#1
Hmm ik heb geen verstand van maandverband ๐Ik ga stuk ๐๐๐ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband ๐
Hmm ik heb geen verstand van maandverband ๐Ik ga stuk ๐๐๐ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband ๐
Ik hoef alleen maar te zeggen dat het heel veel geluid maakt als je het opent ๐งHmm ik heb geen verstand van maandverband ๐
Vies. En alles onder de pis. Zo.En de struggles van wildplassen! Kan me niet voorstellen hoe een avondje buizen eruit had gezien als ik een vrouw was.
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.Hahahaha, heb dit hele topic niet echt gevolgd, maar moet zo lachen over deze poep-gesprekken letterlijk
HAHA zo kan je echt niet zijn.Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.
Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Only here on DF..........๐ฉ๐ฉ๐ฉIk ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
WowJa, wij schijten ook.
๐คทโโ๏ธStuiter poep?
Ff een kaki draaien.Kakie gedropt?
Sorry heb donkere humor ๐ .HAHA zo kan je echt niet zijn.![]()
![]()
Ah oke, ik heb geen ervaring met opiaten m.u.v. tramadol en al helemaal niet met laxeermiddelen hahaha.Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep ๐
Ik zou ook nooit laxeermiddelen gebruiken want je krijgt er zoveel buikpijn en 'kont'๐ pijn van, laat moeder natuur maar lekker alles regelenAh oke, ik heb geen ervaring met opiaten m.u.v. tramadol en al helemaal niet met laxeermiddelen hahaha.
Bij mij op de basisschool was er iemand die een aantal keer op bijzondere plekken een cadeautje heeft lopen kleien.Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.
Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."