#1
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?
Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.
Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.
Ben benieuwd hoe het bij jullie is!