleefd, ik sla over deze beurt....
Klik om te vergroten...
Dit werd opeens ff serieus 😳 maar ik ben het met je eens
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Moet je toch eens kijken wat een enorme klotebende de hele wereld is geworden en dat doen we allemaal zelf!
Oorlog, moord, brandstichtingen, verkrachting, subs aanranding, allerlei figuren die hun tengels niet van jonge kinderen al af kunnen houden, straatschenderij, vernielingen, straatroof, inbraak, met geweldgebruik, rellen, georganiseerde supporters knokpartijen, enz enz.
Waar gaat dat heen
Hoe moet dat gaan
Waar komt die rotzooi toch vandaan....citaat uit de Barend Servetshow met Wim t. Schippers als groot talent regisseur betreffende deze oooo zo goede tv shows. jazeker !
Nu weer serieus
Nu kinderen nemen, ga daar maar aanstaan....respect voor diegenen die dit wel aandurven en daar voor de volle 100"% voor gaan...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."