Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
263 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Als iemand iets laat vallen standaard: Ja dat zijn nu grondstoffen.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
r
ragnarokLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet de context niet eens meer, maar de uitspraak:

Sommige mensen verouderen als wijn en anderen meer zoals melk..
Klik om te vergroten...

vond ik erg leuk :tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
ragnarok zei:
Ik weet de context niet eens meer, maar de uitspraak:

Sommige mensen verouderen als wijn en anderen meer zoals melk..
Klik om te vergroten...

vond ik erg leuk :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Klopt ook nog. ;D
g
gangstar033Lid
01-01-2024, 00:00
#4
w zaten in de auto kk high van de pillen.
en toe zei ik tege me mattie.
heey als je met 130 tegen een boom aanrijd dan moet ik kotsen!!
en verder zij w nooit gekome...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat je dat soort gesprekken onthoudt? Ik heb ze ook wel maar ik vergeet dat altijd prompt nadat ik er hartelijk om gelachen heb.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
gangstar033 zei:
w zaten in de auto kk high van de pillen.
en toe zei ik tege me mattie.
heey als je met 130 tegen een boom aanrijd dan moet ik kotsen!!
en verder zij w nooit gekome...
Klik om te vergroten...

Goh, wat ben jij toch grappig.

eikel
s
space jaceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beanhead zei:
gangstar033 zei:
w zaten in de auto kk high van de pillen.
en toe zei ik tege me mattie.
heey als je met 130 tegen een boom aanrijd dan moet ik kotsen!!
en verder zij w nooit gekome...
Klik om te vergroten...

Goh, wat ben jij toch grappig.

eikel
Klik om te vergroten...

daar sluit ik me bij aan. :rolleyes:
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#8
boembaaa zei:
'ik begrijp je wel, maar ik snap je niet'
Klik om te vergroten...

deze heb ik echt vaak gehoord en gezegd ook
en het is ook totaal logisch dan
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
jimi zei:
boembaaa zei:
'ik begrijp je wel, maar ik snap je niet'
Klik om te vergroten...

deze heb ik echt vaak gehoord en gezegd ook
en het is ook totaal logisch dan
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is het totaal Bassie & Adriaan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Klik om te vergroten...
Maar ik doe dat ook altijd.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Exceptional Insight zei:
jimi zei:
boembaaa zei:
'ik begrijp je wel, maar ik snap je niet'
Klik om te vergroten...

deze heb ik echt vaak gehoord en gezegd ook
en het is ook totaal logisch dan
Klik om te vergroten...
Eigenlijk is het totaal Bassie & Adriaan.
Klik om te vergroten...

Telt niet als stoerdoenerij over drugs dan. Het is nog grappig ook dat mensen tegen een boom rijden zeker?

Doe vooral zo verder heh, nog wat pmetjes sturen ook lekker hoor :rock:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...

Klinkt heel bekend! Alleen heb ik dat al enkele jaren niet meer geprobeerd. Naderhand snap ik toch een hol waarom ik die tegel heb gefotografeerd, of waarom ik die deur heb gefilmd. ._.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin:
zeer herkenbaar ik kom ook altijd helemaal enthousiast van de wc.
geweldig wat daar allemaal te zien is.
blijf er ook vaak te lang hangen
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Zin om te trippen!!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Zin om te trippen!!
Klik om te vergroten...

+1 :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Drientje zei:
KoxBox zei:
Wat ik echt vaak heb tijdens het trippen is dat ik een hallucinatie wil vastleggen of tonen.

"Kom eens kijken naar die vette kleuren hier op de vloer!" of "Geef eens vlug een camera dat ik die muur kan filmen!"
Klik om te vergroten...
Een die ik ook nog wel kan waarderen is als je in een ruimte bent met allemaal springende en dansende mensen en dan je ineens wijzend naar de vloer roept: 'Kijk uit! Een visual!'
Klik om te vergroten...

:grin: :grin: :grin:

Zin om te trippen!!
Klik om te vergroten...
Ik heb zin om met jou te trippen!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaaa, moeten we écht een keer doen deze zomer! :hearteyes: Ik voorspel véél goeds voor dit seizoen! :grin:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
uit mijn filosofische inzichten tijdens paddo trips:

Anyone can follow our world, our reality formed by those who blind us. Some of them can follow their world, their reality made by themselves. But few can combine those worlds; true harmony is there to find in reality not made by anyone but in what's real, not made by human hand but human mind.

De mens is een padvinder;hij volgt de schijnbaar meest logische weg. Zij die ervan afwijken lijken de weg kwijt te zijn,doch is niets wat het lijkt. De dwaler in het mysterie van het onbekende,psychonaut op zoektocht naar de ware ik,zal eerder uit het dichte woud zijn weg vinden, dan zij die zich blindstaren op wat hen voorgespiegeld wordt;de uitweg via het slingerend pad waarvan het einde hen nochtans onbekend is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."