Oxy gaf mij ook altijd dat euforische gevoel, maar niet een te overdreven gevoel, denk ik, als ik sommige reacties hier lees. Helaas geeft Oxy mij nu 0 gevoel. Echt helemaal niets meer, nada, noppes. Ik neem 100mg, dan weer 130mg, maar toch.. helemaal niets meer, dat krijg je als je langdurig daaraan hooked bent.
Anyway, welk middel zou dan mij toch weer dat euforisch gevoel kunnen geven omdat het op een andere receptor werkt dan Oxy, iemand die dit weet? En zo ja, hoe verstandig is het om dat middel in te nemen als je ook Oxy inneemt? Of anders gezegd, welk middel zou ik dan kunnen nemen nadat mijn laatste oxy inname zeg maar 8 uur geleden is? Ik mis dat gevoel wel, zoals ik zei, Oxy doet me totaal niets meer, wil er dan ook zo snel mogelijk vanaf komen, aankomende maand ga ik starten met afbouwen om er uiteindelijk zelf helemaal ervan af te komen, maar ik wil wel mijzelf niet in een enorme depressie gaan verliezen. Ik wil daarom zo nu en dan toch wel weer dat mooie gevoel hebben, vandaar mijn vraag. Welk middel zorgt voor een mooie euforische gevoel waarbij je denkt alles aan te kunnen en je van iedereen en alles lijkt te houden, maar niet op dezelfde receptor werkt als oxy, omdat de kans waarschijnlijk 100% groot is dat ik daar anders ook niets van zal voelen, een soort van cross tolerantie zeg maar. Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Alvast bedankt!
Als je niks meer van oxy voelt omdat je lichaam zich erop aangepast heeft zoals je zelf al schreef en begrijpt hoef je niet zo bang te zijn met bepaalde wisselwerkingen bijvoorbeeld lage doseringen benzo's of alcohol in de mix gaat je dan geen risico's brengen, natuurlijk alsnog wel voorzichtig zijn
Want bijvoorbeeld als ik een blowtje rookte werd ik altijd super high omdat die oxy dan toch sterker te voelen was door de wisselwerking
Dus ga nou niet 5 middelen tegelijk gebruiken for example
Maar ik zou zeggen, cannabis, ketamine, uppers zoals mdma of coke/speed, ,tripmiddelen, zoals shrooms/acid
Wat mede bropiaten ook soms doen is jezelf expres in withdrawal brengen bijvoorbeeld 24u absinentie om vervolgens dan die oxy in te nemen dan ga je van ziek zijn naar boven de grens van gwn oke voelen if you know what i mean, maar dan alsnog gaat oxy je niet meer dat gevoel van in het begin geven misschien na een jaar abstinentie
En hooked zijn aan opiaten is ook geen leven dus goede keuze van je om ermee te willen stoppen 👍🏼
Ik raad aan om een behandeling te doen bij verslavingszorg want oxycodon is een serieuze verslaving waar echt maar weinig mensen van kunnen herstellen
Voor heroïne is het relapse gehalte 99% ik weet niet zeker of dat voor oxy net zo hoog is maaar,,,,
Het beste wat je kunt doen is toch echt rehab want je kan wel thuis vanalles in gaan nemen om de afkick te verzachten of methadon/suboxone/kratom als 'redding' gaan zien maar dat is het niet, je moet de onderliggende problemen aanpakken niet de afhankelijkheid van de substantie en dat kan alleen in een nuchtere state of mind want methadon/suboxone/kratom maken je ook numb