Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug geeft jou het meest euforisch gevoel?

Welke drug geeft jou het meest euforisch gevoel?

83 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
AcidWarrior zei:
Chasing the dragon? 🥳🥳🥳 Run Benzzzy run! Faster, fasterrr!
Klik om te vergroten...
Benzzzy is aan zichzelf aan het werken, laten we hem in ze waarden houden👍🏻
Miss zit ie wel in rehab🤷‍♂️
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Benzzzy is aan zichzelf aan het werken, laten we hem in ze waarden houden👍🏻
Miss zit ie wel in rehab🤷‍♂️
Klik om te vergroten...
Bedoelde het niet respectloos, don’t worry.
Ik zag het alleen iets te visueel en fantasierijk voor me. 😇

Mooi om lezen dat ie aan zichzelf werkt. 👍
Succes ermee @benzzzy
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
AcidWarrior zei:
Bedoelde het niet respectloos, don’t worry.
Ik zag het alleen iets te visueel en fantasierijk voor me. 😇

Mooi om lezen dat ie aan zichzelf werkt. 👍
Succes ermee @benzzzy
Klik om te vergroten...
Was dan ook een oprechte vraag :grin:
idd goed datie werkt aan zichzelf , maar zag wel onlangs Hero voorbijkomen bij hem.

daarom de vraag :wink:.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Was dan ook een oprechte vraag :grin:
idd goed datie werkt aan zichzelf , maar zag wel onlangs Hero voorbijkomen bij hem.

daarom de vraag :wink:.
Klik om te vergroten...
Yes ‘k snap je. 😊

In m’n fantasie zag ik Benzy plots gekatapulteerd in een computergame, vechtend tegen draken enz. Don’t ask me why. Zo werkt m’n associatief ADD-brein nou eenmaal … soms …
Okay, no more information. 😂
Maar was dus zeker niet persoonlijk op Benzy gericht. 😊
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Miss zit ie wel in rehab
Klik om te vergroten...

Ik hoop het echt voor hem! Hij had echt dringend hulp nodig.
Je weet hoe (zelf)destructief hij bezig was/is dus ik hoop écht dat het zo is en hij niet ergens eenzaam met die naald in zijn arm zit.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ik hoop het echt voor hem! Hij had echt dringend hulp nodig.
Je weet hoe (zelf)destructief hij bezig was/is dus ik hoop écht dat het zo is en hij niet ergens eenzaam met die naald in zijn arm zit.
Klik om te vergroten...
Hmm, las net enkele van z’n laatste posts. Gaat idd snel bergafwaarts met hem damn … :-s
Hopelijk krijgt ie de juiste hulp jah.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kittekatty zei:
Op een gegeven moment raakt van veel drugs de lekkere glow, de illusie éven dat het leven geweldig is, en iedereen lief, dat zie je ( you tube oa) de junkies die elke keer die rush zoeken en dan is het weer nét niet DAT gevoel.

ik heb 16.00 en vanavond 3 capsules 100 gehad 3 mmc . En 1 nasaal 30. Ofzo. En het is niet meer het zelfde, maar oke, ik ben alleen , dochter bij vader 1 nacht per week,
Al een zolpidem genomen , maar die trekt t nog niet. Ik ga lekker nu Hay Day spelen . Twee accounts dus schuur vullen, wat mensen helpen. En hier ff spieken soms...

Maar ik , de ADD dwaal kont, dwaal af. Ik geniet ervan ookal minder intens , maar mijn slaapkamer heeft lampjes , kaarsje aan, tv als ik zo wil.
stilte , geen appjes en vragen en telefoon..... twee katten op bed . Konijn naast bed ( los) . Dit is mijn favo ( saaie misschien) setting elke keer als ik soms ff in mijn bubbel wil en de wereld langzamer draait , de nacht is tof. En ik ook in mijn bubbel .
Klik om te vergroten...
Vind een kat kroelen ook erg fijn als ik drugs gebruik :) zo lekker warm en zacht.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Oke nog nooit van gehoord, en heb nog nooit breaking bad gezien. Is dit niet gevaarlijk zo'n speedball?
Klik om te vergroten...
Breaking Bad is zo’n absolute aanrader!

