#1
Ik heb een gram sos en gram bruin per dag geshot ,dus 4x daags om uit de ontwenning te blijven.Heftig! Shotte je dan beide?
Volgens mij kun je over jouw leven ook wel een boek schrijven.
Knap dat je van die zooi af hebt kunnen komen 💪
En dan dronk ik ook nog 22cc Methadon weg alsof het niets was.
Eraf komen is een hel ,maar dood gaan is erger..