Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan Oxycodon

Verslaafd aan Oxycodon

104 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook nog even wat credits naar: @Mezelf.

Ik val hem af en toe lastig met mijn cravings en hij weet me dan altijd weer van de craving af te helpen.
Merci, @Mezelf 💛
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hahah dankjewel, maat!

Apotheek op de hoogte gebracht dat ik het doosje niet meer kom ophalen.
Dokter ingelicht dat ze voor mij geen herhaalrecept meer hoeft te maken.
Geen weg meer terug nu!

Wat een zooi… zowel de afkick als het spul zelf 🫥😩
(Als je het misbruikt).
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Kan van de ontwenning zijn. Of inderdaad van de trigger.
Ik ben van mening: hoe meer je het erover hebt hoe meer het in je hoofd speelt.
Niet dat je het er niet over mag hebben trouwens, want erover praten kan ook helpend zijn.
Klik om te vergroten...
Ja ben ik wel met je eens. Gister sloot ik dit topic ook een beetje met dit bericht:
Baloudekoe zei:
Oké nou volgens mij is het ergste voorbij.
Ik hoop niet dat ik nu de goden weer verzoek 🙈.

Ik heb alllllles stopgezet. Dus ik zal niet meer aan oxy kunnen komen. Ik zou dus ook echt geen fysieke dealer weten en ben ooit eens opgelicht via darkweb dus dat ga ik ook sws nooit meer doen, ook omdat het echt veel te duur is (gelukkig maar). Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet kan terugvallen en dat ik klaar ben nu 🎈.
BEDANKT aan iedereen die mij hier en via PB gesteund heeft. Jullie zijn goud waard 😘🫶🏼

Voor de mensen die via Google hier komen en dit lezen: misbruik dit middel niet! Het is duivels. Beter ver vandaan blijven. Tenzij het echt echt echt niet anders kan.
Klik om te vergroten...
Maar toen kwam die stomme melding dat mijn recept klaar lag.

Het is nou ook niet zo dat ik een hele dramatische drugstijd gehad heb , dus klaar is ook gewoon klaar! (Dit zeg ik voor mezelf hoor).
Ben wel echt mega mega mega blij dat ik er van af ben! 🙏🏻
Nogmaals: enorm bedankt luitjes! En ik zie jullie in andere topics 😜💛
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baloudekoe zei:
Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het. Of het komt door de trigger? Of kan het zo zijn omdat ik gister een halve lorazepam heb genomen voor het ?
Het is nu vrijdag en heb vanaf maandag 2x een halve genomen. Nou dat kan geen kwaad toch lijkt mij?
Is mijn lijf nog steeds aan het herstellen? Afgelopen zaterdag om 12:00 laatste inname gehad (10 mg kortwerkend).

Het wordt wel een beetje een lang topic zo. Sorry!
Klik om te vergroten...
Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Brakka Mang zei:
Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
Klik om te vergroten...
Ja ik vond het deze keer dus niet echt easy.
Meerdere keren gestopt en voelde ik mij wel beroerd en rusteloos maar ging wel naar mijn werk. Deze keer was echt anders, kijk er ook wel een beetje met een ‘trauma’ op terug en dat is eigenlijk voor mij een hele grote motivatie om dit nooit meer te willen doorstaan. Ik was gewoon echt niet in staat om iets voor een ander te doen, en dat is iets wat ik moeilijk vind. Mezelf (verplicht) op 1 zetten en het idee hebben een ander tekort te doen door mijn ‘ziek’ zijn. Wat in feite gewoon een afkick is/was, waar ik mij wel voor schaam.
Vorig weekend gestopt maar dat weekend daarvoor ook een poging gedaan, toen het hele weekend echt kapot ziek op bed en van ellende op maandag weer begonnen tot donderdag. En toen vrij en zat hele kleine dosis genomen maar evengoed niet lekker in mijn vel, zondag voelde ik mij opzich prima. Maandag en dinsdag waren dan weer niet echt fijne dagen. Het voelt voor mij alsof ik er 2 weken van af lag.
En nu dus af en toe nog rusteloze benen en weinig energie. Maar het ergste is godzijdank wel geweest.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Brakka Mang zei:
Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
Klik om te vergroten...
Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Baloudekoe zei:
Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het.
Klik om te vergroten...
RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Baloudekoe zei:
Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?
Klik om te vergroten...
https://insight.qld.edu.au/file/506/download#:~:text=Kindling%20refers%20to%20the%20worsening,of%20a%20particular%20psychoactive%20substance.

