Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drug geeft jou het meest euforisch gevoel?

Welke drug geeft jou het meest euforisch gevoel?

83 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#1
3-MeO-PCP i.c.m. 2F-DCK liet me bijna klaarkomen van euforie. Het was gewoon too much to handle!!!

Vriendin kwam op bezoek en vroeg wat er in Godsnaam aan de hand was, ik zat met een grijns van oor tot oor te stralen. Ik vroeg of ik een stukje aan hoor kon geven omdat ik het zelf niet meer kon dragen 😂
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#2
opiaten of MDMA
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aahhh fijn om te lezen dat "orgasme door je hele lijf" en "bijna klaarkomen van euforie" vaker ervaren wordt! Voelde me er al alleen in. Dat gevoel heb ik steeds met mdma. Dat vind ik wel fijn, maar mag wat mij betreft wel een tandje minder.

Lachen gieren brullen heb ik het meest gehad bij mijn truffeltrips. Binnenkort lsd proberen. Ben benieuwd wat ik leuker ga vinden :grin:. Nu al zin in!
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#4
eMpathy! Mdma dus ofwel XTC, kristallen en dip, maar ga het meest euforisch op 4fma, net even ietsje scherper maar wel ontzettend kleverig als een sticker aan elkaar, dat verliefde gevoel en tussendoor lekker kunnne kletsen, normaal kunnen eten etcetera. Volgend weekend maar weer eens een qualitytime weekend doen..
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#5
4-HO-MET
M
MissButterflyyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niel zei:
Ik ben een noob, heb nooit harddrugs gebruikt. Degene die me enthousiast heeft gemaakt voor mdma haakt af, ik heb geen vrienden ofzo die dat gebruiken.. ben ik de enige? ik wil het niet alleen doen. Zijn er geen oppassers ofzo? 😂 wie gaat me helpen
Klik om te vergroten...

zou het met iemand doen die je vertrouwd en waar je je veilig bij voelt.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Telt liefde als drug?? 🤔🤔

Zelfs een goede hit a-pihp kan daar niet tegen op
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laramonjour zei:
Telt liefde als drug?? 🤔🤔

Zelfs een goede hit a-pihp kan daar niet tegen op
Klik om te vergroten...
🤔 Het maakt ook geluksstofjes vrij dus ik zeg ja
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laramonjour zei:
Telt liefde als drug?? 🤔🤔

Zelfs een goede hit a-pihp kan daar niet tegen op
Klik om te vergroten...
Alleen een beetje moeilijk doseren:wink:. Heftige verliefdheid is een soort verslaving eigenlijk:grin:
D
DownUnderLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oxy gaf mij ook altijd dat euforische gevoel, maar niet een te overdreven gevoel, denk ik, als ik sommige reacties hier lees. Helaas geeft Oxy mij nu 0 gevoel. Echt helemaal niets meer, nada, noppes. Ik neem 100mg, dan weer 130mg, maar toch.. helemaal niets meer, dat krijg je als je langdurig daaraan hooked bent.
Anyway, welk middel zou dan mij toch weer dat euforisch gevoel kunnen geven omdat het op een andere receptor werkt dan Oxy, iemand die dit weet? En zo ja, hoe verstandig is het om dat middel in te nemen als je ook Oxy inneemt? Of anders gezegd, welk middel zou ik dan kunnen nemen nadat mijn laatste oxy inname zeg maar 8 uur geleden is? Ik mis dat gevoel wel, zoals ik zei, Oxy doet me totaal niets meer, wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf komen, aankomende maand ga ik starten met afbouwen om er uiteindelijk zelf helemaal ervan af te komen, maar ik wil wel mijzelf niet in een enorme depressie gaan verliezen. Ik wil daarom zo nu en dan toch wel weer dat mooie gevoel hebben, vandaar mijn vraag. Welk middel zorgt voor een mooie euforische gevoel waarbij je denkt alles aan te kunnen en je van iedereen en alles lijkt te houden, maar niet op dezelfde receptor werkt als oxy, omdat de kans waarschijnlijk 100% groot is dat ik daar anders ook niets van zal voelen, een soort van cross tolerantie zeg maar. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt!
S
SnookyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pff oxy na een operatie gekregen… was erg benieuwd maar voelde me helemaal naar ervan. Niet mijn drug…

