Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeehond zei: Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me. Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc. Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik. Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen. Klik om te vergroten... Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen"
"Zeehond zei: Misschien een zinloze opmerking van me maar wel heel goed bedoeld, geloof me. Gezien je leeftijd zou ik nog een paar jaar wachten met drugs als xtc en 3-mmc. Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling. Deze drugs hebben daar grote invloed op voor de rest van je leven. Zeker bij veelvuldig gebruik. Ik had je vader kunnen zijn (ben al wat ouder) en je weet dat ouders altijd het beste voor hebben met hun kinderen. Klik om te vergroten... Bedankt voor het bericht, het begon ook bij proberen. Maar het is nu al zo goed ald een verslaving. De 3mmc dan ik weet niet hoe ik eraf kom en durf het mn ouders niet tevertellen FredKroket zei: Hoe vaak gebruik je xtc en 3-mmc? Wat voor doseringen? In combinatie met elkaar? Hoeveel tijd laat je er tussen zitten? Klik om te vergroten... Xtc echt 1x in de 2/3 maand. Dan een pil van 240mg en dan misschien 2 3 op een avond. De 3mmc is heel wat meer, elke week sowieso een paar gram in mijn eentje."
"FredKroket zei: Bij XTC zou ik niet meer nemen dan max 2mg per kg lichaamsgewicht. Dus als je 100 kg weegt max 200mg. 2 a 3 pillen van 240mg is veel te veel en zo verneuk je je receptoren. Een paar gram 3-mmc per week zorgt inderdaad voor kruistolerantie met MDMA. Ik zou eens een lange pauze inplannen van alle harddrugs. Minimaal 1 jaar en dan verantwoordelijk er mee omgaan want je frituurt je brein op deze manier. Als je die pauze niet volhoudt zou je kunnen spreken van een verslaving, als dat nog niet het geval is. Klik om te vergroten... Dankjewel! Ja een verslaving is denk ik ook al aan de hand. Is een pauze van een paar maand al niet genoeg?"
"Zeehond zei: Ach jongen toch, luister goed. Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd. Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind. Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is. Dat je hulp nodig hebt. Open en eerlijk zijn is altijd het beste. Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf. Ze zullen er voor je zijn! Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!! En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo. Please stap vandaag naar je ouders ❤️ Klik om te vergroten... Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍"
"Zeehond zei: Ach jongen toch, luister goed. Ik heb zelf een zoon van jouw leeftijd. Elke ouder heeft het beste voor met zijn kind. Vertel het je ouders meteen, zonder filter in alle dramatiek en zeg hoe het is. Dat je hulp nodig hebt. Open en eerlijk zijn is altijd het beste. Misschien begrijpen ze het niet meteen, maar dat komt vanzelf. Ze zullen er voor je zijn! Geloof me, doe dit, je redt het zelf niet alleen!!!!!!! En die hoeveelheden aan xtc zijn ook bizar veel, je lijkt het normaal te vinden. Maar je bent jezelf aan het vernietigen zo. Please stap vandaag naar je ouders ❤️ Klik om te vergroten... Dankjewel! Ik zal mijn best doen. Ik maak mijn lichaam ook kapot dat merk ik hier en daar al. Bedankt voor je advies❤👍 Zeehond zei: Ga echt naar je ouders, nogmaals. Stel dit niet uit. Fijn dat je hier ook een hulp kreet doet. Laat Klik om te vergroten... Zeehond zei: Nee, je hebt een hele lange pauze nodig. Een jaar lijkt me een goed uitgangspunt. Ga sporten, naar buiten, een hobby, ga dingen doen met vrienden. Klik om te vergroten... Ja het enigste wat mijn vrienden dus doen is drugs. Ik weet ook zeer weinig van drugs. Ik heb met mijn vrienden afgesproken een week geleden om gezamelijk een paar maand testoppen. Zelf mer ik nu al dat ik plannen maak voor hoeveel ik wil gaan halen dit weekend etc. Maar ik zou mijn ouders zo snel mogelijk aanspreken. Ik heb er alleen tijd voor nodig aangezien ik het erg moeilijk vind"
"Zeehond zei: Meteen doen, niet voorbereiden. Dan maar een onsamenhangend verhaal. Het gaat om de essentie, pas dan kun je samen met hen hulp inschakelen. Het zijn je ouders, die zijn er altijd voor je, onvoorwaardelijke liefde ❤️ In elke situatie, juist ook de moeilijke!!! Klik om te vergroten... Zou het doen dankjewel. Ik zou je nog wel eens een pb sturen om tezeggen hoe her gaat als je daar open voor staat natuurlijk"
"Zanza zei: Applausje voor alle reacties in dit topic jongens en meisjes! Hulde! Klik om te vergroten... Indd!"
"ljuv zei: Is ook doodeng joh, en ze zullen niet staan te springen om wat je te vertellen hebt. Maar als je nu ingrijpt en jezelf terugfluit (en een jaar stopt), kun je waarschijnlijk de jaren erna nog volop verstandig genieten van drugs! Je ouders zijn er om te helpen! En aan @Zeehond heb je een goede online surrogaat papa... (zijn er nog plekken zeehond? meld me ook graag aan hoor). We kunnen je hier ook helpen. Gebruik dat jaar ook door je lekker in te lezen hier! https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/ hier kun je al van aaaaalles vinden over XTC. Persoonlijk vind ik me inlezen net zo leuk als drugs doen, heerlijke voorpret, en ik ga minder snel dood! Win-win. Klik om te vergroten... Ik zou mn best doen. Ik zou me goed inlezen. Is er echt een singaal dat je lixhaam aangeeft wanneer je mket stoppen? Helaas merk ik soms al dat ik last van mn hart heb"
"Zeehond zei: Ok, dit wordt ook een moeilijke voor je. Maar dit zijn niet de vrienden die je nodig hebt. Tenzij ze ook allemaal tegelijk naar hun ouders stappen. Je omgeving is niet de juiste voor jouw situatie, dat moet je eerst onderkennen, voordat je dit kan veranderen. Klik om te vergroten... Nee de juiste vrienden zijn het zeker niet. Heb nog nooit een sigaret aangeraakt voor dat ik ze ontmoete, ik ga van alles werk maken bedankt"
"Hallo. Ik heb een vraag ik ben 17 jaar oud en gebruik nu paar maand 3mmc en afentoe xtc Nu werkt xtc niet meer het doet eigenlijk bijna niks. Kan dit komrn omdat ik ook afetoe 3mmx gebruik? De pillen zijn goed en getest voor mijn 3mmc gebruik ging ik er wel goed op dus eigenlijk is mijn vraag al beantwoord haha, Hoe zorg ik ervoor dat het xtc effect weer helemaal terug komt. Paar maand met alles stoppen?"