#1
Begrijpelijk. Ik heb het ook meegemaakt. Je verslaafde brein wil doorgaan met gebruiken, niet stoppen, dus weerstand is gebruikelijk (pun intended). Het voelde bij mij als een sprong in het diepe, waarbij je niet weet hoe je er aan de andere kant weer uitkomt.nu wordt het allemaal ineens wel heel officieel en zo en dat vind ik heel eng
Ik neem aan dat je een detox gaat doen? Jellinek vraagt je dan ook om te stoppen met roken (wel heftig ja).ook met roken
Geef het een kans, wie weet loopt het anders dan je denkt.dat kan ik helemaal niet momenteel. Zelfs al lukt het me wel, dan stap ik gewoon over op een andere verslaving of destructieve coping.
Nog even gebruiken zolang als het kan? Het is natuurlijk beter om je gebruik nu niet te escaleren maar juist stabiel te houden of zelfs iets te minderen. Maar dat snap je zelf ook wel 🙂Ik heb nu ook echt zo erg de neiging om een cathinone te gaan bestellen
Veel succes!