OT: mdma, en op plek: 2 1-p lsd.
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kellebel zei:
Is speedball niet extreem gevaarlijk?
Klik om te vergroten...
Neen, hoop ik! Niet als je dit verstandig doet 🙏.

ikzelf krijg een opiaat voor chronische pijn en dexamfetamine voor add op medisch voorschrift.

ze heffen wel elkaars effect wat op en daar zit hey gevaar. Hoewel de pijnstilling langer aanhoudt van het opiaat voel je de versuffende werking niet door de speed. Het echte speed gevoel kan dan weer gedempt worden door het opiaat. Op zich hebben de 2 weinig interactie tenzij fentanyl, tramadol, bubrenorfine en methadon als ik me niet vergis.

iemand?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Extraminimal zei:
Neen, hoop ik! Niet als je dit verstandig doet 🙏.

ikzelf krijg een opiaat voor chronische pijn en dexamfetamine voor add op medisch voorschrift.

ze heffen wel elkaars effect wat op en daar zit hey gevaar. Hoewel de pijnstilling langer aanhoudt van het opiaat voel je de versuffende werking niet door de speed. Het echte speed gevoel kan dan weer gedempt worden door het opiaat. Op zich hebben de 2 weinig interactie tenzij fentanyl, tramadol, bubrenorfine en methadon als ik me niet vergis.

iemand?
Klik om te vergroten...
Je hebt verschillende soorten speedballs,
Je kunt bijvoorbeeld een combinatie van crystal meth en heroine in je aderen spuiten dan ga je op bed liggen en zou je haast denken dat je in een psychedelische trip beland
Maar je kunt ook coke/crack/speed met heroine/morfine combineren de ene is wat milder dan de ander uiteraard en de effecten zijn ook anders
(Niet dat ik ooit gespoten hebt voordat jullie denken dat ik een uber junk ben, ik ken wel een superjunky)
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lachgas
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oxytocine
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMA en 1P-LSD. Dat laatste was vooral heel euforisch toen ik in de natuur was en alles zo overweldigend mooi en vredig was.
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopemonster zei:
Je hebt verschillende soorten speedballs,
Je kunt bijvoorbeeld een combinatie van crystal meth en heroine in je aderen spuiten dan ga je op bed liggen en zou je haast denken dat je in een psychedelische trip beland
Maar je kunt ook coke/crack/speed met heroine/morfine combineren de ene is wat milder dan de ander uiteraard en de effecten zijn ook anders
(Niet dat ik ooit gespoten hebt voordat jullie denken dat ik een uber junk ben, ik ken wel een superjunky)
Klik om te vergroten...
Ow oke, toedieningsmethode had ik geen rekening mee gehouden! Mag je het oraal combineren ook speedball noemen?

klopt het wat ik zei van die opiaten waar je het best niet mee doet? Dit vooral door hun serotonerge eigenschap als ik me niet vergis?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Extraminimal zei:
Ow oke, toedieningsmethode had ik geen rekening mee gehouden! Mag je het oraal combineren ook speedball noemen?