Goede uitleg, wel Engels.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#9
SoulAssassins zei:
RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.
Klik om te vergroten...
Oh wat klote dat je daar nog steeds last van hebt.. Tjezus wat is het ook een zooi.


_shikantaza zei:
https://insight.qld.edu.au/file/506/download#:~:text=Kindling%20refers%20to%20the%20worsening,of%20a%20particular%20psychoactive%20substance.

Goede uitleg, wel Engels.
Klik om te vergroten...
Tnx! Duidelijk idd. Gelukkig kan ik een aardig woordje Engels 😄.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Baloudekoe zei:
Het is nou ook niet zo dat ik een hele dramatische drugstijd gehad heb , dus klaar is ook gewoon klaar! (Dit zeg ik voor mezelf hoor).
Ben wel echt mega mega mega blij dat ik er van af ben! 🙏🏻
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Koffieb00n zei:
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Klik om te vergroten...
Naar mijn ervaring als de echte cravings eruit zijn ,dat de brein dan volledig functioneel werkt in vorm van discipline.
Naar een jaar kon ik zelfstandig nee zeggen tegen H ,maar moest wel een jaar aan de Naltrexone tegen de zucht.
Ik had mijn lesje geleerd en denk achteraf dat ik het zonder die pil ook wel gelaten had ,ik was er totaal klaar mee met die berg ellende die het me gaf.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koffieb00n zei:
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.

En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baloudekoe zei:
Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.

En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!
Klik om te vergroten...
Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brakka Mang zei:
Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.
Klik om te vergroten...
Tnx! Hoor er meerdere idd over.
De trek was vandaag wel aanwezig 🤯
Zal eens horen aan de HA..
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey @Baloudekoe hoe gaat het nu? :)
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Damius zei:
Hey @Baloudekoe hoe gaat het nu? :)
Klik om te vergroten...
Hi @Damius
Lief dat je het vraagt!

Heb toch wel lang last gehouden van restverschijnselen. Dan voelde ik me uren goed en dan ineens toch weer onrustig gevoel, misselijk, hoofdpijn en slecht slapen. Dit hield dus echt wel langere tijd aan maar sinds afgelopen vrijdag kan ik wel zeggen dat het echt veel beter gaat (qua fysieke gesteldheid).

Wel zijn de cravings er nog hoor! Als ik het in huis had gehad, had ik het zeker gepakt.
Alhoewel ik af en toe droom dat ik het neem en dan voel ik me zoooo kut, bang voor wat komen gaat.
Dus enerzijds denk ik dat ik het zou nemen maar anderzijds denk ik dat ik het niet durf. Dat ik dan niet kan genieten van de high omdat ik bang ben voor de afkick.
Godzijdank was de afkick deze keer heftig anders was ik er zeker weer aan begonnen.

Maar goed, still going strong dus!
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja het gekke toeval is dat ik vanmorgen, na het antwoorden in dit topic, een melding kreeg dat het recept herhaald is.

Ik word niet goed. Het is alsof de duivel ermee speelt. Ben die duivel redelijk zat aan het worden 😑
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Baloudekoe zei:
Ja het gekke toeval is dat ik vanmorgen, na het antwoorden in dit topic, een melding kreeg dat het recept herhaald is.

Ik word niet goed. Het is alsof de duivel ermee speelt. Ben die duivel redelijk zat aan het worden 😑
Klik om te vergroten...
Bel 'm af, liefst voor altijd.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#19
_shikantaza zei:
Bel 'm af, liefst voor altijd.
Klik om te vergroten...
Ja dit heb ik dus al meerdere malen gedaan.
Zowel bij de HA en de apotheek.
Aangegeven dat ik de medicatie niet meer nodig heb en dat ze deze dus niet meer hoeven te herhalen.

Wederom gebeld net. Zij snappen ook niet waar het mis gaat. Maar goed, het wordt voor nu niet in de afhaalkluis gelegd. Hopelijk wordt het nu goed in de systemen gezet anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging 🙈.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Baloudekoe zei:
anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging 🙈.
Klik om te vergroten...
Als het goed is, is de uitdaging over twee weken wel weer een stukje makkelijker dan hij nu was :wink:
:praying2:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."