G gaf mij het beste gevoel, op mijn eerste xtc pilletje na. Nu hou ik het bij coke…
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
DownUnder zei:
Oxy gaf mij ook altijd dat euforische gevoel, maar niet een te overdreven gevoel, denk ik, als ik sommige reacties hier lees. Helaas geeft Oxy mij nu 0 gevoel. Echt helemaal niets meer, nada, noppes. Ik neem 100mg, dan weer 130mg, maar toch.. helemaal niets meer, dat krijg je als je langdurig daaraan hooked bent.
Anyway, welk middel zou dan mij toch weer dat euforisch gevoel kunnen geven omdat het op een andere receptor werkt dan Oxy, iemand die dit weet? En zo ja, hoe verstandig is het om dat middel in te nemen als je ook Oxy inneemt? Of anders gezegd, welk middel zou ik dan kunnen nemen nadat mijn laatste oxy inname zeg maar 8 uur geleden is? Ik mis dat gevoel wel, zoals ik zei, Oxy doet me totaal niets meer, wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf komen, aankomende maand ga ik starten met afbouwen om er uiteindelijk zelf helemaal ervan af te komen, maar ik wil wel mijzelf niet in een enorme depressie gaan verliezen. Ik wil daarom zo nu en dan toch wel weer dat mooie gevoel hebben, vandaar mijn vraag. Welk middel zorgt voor een mooie euforische gevoel waarbij je denkt alles aan te kunnen en je van iedereen en alles lijkt te houden, maar niet op dezelfde receptor werkt als oxy, omdat de kans waarschijnlijk 100% groot is dat ik daar anders ook niets van zal voelen, een soort van cross tolerantie zeg maar. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Als je niks meer van oxy voelt omdat je lichaam zich erop aangepast heeft zoals je zelf al schreef en begrijpt hoef je niet zo bang te zijn met bepaalde wisselwerkingen bijvoorbeeld lage doseringen benzo's of alcohol in de mix gaat je dan geen risico's brengen, natuurlijk alsnog wel voorzichtig zijn

Want bijvoorbeeld als ik een blowtje rookte werd ik altijd super high omdat die oxy dan toch sterker te voelen was door de wisselwerking

Dus ga nou niet 5 middelen tegelijk gebruiken for example

Maar ik zou zeggen, cannabis, ketamine, uppers zoals mdma of coke/speed, ,tripmiddelen, zoals shrooms/acid

Wat mede bropiaten ook soms doen is jezelf expres in withdrawal brengen bijvoorbeeld 24u absinentie om vervolgens dan die oxy in te nemen dan ga je van ziek zijn naar boven de grens van gwn oke voelen if you know what i mean, maar dan alsnog gaat oxy je niet meer dat gevoel van in het begin geven misschien na een jaar abstinentie

En hooked zijn aan opiaten is ook geen leven dus goede keuze van je om ermee te willen stoppen 👍🏼

Ik raad aan om een behandeling te doen bij verslavingszorg want oxycodon is een serieuze verslaving waar echt maar weinig mensen van kunnen herstellen

Voor heroïne is het relapse gehalte 99% ik weet niet zeker of dat voor oxy net zo hoog is maaar,,,,

Het beste wat je kunt doen is toch echt rehab want je kan wel thuis vanalles in gaan nemen om de afkick te verzachten of methadon/suboxone/kratom als 'redding' gaan zien maar dat is het niet, je moet de onderliggende problemen aanpakken niet de afhankelijkheid van de substantie en dat kan alleen in een nuchtere state of mind want methadon/suboxone/kratom maken je ook numb
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snowball, speedball
Is toch het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt helaas.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paranoize. zei:
ik weet niet zeker of dat voor oxy net zo hoog is maaar,,,,
Klik om te vergroten...
Als de pillen binnen bereik blijven zeker wel , want het is een synthetische H met dezelfde zware cravings.
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#15
alles gaat voorbij zei:
1 of 2 nachten op speed en dan een halve dosering lsd (0.75)
Die lsd piek is zalig 🤤 en duurt heel lang 4-6 uur

Harm reduction:
Alleen doen als je goed bekend bent met beide middelen want je gaat heel hard.
Klik om te vergroten...
Klinkt als een psychose recept. Waarom eerst 1 of 2 nachten op speed? Kan er mee akkoord gaan dat LSD heel euforisch kan zijn, maar zou de speed wel weglaten.

