Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs en naar de wc moeten

Drugs en naar de wc moeten

317 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Laramonjour zei:
Ik ga stuk ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ hoe verzin je dat, een beetje hetzelfde principe met een vrouw en maandverband ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Hmm ik heb geen verstand van maandverband ๐Ÿ˜…
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rivalrie zei:
Hmm ik heb geen verstand van maandverband ๐Ÿ˜…
Klik om te vergroten...
Ik hoef alleen maar te zeggen dat het heel veel geluid maakt als je het opent ๐Ÿง
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
straatpiraat zei:
En de struggles van wildplassen! Kan me niet voorstellen hoe een avondje buizen eruit had gezien als ik een vrouw was.
Klik om te vergroten...
Vies. En alles onder de pis. Zo.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flower123 zei:
Hahahaha, heb dit hele topic niet echt gevolgd, maar moet zo lachen over deze poep-gesprekken letterlijk
Klik om te vergroten...
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
HAHA zo kan je echt niet zijn. :tilttearlaugh: :sob:
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Salvia zei:
Ik ga ook echt zo stuk iedere keer, het blijft grappig om ook eens de struggles van anderen te horen.
Klik om te vergroten...
Only here on DF..........๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ๐Ÿ’ฉ
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het heet veel voordelen om een man te zijn!
En kinderen en zo?
Ik ben daar niet zo goed in.
Dus: no Kids from me.....er zijn er al genoeg op deze wereld!
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het alleen met cocaรฏne en pep. Stimuleert eenmaal. Net als een sigaret en zwarte filter koffie๐Ÿ˜‚
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kakie gedropt?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb dit altijd op coke...
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Spyro zei:
Ja, wij schijten ook.
Klik om te vergroten...
Wow
S
SchitterendschutterendLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met veel plezier meegelezen afgelopen dagen. Had zelf van maandag t/m donderdag niet gepoept. En gisteravond na liters gemberthee eindelijk aandrang, drukken en een (bescheiden) storting gedaan.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heerlijk toch.

@Salvia op een mooie ochtend word je wakker met verstopte darmen.

Je denkt gewoon meteen aan -het maakt niet uit welke drug het is- te gebruiken

Hoef je zelf al de thuisarts niet lastig te vallen! ๐Ÿ™Œ๐Ÿผ๐Ÿคช
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Rivalrie zei:
Stuiter poep?
Klik om te vergroten...
๐Ÿคทโ€โ™€๏ธ
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#15
TripJess zei:
Kakie gedropt?
Klik om te vergroten...
Ff een kaki draaien.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik hier kon inspreken dan had ik het gedaan. Kaki gedropt klinkt veelste leuk
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Salvia zei:
HAHA zo kan je echt niet zijn. :tilttearlaugh: :sob:
Klik om te vergroten...
Sorry heb donkere humor ๐Ÿ˜….
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laramonjour zei:
Nee, dit gaat echt super vies klinken maar alsnog is het eerste beetje super hard en daarna is het tja... spetterpoep ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Ah oke, ik heb geen ervaring met opiaten m.u.v. tramadol en al helemaal niet met laxeermiddelen hahaha.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#19
straatpiraat zei:
Ah oke, ik heb geen ervaring met opiaten m.u.v. tramadol en al helemaal niet met laxeermiddelen hahaha.
Klik om te vergroten...
Ik zou ook nooit laxeermiddelen gebruiken want je krijgt er zoveel buikpijn en 'kont'๐Ÿ˜… pijn van, laat moeder natuur maar lekker alles regelen
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Op kantoor schijten sommige mensen echt letterlijk over het achterste deel van de bril. Vraag mij af hoe ze dit doen. Staand wellicht? Vaak ruimen ze het niet op. Nasy shit.

Soms zitten mensen heel lang te kakken omdat ze niet van de wc durven als er anderen zijn. Soms doe ik dan net of ik de wc verlaat door de deur open en dicht te doen en wacht ik tot ze er uit komen. Ik kijk ze dan recht aan en zeg ze gedag. Vaak schrikken ze zich de pleuris.
Klik om te vergroten...
Bij mij op de basisschool was er iemand die een aantal keer op bijzondere plekken een cadeautje heeft lopen kleien.

Het begon met een hele drol op de wc-bril. Ranzig natuurlijk, en als gevolg kregen alle groepen (5-8, ik zat zelf in :sunglasses: een uitgebreide preek en zal dit uiteraard niet nog een keer gebeuren.

Maar direct na de preek bij onze klas, welgeteld iets van 40 minuten lang, gingen 2 jongens naar de wc en binnen 1 minuut kwamen ze terug. Met grote moeite hun lach inhoudende verkondigden ze dat er wederom een nummer 2 was gedeponeerd, niet in de wc, ditmaal ook niet op de bril, maar in een urinoir.

We hadden te maken met een seriepoepert...
Samen met de juffrouw gingen ze terug naar het toilet om te kijken wat de situatie was.
Conciรซrge over de zeik maar verder niks meer van gehoord die dag.

De volgende dag was er weer een bruin pakketje bezorgd op een onconventionele locatie; de wasbak.
De bilspleetatleet had het voor mekaar gekregen een drol te leggen in de wasbak. Maar dit keer niet ongezien...
Nog aan het werk bij interesse komt het vervolg zo. Dit is overigens waargebeurd hahaha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...111213141516
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."