Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
De pot?
Die gaat aan scherven. Sowieso!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Zandman zei:
Neem 2CB-FLY!
Dan is het niet een vraag OF je moet poepen, maar wel WANNEER.....rotzooi die 2CB-FLY!
Wat een buikkrampen je hiervan krijgt!
Klik om te vergroten...
Heb je dit ook bij 2CB? Of alleen bij fly?
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
Totdat je aan de opioides gaat.
Dan gooi je iemand hartstikke dood met een stuk poep zo hard als beton...
Klik om te vergroten...
Ik moest hier wel even om lachen, maar kan me goed voorstellen dat dat echt verschrikkelijk pijnlijk moet zijn. Geen idee of de pijn vergelijkbaar is, maar als ik poep terwijl ik ongesteld ben dan is het echt net alsof er een kind uit m'n anus komt. Echt niet te doen.
U
UnknowmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Salvia zei:
Iedere keer als ik op het punt sta om iets van drugs te doen (m.u.v. medicijnen) moet ik poepen (op z'n Nederlands, al zou je kunnen zeggen dat het op z'n Vlaams nog steeds klopt, maar daar gaat dit topic niet over :innocent:), echt iedere keer. Het maakt niet uit welke drug het is. Tot nu toe heb ik het altijd met ketamine, wiet, sigaretten, amfetamine, GHB, diacetylmorfine, you name it. Weet iemand hoe dit komt? Het is alsof ik op een gegeven moment gewoon onbewust de associatie gelegd heb tussen drugsgebruik en naar de wc moeten en het automatisme geworden is. Zijn er nog meer mensen die dit hebben? Of heeft iemand een verklaring hiervoor? Ben erg benieuwd.

Edit: dit gebeurt dus al nog vΓ³Γ³rdat ik ΓΌberhaupt iets op heb.
Klik om te vergroten...
Heb ik als ik weer dat we coke bestellen. Moet ik al spontaan poepen . Mijn partner ook
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laramonjour zei:
Oh ik kan je vertellen dat het enooooorm veel pijn doet, ik was zo erg aan het zweten van de pijn dat ik daarna weer moest douchen, en je reet doet de hele dag pijn 🀒
Klik om te vergroten...
Kan je geen laxeermiddelen gebruiken als je n enkele keer een opiaat gebruikt?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia zei:
Ik moest hier wel even om lachen, maar kan me goed voorstellen dat dat echt verschrikkelijk pijnlijk moet zijn. Geen idee of het vergelijkbaar is, maar als ik poep terwijl ik ongesteld ben dan is het echt net alsof er een kind uit m'n anus komt. Echt niet te doen.
Klik om te vergroten...
Oh ik kan je vertellen dat het enooooorm veel pijn doet, ik was zo erg aan het zweten van de pijn dat ik daarna weer moest douchen, en je reet doet de hele dag pijn 🀒
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heerlijk die vrouwen in dit topic
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
straatpiraat zei:
Kan je geen laxeermiddelen gebruiken als je n enkele keer een opiaat gebruikt?
Klik om te vergroten...
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep πŸ˜‚
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laramonjour zei:
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Spettert het dan over de wc bril?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Spettert het dan over de wc bril?
Klik om te vergroten...
Nee wijsneus. In de pot
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Laramonjour zei:
Nee wijsneus. In de pot
Klik om te vergroten...
Soms knalt het zo hard dat je gewoon een beetje omhoog vliegt
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahahaha, heb dit hele topic niet echt gevolgd, maar moet zo lachen over deze poep-gesprekken letterlijk
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Soms knalt het zo hard dat je gewoon een beetje omhoog vliegt
Klik om te vergroten...
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Laramonjour zei:
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat @Rivalrie bedoelt dat het dan zo hart naar beneden kletst dat het weer omhoog spettert πŸ˜‚ Of niet? Ik heb dat wel eens gehad namelijk
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb inmiddels twee jaar later wel minder last van mijn poepprobleem (wonderbaarlijk, want ik rook nu wel heel wat meer dan toen ik dit topic maakte en toen slikte ik ook nog niet consistent dexamfetamine).
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laramonjour zei:
Oei, niet een schietstoel maar schietwc? Of schietpoep?
Klik om te vergroten...
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Flower123 zei:
Ik denk dat @Rivalrie bedoelt dat het dan zo hart naar beneden kletst dat het weer omhoog spettert πŸ˜‚ Of niet? Ik heb dat wel eens gehad namelijk
Klik om te vergroten...
Stuiter poep?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
Ik ga stuk πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband πŸ˜‚
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
Irritante ben je ook zeg hahaha, zou dat op zo'n moment echt niet op prijs stellenπŸ˜‚πŸ₯΄
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Flower123 zei:
Irritante ben je ook zeg hahaha, zou dat op zo'n moment echt niet op prijs stellenπŸ˜‚πŸ₯΄
Klik om te vergroten...
Haha is grappig. Vind het leuk om te testen hoe mensen zich gedragen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."