Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeniale quotes uit je eigen drugs momenten

Geniale quotes uit je eigen drugs momenten

1162 antwoorden
259 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
TeKNoZem zei:
Witte Neus: Snuif een berg, tweak een beetje.
Klik om te vergroten...
:rock:
S
Strange WorldLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geniaal is 'ie niet, maar zeker wel master:

"Wat is het hier nat?" terwijl ik badend in het zweet met m'n hand over de zeiknatte wand van een of andere technobunker streel, waar ik op dat moment met andere aanwezigen compleet uit m'n dak aan het gaan was, allemaal gaand op dikke minimale beats en enkel denkend aan de nacht, aan het moment.
S
Strange WorldLid
01-01-2024, 00:00
#3
edit: klopt wel
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
.....








....Ben wel enorm blij dat je dit met ons hebt gedeeld, ik had het niet willen missen.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paar weken terug=> paddestoelen check! lachgas check! wiet check! DMT check!
We gaan het vandaag eens drugstig aan doen :grin:
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tumbleweed :hearteyes:

OT: op veel mdma

"Het leven is hard, maar ik ga harder!"
Al denk ik dat ik die ergens gelezen moet hebben want zo creatief ben ik niet XD
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Seatbelt zei:
Tumbleweed :hearteyes:

OT: op veel mdma

"Het leven is hard, maar ik ga harder!"
Al denk ik dat ik die ergens gelezen moet hebben want zo creatief ben ik niet XD
Klik om te vergroten...

Juist 'm!

Geniale uitspraak trouwens :grin:
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een van de truffeltrip van afgelopen zomer:
Ik ben T..

T:"ik zie niks" :grin:
A: "Ja, je hebt je ogen dicht.."
T: "Nee, niet daardoor, normaal zie ik altijd dingen als ik m'n ogen dicht heb.."
D: "T, je tript.."
T: *zucht..*

Maar ik heb HPPD, dus altijd als ik mijn ogen dicht heb, heb ik nog leipe visuals enzo.. En toen had ik ze niet :grin: Zelden zo gelukkig geweest, alleen de rest van de groep begreep me niet :tearsofjoy:
S
Strange WorldLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rabbithole zei:
.....








....Ben wel enorm blij dat je dit met ons hebt gedeeld, ik had het niet willen missen.
Klik om te vergroten...

Je bent meer van dit soort uitspraken:
"Zet die bril eens af." Terwijl je helemaal geen bril op hebt.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, je anekdote slaat gewoon nergens op. Het is niet grappig en heeft absoluut geen clue.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vond het anders wel een mooie anekdote. 't Hoeft niet altijd een punchline te hebben.

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rabbithole zei:
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
Klik om te vergroten...

Dat hang er maar net vanaf wat voor humor je hebt.
Mensen met een laag niveau moet je ook rekening mee houden!

Waarom denkt niemand ooit aan mij :(
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gelukkig moet iedereen altijd heel hard om jouw grappen lachen. Daarom vindt iedereen hier jou zo aardig.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#15
Rabbithole zei:
Nee, je anekdote slaat gewoon nergens op. Het is niet grappig en heeft absoluut geen clue.
Klik om te vergroten...



Het zou inderdaad pas leuk zijn als iedereen jouw humor zou hebben. :kots:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#16


Rellenradar!
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
verneukeratief zei:
Soms moet je gewoon je verlies nemen.
Klik om te vergroten...

Klopt. Het heeft ook geen zin om nog langer op een forum rond te hangen waar niemand je mag... Je maakt een verstandige keuze, verneukeratief. Ik heb respect voor mensen die erkennen wanneer ze er gewoon niet tussen passen.
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#18
'Ergens tussen passen'. Brrrrr. Weer zo'n enge term.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rabbithole zei:
Het hoeft niet per se een punchline te hebben, maar wel íéts grappigs. Alleen "wat is het hier nat" doet niet zoveel.
Klik om te vergroten...
Tenzij je het in een woestijn roept.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
verneukeratief zei:
Soms moet je gewoon je verlies nemen.
Klik om te vergroten...

Klopt. Het heeft ook geen zin om nog langer op een forum rond te hangen waar niemand je mag... Je maakt een verstandige keuze, verneukeratief. Ik heb respect voor mensen die erkennen wanneer ze er gewoon niet tussen passen.
Klik om te vergroten...
volgens mij was dat een hint naar jou toe...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...59
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."