Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...
Schijt het liefst in mijn eigen wc, maar als het moet, moet het. Gelukkig heb ik een stabiel poeppatroon waarbij ik steevast 's ochtends vroeg moet, waardoor ik de rest van de dag niet meer hoef. Of tenminste niet wanneer ik weg van huis ben.

Langer dan een dag ergens anders zijn, tja dan moet je wel hè. Wil het ook niet te lang ophouden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...
Ik schijt nergens zo lekker als thuis. Op de tweede plek bij mijn ouders. Oud en vertrouwd. Verder hou ik liever mijn kak op, tenzij het écht niet anders kan. (Is namelijk echt slecht om het op te houden...)

Mooi dit. 😂
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan het liefst gewoon thuis. Schijten bij iemand op verjaardag is altijd ongemakkelijk. Vooral als je toevallig bruine bonen gegeten hebt...
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...
Ik heb daar nooit moeite mee gehad. I'll shit wherever.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...

ik ken iemand die had van die cowboy saloon deurtjes als wc deur.. dat was toch niet zo'n pretje, gaan, hoor. smiley_wc.gif
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ik kan het liefst gewoon thuis. Schijten bij iemand op verjaardag is altijd ongemakkelijk. Vooral als je toevallig bruine bonen gegeten hebt...
Klik om te vergroten...
Ja, bij iemand op bezoek is het wel een beetje raar. Vooral op de WC in de gang waarbij iedereen je kan horen en later ruiken. Sluip dan liever naar boven om daar te schijten (op de WC).
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
KlaasVaak zei:
Ja, bij iemand op bezoek is het wel een beetje raar. Vooral op de WC in de gang waarbij iedereen je kan horen en later ruiken. Sluip dan liever naar boven om daar te schijten (op de WC).
Klik om te vergroten...

lol.. je zet telkens ( op de WC ) erbij..
alsof we anders zouden denken dat in een ander Closet of op iemands kussen een drol zou leggen 😅
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gympie zei:
lol.. je zet telkens ( op de WC ) erbij..
alsof we anders zouden denken dat in een ander Closet of op iemands kussen een drol zou leggen 😅
Klik om te vergroten...
Haha ja, ik ben de vieze grapjes het liefst voor!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Juun zei:
Volgende DF meet in de trein dus🥳
Klik om te vergroten...
Naar Oostende? Tjoeke tjoeke tuut!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kak ook overal, ik ben het niet gewend om het op te houden. Ik kak ook in het bos tijdens een wandeling.
If you gotta go, you gotta go!

Ik heb een chronische darmziekte. Een keer was ik in de ochtend, na de koffie, naar de Action gegaan. Toen moest ik toch opeens NODIG!! Ik een meisje van het personeel gevraagd of ik alsjeblieft naar de wc mocht. Ze zei dat dat eigenlijk alleen mocht bij ouderen en kinderen. 'Ja maar ik ben darmpatient!!'
'Ok, als je het toilet maar netjes achterlaat!', zei ze. Ze keek er vies bij.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Natozlato zei:
Ik kak ook overal, ik ben het niet gewend om het op te houden. Ik kak ook in het bos tijdens een wandeling.
If you gotta go, you gotta go! *

Ik heb een chronische darmziekte. Een keer was ik in de ochtend, na de koffie, naar de Action gegaan. Toen moest ik toch opeens NODIG!! Ik een meisje van het personeel gevraagd of ik alsjeblieft naar de wc mocht. Ze zei dat dat eigenlijk alleen mocht bij ouderen en kinderen. 'Ja maar ik ben darmpatient!!'
'Ok, als je het toilet maar netjes achterlaat!', zei ze. Ze keek er vies bij.
Klik om te vergroten...

soms zou ik 3 emoji willen plaatsen maar het eindigde grappig!

balen van je darmen..

*that's the motto!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#13
KlaasVaak zei:
In het bos ja? Hoe doe je dat met vegen dan?
Klik om te vergroten...
Ik had niks bij me en scheet bijna in m'n broek! Met maisbladeren 😁
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Ik kak ook overal, ik ben het niet gewend om het op te houden. Ik kak ook in het bos tijdens een wandeling.
If you gotta go, you gotta go!

Ik heb een chronische darmziekte. Een keer was ik in de ochtend, na de koffie, naar de Action gegaan. Toen moest ik toch opeens NODIG!! Ik een meisje van het personeel gevraagd of ik alsjeblieft naar de wc mocht. Ze zei dat dat eigenlijk alleen mocht bij ouderen en kinderen. 'Ja maar ik ben darmpatient!!'
'Ok, als je het toilet maar netjes achterlaat!', zei ze. Ze keek er vies bij.
Klik om te vergroten...
In het bos ja? Hoe doe je dat met vegen dan?
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Poepen vrouwen?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cruelti. zei:
Poepen vrouwen?
Klik om te vergroten...
Ja, wij schijten ook.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ik had niks bij me en scheet bijna in m'n broek! Met maisbladeren 😁
Klik om te vergroten...
Nu klinkt het meer als 1 keer, ik kreeg de indruk dat je het regelmatig deed haha.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
KlaasVaak zei:
Dat laatste gebeurt bij sommige WC's inderdaad als je zit te schijten, heel irritant.
Klik om te vergroten...
Ik moet mijn dop op de wc leggen anders hangt die tegen de pot aan. Tering ranzig
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blauweaap zei:
Ik moet mijn dop op de wc leggen anders hangt die tegen de pot aan. Tering ranzig
Klik om te vergroten...
Ik kijk ineens heel anders naar toilet(brillen). Gadverdamme.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
KlaasVaak zei:
Hoe zijn jullie met schijten op feestjes, in kroegen of op andere plekken?

Ik vond het vroeger nog weleens vervelend, maar schijt inmiddels overal (wel in de WC). Vind het ongemak van op een vieze WC schijten minder dan de hele tijd met een aangespannen anus rondlopen. Alleen bij mensen die je niet zo goed kent thuis schijten vind ik nog weleens een grote drempel.

Ben benieuwd hoe het bij jullie is!
Klik om te vergroten...
Ik kan mijn schijt redelijk coveren. Op een of andere manier schijt ik niet graag op een andere wc dan thuis. Behalve als ik aan de schijtie zit dan ist natuurlijk een andere verhaal want dan moet het.

Bij mijn ex duurde het 3jaar voor ik mijn eerste drol draaide in de pot daar. En dit was een ziek clean huis dus daar kan het niet aanliggen. Op een of andere manier kan ik het gewoon niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."