klopt het wat ik zei van die opiaten waar je het best niet mee doet? Dit vooral door hun serotonerge eigenschap als ik me niet vergis?
Klik om te vergroten...
Jazeker daarom is een upper met een downer combineren gevaarlijk of het nou coke met alcohol is of coke met opium
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Jazeker daarom is een upper met een downer combineren gevaarlijk of het nou coke met alcohol is of coke met opium
Klik om te vergroten...
Maar dan toch niet allemaal? Morfine, heroiene en Oxy, zouden een zwakke werking op de serotonine hebben? Ik weet dat ik mijn add medicatie niet op tramadol kreeg, daarom geschakeld, met eerst nog gewone morfine, maar daar werd ik instant depressief van 🤧🤧😵
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Extraminimal zei:
Maar dan toch niet allemaal? Morfine, heroiene en Oxy, zouden een zwakke werking op de serotonine hebben? Ik weet dat ik mijn add medicatie niet op tramadol kreeg, daarom geschakeld, met eerst nog gewone morfine, maar daar werd ik instant depressief van 🤧🤧😵
Klik om te vergroten...
Ja tramadol is ook een synthetische opoide
Alleen heroine, morfine en codeïne zijn echte opiaten en werking ongeveer hetzelfde
E
ExtraminimalLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Ja tramadol is ook een synthetische opoide
Alleen heroine, morfine en codeïne zijn echte opiaten en werking ongeveer hetzelfde
Klik om te vergroten...
Hoe kan ik zinnen citeren? Telkens een hele tekst is vervelend en die +citeer knop doet niks. Ook niet na selecteren van tekst. Sorry ik ben een leek.

er is toch heel veel verschil tussen morfine, Hero en Oxy hoor. In sterkte, maar ook vooral welke receptoren worden aangegrepen. Oxy grijpt bijvoorbeeld meer verschillende opiaat receptoren (mu, u, a ) vooral en morfine vooral (u) geloof ik. Hero weet ik niet.

elk opiaat receptoren staat in verbinding met bepaalde fysiologische processen. Je zou dat heel kunnen uitspitten via wiki.

nu ik toch aan hey type ben en jij wel veel lijkt te weten? Door chronisch opiaat gebruik voor pijn, heb ik de indruk dat het mijn testosteron heeft aangevreten en ik dus te laag zit, dat was 3 jaar geleden al en toen had ik nog geen chronisch gebruik. In America test men dit regelmatig standaard bij langdurig gebruik, hier kijken ze er precies niet naar om. Heb je tips om testosteron te verhogen op natuurlijke wijzen of is het toch beter om via arts een gel of injecties te vragen?

alvast bedankt!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Extraminimal zei:
Hoe kan ik zinnen citeren? Telkens een hele tekst is vervelend en die +citeer knop doet niks. Ook niet na selecteren van tekst. Sorry ik ben een leek.
Klik om te vergroten...

Ik haal gewoon tekst handmatig weg
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Euforie klinkt eenduidig maar ik heb gemerkt dat het nogal verschillend geinterpreteerd wordt. Doel je op fysieke euforie (warme golven/tintelingen door je lichaam, gevoel alsof al je senses meer "open" staan, gevoeliger voor aanrakingen, het gevoel een orgasme door je hele lichaam te voelen....) of mentale euforie (je voelt je ontzettend goed, constant een smile op je gezicht, je kan alles aan, alles is mooi etc.). Mede daarom ook zoveel verschillende antwoorden, want de euforie van speed is een andere dan die van psychedelica zoals LSD. LSD en MDMA zijn denk ik wel top voor een minder "gejaagde", minder fysieke euforie, MDMA geeft wat mij betreft de mooiste mix tusssen beide vormen van euforie. Speed is meer geschikt voor energiek, willen gaan, alles aankunnen e.d. Ik heb hierzelf geen voorkeur voor, voelt me vaak wat te geforceerd aan. Op MDMA en RC varianten zoals 5-MAPB en 6-APB, zeker in een combo/flip met psychedelica, ga ik altijd het hardst qua gelukzaligheid en alles intenser maken/voelen. Maar veel mensen houden niet zo van het wause/vage gevoel en gaan liever voor de energieke euforie van bijv. speed. Is, kortom, dus heel persoonlijk. Op psychonautwiki.org wordt het verschil tussen physical euphoria en cognitive euphoria uitgelegd, natuurlijk gaan ze bij veel stofjes hand in hand. MDMA/XTC blijft wat mij betreft koning voor bieden van beiden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."