#1
Met veel plezier meegelezen afgelopen dagen. Had zelf van maandag t/m donderdag niet gepoept. En gisteravond na liters gemberthee eindelijk aandrang, drukken en een (bescheiden) storting gedaan.
Van coke moete er wel meer schijten vgm een bekend fenomeen. Althans bij ons in de groep van 20 moeten er 15 schijte na het eerste puntje coke.haha geen verklaring maar wel dat ik vroeger een maatje had dat altijd moest schijten na een eerste lijn coke.
Verder erg weinig over gehoord
Hahahahahaha zou zomaar kunnen dat het bij mij ook door zo'n spanning komt.Had dat ook altijd. Kwam doordat ik er zoveel zin in had en dan buik kriebels kreeg en daarna moest schijten... 😂
Het gekke is dat ik het heb vóórdat ik überhaupt iets op heb. De gedachte alleen al zorgt ervoor dat ik naar de wc moet.Google zegt :
Waarom moet je soms poepen als je drugs op hebt? “Stimulerende drugs verhogen de spieractiviteit. Dus ook de spieren rond je endeldarm. En die zorgen voor het knijpende gevoel dat de poep uit je darmen werkt.
Hahahaha. Denk dat het redelijk normaal is 😁Hahahahahaha zou zomaar kunnen dat het bij mij ook door zo'n spanning komt.
3 á 4 per dag.voor sigaretten is wel redelijk uitzonderlijk lijkt me..
hoe vaak rook je een sigaret?
Ik op bijna alles 🙄Heb dit altijd op coke...
Hahahahahaha. Ik wil ook schijten... Kan al maanden niet normaal poepen zonder medicatie. Heb eigenlijk een punt pep of coke nodig 🥺
Moeten poepen als je drugs inneemt is een bekende ervaring. Vaak is het ook de reden dat thuisdealers liever niet hebben dat mensen die coke kopen gelijk een sleutelpuntje nemen
Over dit soort dingen weten we verrassend weinig. Wel had Het Klokhuis laatst een verrassend interessante afleveringen over hoe de darmen gekoppeld zijn aan het centraal zenuwstelsel, en dat ze zelfs hun eigen brein hebben.
Dus zo gek is het niet dat drugs ook wat doen met je darmen, als het wat doet met je brein. Maar hoe en wat precies, dat weten we volgens mij niet.
Bekijk Het Klokhuis: Hersenen in je buik op https://www.npostart.nl/VPWON_1316435
Hahahahahaha. Ik wil ook schijten... Kan al maanden niet normaal poepen zonder medicatie. Heb eigenlijk een punt pep of coke nodig 🥺
WowJa, wij schijten ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."