#1
UPDATE
Het was helemaal misgegaan met mijn mentale gesteldheid, dus alles wat met hulpverlening te maken had, heeft 2 weken helemaal stil gelegen. In plaats daarvan ben ik aan de slag gegaan met de drinkvoeding die ik al had en probeer ik daar tussen de 3 en 5 van per dag te drinken (= 900-1500 calorieën). Dat lijkt enigszins te werken, maar aankomen gaat heel erg langzaam. Desondanks zou ik zo doorgaande wel aan de BMI-standaard van 16 voldoen tegen dat ik opgeroepen zou worden voor DGT, dus dat motiveert me wel.
Ik slaap en slaap en slaap en slaap... Ik heb steeds vaker, compleet uit het niets, dat ik me zo ellendig voel dat ik m'n arm diep wil opensnijden of in m'n nek. Ik heb geen drugs in huis die dit gevoel kunnen wegnemen van me en de enige drug die écht voor een langere periode me goed doet voelen is LSD, maar daar heb ik geen geld voor en aangezien ik me zo slecht voel is de behoefte er zelfs niet eens.
Nu heb ik weer lorazepam op voorschrift, ditmaal voor dus die momenten dat mijn impulsiviteit het universum in schiet. Ik wilde koste wat kost vermijden dat ik ooit nog zonder goede reden een benzodiazepine zou laten voorschrijven, dus dat ik dat nu na een jaar toch weer heb is heel veel zeggend voor hoe beroerd ik eraan toe ben.![:unamused:]()
Het was helemaal misgegaan met mijn mentale gesteldheid, dus alles wat met hulpverlening te maken had, heeft 2 weken helemaal stil gelegen. In plaats daarvan ben ik aan de slag gegaan met de drinkvoeding die ik al had en probeer ik daar tussen de 3 en 5 van per dag te drinken (= 900-1500 calorieën). Dat lijkt enigszins te werken, maar aankomen gaat heel erg langzaam. Desondanks zou ik zo doorgaande wel aan de BMI-standaard van 16 voldoen tegen dat ik opgeroepen zou worden voor DGT, dus dat motiveert me wel.
Als ik het niet vergeet zal ik wel alsnog jouw suggestie benoemen, want dat wil ik ook wel nog steeds proberen.Ben benieuwd of je al reactie terug hebt, en er mee mag starten?
Ik slaap en slaap en slaap en slaap... Ik heb steeds vaker, compleet uit het niets, dat ik me zo ellendig voel dat ik m'n arm diep wil opensnijden of in m'n nek. Ik heb geen drugs in huis die dit gevoel kunnen wegnemen van me en de enige drug die écht voor een langere periode me goed doet voelen is LSD, maar daar heb ik geen geld voor en aangezien ik me zo slecht voel is de behoefte er zelfs niet eens.
Nu heb ik weer lorazepam op voorschrift, ditmaal voor dus die momenten dat mijn impulsiviteit het universum in schiet. Ik wilde koste wat kost vermijden dat ik ooit nog zonder goede reden een benzodiazepine zou laten voorschrijven, dus dat ik dat nu na een jaar toch weer heb is heel veel zeggend voor hoe beroerd ik eraan toe ben.