#1
Benzzzy is aan zichzelf aan het werken, laten we hem in ze waarden houden👍🏻Chasing the dragon? 🥳🥳🥳 Run Benzzzy run! Faster, fasterrr!
Miss zit ie wel in rehab🤷♂️
Benzzzy is aan zichzelf aan het werken, laten we hem in ze waarden houden👍🏻Chasing the dragon? 🥳🥳🥳 Run Benzzzy run! Faster, fasterrr!
Bedoelde het niet respectloos, don’t worry.Benzzzy is aan zichzelf aan het werken, laten we hem in ze waarden houden👍🏻
Miss zit ie wel in rehab🤷♂️
Was dan ook een oprechte vraagBedoelde het niet respectloos, don’t worry.
Ik zag het alleen iets te visueel en fantasierijk voor me. 😇
Mooi om lezen dat ie aan zichzelf werkt. 👍
Succes ermee @benzzzy
Yes ‘k snap je. 😊Was dan ook een oprechte vraag
idd goed datie werkt aan zichzelf , maar zag wel onlangs Hero voorbijkomen bij hem.
daarom de vraag.
Miss zit ie wel in rehab
Hmm, las net enkele van z’n laatste posts. Gaat idd snel bergafwaarts met hem damn … :-sIk hoop het echt voor hem! Hij had echt dringend hulp nodig.
Je weet hoe (zelf)destructief hij bezig was/is dus ik hoop écht dat het zo is en hij niet ergens eenzaam met die naald in zijn arm zit.
Vind een kat kroelen ook erg fijn als ik drugs gebruikOp een gegeven moment raakt van veel drugs de lekkere glow, de illusie éven dat het leven geweldig is, en iedereen lief, dat zie je ( you tube oa) de junkies die elke keer die rush zoeken en dan is het weer nét niet DAT gevoel.
ik heb 16.00 en vanavond 3 capsules 100 gehad 3 mmc . En 1 nasaal 30. Ofzo. En het is niet meer het zelfde, maar oke, ik ben alleen , dochter bij vader 1 nacht per week,
Al een zolpidem genomen , maar die trekt t nog niet. Ik ga lekker nu Hay Day spelen . Twee accounts dus schuur vullen, wat mensen helpen. En hier ff spieken soms...
Maar ik , de ADD dwaal kont, dwaal af. Ik geniet ervan ookal minder intens , maar mijn slaapkamer heeft lampjes , kaarsje aan, tv als ik zo wil.
stilte , geen appjes en vragen en telefoon..... twee katten op bed . Konijn naast bed ( los) . Dit is mijn favo ( saaie misschien) setting elke keer als ik soms ff in mijn bubbel wil en de wereld langzamer draait , de nacht is tof. En ik ook in mijn bubbel .
Breaking Bad is zo’n absolute aanrader!Oke nog nooit van gehoord, en heb nog nooit breaking bad gezien. Is dit niet gevaarlijk zo'n speedball?
Neen, hoop ik! Niet als je dit verstandig doet 🙏.Is speedball niet extreem gevaarlijk?
Je hebt verschillende soorten speedballs,Neen, hoop ik! Niet als je dit verstandig doet 🙏.
ikzelf krijg een opiaat voor chronische pijn en dexamfetamine voor add op medisch voorschrift.
ze heffen wel elkaars effect wat op en daar zit hey gevaar. Hoewel de pijnstilling langer aanhoudt van het opiaat voel je de versuffende werking niet door de speed. Het echte speed gevoel kan dan weer gedempt worden door het opiaat. Op zich hebben de 2 weinig interactie tenzij fentanyl, tramadol, bubrenorfine en methadon als ik me niet vergis.
iemand?
Ow oke, toedieningsmethode had ik geen rekening mee gehouden! Mag je het oraal combineren ook speedball noemen?Je hebt verschillende soorten speedballs,
Je kunt bijvoorbeeld een combinatie van crystal meth en heroine in je aderen spuiten dan ga je op bed liggen en zou je haast denken dat je in een psychedelische trip beland
Maar je kunt ook coke/crack/speed met heroine/morfine combineren de ene is wat milder dan de ander uiteraard en de effecten zijn ook anders
(Niet dat ik ooit gespoten hebt voordat jullie denken dat ik een uber junk ben, ik ken wel een superjunky)
Jazeker daarom is een upper met een downer combineren gevaarlijk of het nou coke met alcohol is of coke met opiumOw oke, toedieningsmethode had ik geen rekening mee gehouden! Mag je het oraal combineren ook speedball noemen?
klopt het wat ik zei van die opiaten waar je het best niet mee doet? Dit vooral door hun serotonerge eigenschap als ik me niet vergis?
Maar dan toch niet allemaal? Morfine, heroiene en Oxy, zouden een zwakke werking op de serotonine hebben? Ik weet dat ik mijn add medicatie niet op tramadol kreeg, daarom geschakeld, met eerst nog gewone morfine, maar daar werd ik instant depressief van 🤧🤧😵Jazeker daarom is een upper met een downer combineren gevaarlijk of het nou coke met alcohol is of coke met opium
Ja tramadol is ook een synthetische opoideMaar dan toch niet allemaal? Morfine, heroiene en Oxy, zouden een zwakke werking op de serotonine hebben? Ik weet dat ik mijn add medicatie niet op tramadol kreeg, daarom geschakeld, met eerst nog gewone morfine, maar daar werd ik instant depressief van 🤧🤧😵
Hoe kan ik zinnen citeren? Telkens een hele tekst is vervelend en die +citeer knop doet niks. Ook niet na selecteren van tekst. Sorry ik ben een leek.Ja tramadol is ook een synthetische opoide
Alleen heroine, morfine en codeïne zijn echte opiaten en werking ongeveer hetzelfde
Hoe kan ik zinnen citeren? Telkens een hele tekst is vervelend en die +citeer knop doet niks. Ook niet na selecteren van tekst. Sorry ik ben een leek.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."