OT: meest euforische gevoel ooit was met gemak de eerste keer xtc, niets heeft daar ooit nog aan kunnen tippen. Het enigste wat in de buurt kwam was 4mmc in hoge doseringen, maar na misbruik neemt het effect snel af en verandert de magie in pure ellende.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#16
Leuk dat er toch nog best verschillende antwoorden gegeven worden, zoveel mensen zoveel smaken😊

Voor mij zijn het 4-f(m)a, 3-fa en good old regular amfetamine en misschien de meest fijne (1-p-)LSD.

Deze stoffen geven mij enorme "zin". Dat gevoel van voorpret maar dan door de hele activiteit heen.

Hou ook echt wel van 2c's en MDMA maar die zijn meer love, empathie, alles is goed, dan die energieke "zin" die ik wel bij euforie vind horen
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#17
XMR zei:
meest euforische gevoel ooit was met gemak de eerste keer xtc, niets heeft daar ooit nog aan kunnen tippen. Het enigste wat in de buurt kwam was 4mmc in hoge doseringen, maar na misbruik neemt het effect snel af en verandert de magie in pure ellende.
Klik om te vergroten...
Haha couldn't agree more. Precies dezelfde ervaring.

Edit: 4-FA niet te vergeten. Good old days
j
je moederLid
01-01-2024, 00:00
#18
XMR zei:
Klinkt als een psychose recept.
Klik om te vergroten...

Als je daar gevoelig voor bent moet je het niet doen.
Ik heb wel eens een drugspsychose gehad van alleen speed maar nog niet van deze combi.

XMR zei:
Waarom eerst 1 of 2 nachten op speed? Kan er mee akkoord gaan dat LSD heel euforisch kan zijn, maar zou de speed wel weglaten.
Klik om te vergroten...

Omdat je flink moet stapelen. Speed moet echt goed op je inwerken voordat je er helemaal van doordrongen bent, en dat duurt meestal wel een tijdje.
Icm met een drankje word ik pas na de eerste nacht echt euforisch van speed.

Die euforie is dan zeg maar je vliegende tapijtje en daar leg je de lsd boven op. En dan ben je nog maar heel weinig lsd nodig.
Die dopamine vloed van de speed+de serotonine van de lsd die je voelt is net een waterval.

Edit:
Bijsluite
Dat het bij mij zo overvloedig stroomt zou ook nog aan een emotie "regulatie stoornisje" kunnen liggen.
Want als ik nuchter ben en het bij uitzondering een keer echt goed met me gaat dan dan stroomt het ook te heftig merk ik.
Maar zou ook weer aan de antidepressiva en dexamfetmine kunnen liggen omdat ik die dan eigenlijk niet nodig ben. :grimacing:
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soulassasins zei:
Snowball, speedball
Is toch het heftigste wat ik ooit heb meegemaakt helaas.
Klik om te vergroten...
Heftig! Shotte je dan beide?
Volgens mij kun je over jouw leven ook wel een boek schrijven.
Knap dat je van die zooi af hebt kunnen komen 💪
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Soulassasins zei:
Als de pillen binnen bereik blijven zeker wel , want het is een synthetische H met dezelfde zware cravings.
Klik om te vergroten...
Ja zeker waar dat klopt, maar heroïne is een stuk potenter dan oxycodon is dus is de impact op het brein ook heftiger en ook het herstel daarvan, maar uiteindelijk is elke opiaat verslaving een opiaat verslaving of het nou om opium of heroïne of synthetische vormen zoals oxycodon of fentanyl gaat

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."