Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
266 weergaven
18-5-2026
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik deed zaterdag naar mijn mening een geniale uitspraak en dat vonden gelukkig meer mensen :hearteyes:

Zonder leven heb je geen pret, maar met leven zonder pret heb je geen leven. :hearteyes:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op ketamine;

"boeddhisten geloven toch dat je reincarneerd als een dier? dan ga ik me meteen bekeren en hopelijk reincarneer ik in een paard met een hernia, zodat ze me elke dag keta geven!"

:grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afgelopen zaterdag, paddo's, we zaten Planet Earth te kijken en de Baikal-zeehond kwam langsgezwommen.



Zegt de vriend van m'n vriendin: "Wat is dat voor dikke zeppelin?"

:tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
:tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rabbithole zei:
Afgelopen zaterdag, paddo's, we zaten Planet Earth te kijken en de Baikal-zeehond kwam langsgezwommen.



Zegt de vriend van m'n vriendin: "Wat is dat voor dikke zeppelin?"

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Planet Earth is zo geniaal.

Maakt niet uit wat je op hebt!!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Echt hè! :hearteyes: Zorgt altijd voor luttele uurtjes plezier! Maar zeker als je aan het trippen bent, ik kan me dan zo verwonderen over alles dat voorbij komt! :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sir David Attenbourough is ook een held. Toevallig zat ik zondag bij mijn zusje net dat stukje te kijken over die vogel die zijn veren opzet en dan zo'n bizar gezichtje maakt met die veren, zwart met blauw, we kwamen niet meer bij... :tearsofjoy:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Sir David Attenbourough is ook een held. Toevallig zat ik zondag bij mijn zusje net dat stukje te kijken over die vogel die zijn veren opzet en dan zo'n bizar gezichtje maakt met die veren, zwart met blauw, we kwamen niet meer bij... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hahaha, de vrienden waarmee we zaterdap tripten hadden dat stukje ook bekeken bij hun eerste truffeltrip, en ragnarok en ik zagen het ook bij onze truffeltrip daarna! Supertoevallig dus, dat is echt iets geniaals om te zien terwijl je van de kaart bent.

D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Natures best and rarest entities!
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rabbithole zei:
Drientje zei:
Sir David Attenbourough is ook een held. Toevallig zat ik zondag bij mijn zusje net dat stukje te kijken over die vogel die zijn veren opzet en dan zo'n bizar gezichtje maakt met die veren, zwart met blauw, we kwamen niet meer bij... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hahaha, de vrienden waarmee we zaterdap tripten hadden dat stukje ook bekeken bij hun eerste truffeltrip, en ragnarok en ik zagen het ook bij onze truffeltrip daarna! Supertoevallig dus, dat is echt iets geniaals om te zien terwijl je van de kaart bent.

Klik om te vergroten...

Hahaha jaaaaaa dat stukje is echt fucking geniaal! hij gaat ook alles schoon maken voordat ie gaat dansen, ik heb daar echt vol verbazing naar zitten kijken. :grin:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Nick Baker's Weird Creatures.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt hè! Ik heb dit weekend trippend Fresh Water en Mountains gekeken, ook twee topafleveringen! Vol met bizarre dieren waar ik op dat moment vrij weinig van begreep. :grin: Natuurdocumentaires!! <3 En in het specifiek als ze ingesproken door David Attenborough zijn!! :hearteyes:
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snap niet hoe jullie tv kunnen kijken tijdens truffels
het enige wat me niet interesseerde was juist de tv :P
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#14
*Ik ben ook een plant*

Zei een maat tijdens een paddotrip waarbij hij op de grond tussen de kamerplanten lag. :)
Goed voor een megalachkick waar ik moeilijk uitkwam...omdat'ie 't zo serieus meende.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
DutchCookie zei:
ik snap niet hoe jullie tv kunnen kijken tijdens truffels
het enige wat me niet interesseerde was juist de tv :P
Klik om te vergroten...
Same here.

De TV is het enige in een trip wat vrijwel normaal blijft. :confused:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij animal planet herhalen ze alles ook 100 keer...
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik: Ik voel me een kabouter.

maatje: Ik voel me een neger.

Ik: Ik voel me een frituurpan.

maatje: ohja.. duidelijk?

ik: Jaa, opzich...

maatje: Neee niet echt..

maatje: of wel?

ik: nee..

maatje: oke...

ik: Ik voel me alsnog een kabouter..

maatje: Ja en ik voel me nog steeds een neger.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ow man ik kijk al uit naar gisteren.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
(Nuchtere) tripsitter bracht ons naar huis tijdens m'n Bromo dragonFLY trip met z'n toyota IQ (echt zo'n mini ding), ik stapte uit en begon te staren naar z'n auto terwijl hij een jointje rookt. Ik was 2 minuten stil en opeens begon ik keihard te lachen en zei ik "JOUW AUTO IS ECHT FOCKING KLEIN JOH HAAHAHAHAH".

10 minuten in een deuk gelegen. :P
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een paar uur geleden: ik (nuchter, hoewel met slaapgebrek) aka E (Einstein) en mijn broertje X, heeft net zijn maag leeggekotst (gelukkig netjes in de emmer), tijdens zijn eerste DXM-trip :grin:

X - Baas. Echt baas :hearteyes:
E - En je moet niet kotsen?
X - NEE, DAS ECHT BAAAAASSS :hearteyes:

E - Als je nog geniale invallen krijgt, schrijf ze op
X - Opschrijven, ja, de geniaalste inval van allemaal :hearteyes:

:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2829303132...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."