Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey allemaal, ik heb een vraagje.. normaal neem ik rilatine van 10mg, die kleine pilletjes.. die heeft men psychiater voorgeschreven sinds het op school niet goed ging 2 jaar geleden ofzo. maar ik heb maandag examens en k zie nu dat ze op zijn. ik heb wel nog NVR 20 liggen (wat ook rilatine is, alleen 20mg dan) maar die is wel gecrunshd, het zijn er zo 5 bij elkaar n een zakje.. als ik daar nu altijd beetjes van snuif, zal ik me dan ook beter kunnen concentreren met het leren?ik heb echt iets nodig om me te concentreren.. help me alsjeblieft grtz Thijs"
"ahh die wt ik nog wel, ik was op een festival in belgië, pukkelpop. ik raapte een zak op en zette die op men hoofd, toen vertelde ik iedereen in de buurt over hoe een mooie muts ik wel aanhad, en zo ging ik he dag door, dit was van gewon wiet met alcohol elke week hoor ik een van men vriende het wel nog es vertellen hah"