Ja ben ik wel met je eens. Gister sloot ik dit topic ook een beetje met dit bericht:Kan van de ontwenning zijn. Of inderdaad van de trigger.
Ik ben van mening: hoe meer je het erover hebt hoe meer het in je hoofd speelt.
Niet dat je het er niet over mag hebben trouwens, want erover praten kan ook helpend zijn.
Maar toen kwam die stomme melding dat mijn recept klaar lag.Oké nou volgens mij is het ergste voorbij.
Ik hoop niet dat ik nu de goden weer verzoek 🙈.
Ik heb alllllles stopgezet. Dus ik zal niet meer aan oxy kunnen komen. Ik zou dus ook echt geen fysieke dealer weten en ben ooit eens opgelicht via darkweb dus dat ga ik ook sws nooit meer doen, ook omdat het echt veel te duur is (gelukkig maar). Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet kan terugvallen en dat ik klaar ben nu 🎈.
BEDANKT aan iedereen die mij hier en via PB gesteund heeft. Jullie zijn goud waard 😘🫶🏼
Voor de mensen die via Google hier komen en dit lezen: misbruik dit middel niet! Het is duivels. Beter ver vandaan blijven. Tenzij het echt echt echt niet anders kan.
Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het. Of het komt door de trigger? Of kan het zo zijn omdat ik gister een halve lorazepam heb genomen voor het ?
Het is nu vrijdag en heb vanaf maandag 2x een halve genomen. Nou dat kan geen kwaad toch lijkt mij?
Is mijn lijf nog steeds aan het herstellen? Afgelopen zaterdag om 12:00 laatste inname gehad (10 mg kortwerkend).
Het wordt wel een beetje een lang topic zo. Sorry!
Ja ik vond het deze keer dus niet echt easy.Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het.
Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?
Oh wat klote dat je daar nog steeds last van hebt.. Tjezus wat is het ook een zooi.RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.
Tnx! Duidelijk idd. Gelukkig kan ik een aardig woordje Engels 😄.
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.Het is nou ook niet zo dat ik een hele dramatische drugstijd gehad heb , dus klaar is ook gewoon klaar! (Dit zeg ik voor mezelf hoor).
Ben wel echt mega mega mega blij dat ik er van af ben! 🙏🏻
Naar mijn ervaring als de echte cravings eruit zijn ,dat de brein dan volledig functioneel werkt in vorm van discipline.Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Bedankt voor je reactie!Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.
Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.Bedankt voor je reactie!
Ik weet dat ik er nog maar kort van af ben. En weet helaas ook dat als ik het in huis heb, ik het zal nemen. Dus de verslaving is er zeker.
Een gelukje voor mij is dat dit spul moeilijk te krijgen is in mijn kringen. Ik zal er dus ook niet snel weer aan kunnen komen.
En het is idd nog veel te vroeg om te zeggen of ik het niet ga zoeken in andere middelen. Ik hoop het niet!
Tnx! Hoor er meerdere idd over.Misschien dat je naltrexone aan via je ha kan krijgen...of in een verwijzing om het voorgeschreven te krijgen..Weet je zeker dat je de komende maanden door kan komen.
Hi @DamiusHey @Baloudekoe hoe gaat het nu?![]()
Bel 'm af, liefst voor altijd.Ja het gekke toeval is dat ik vanmorgen, na het antwoorden in dit topic, een melding kreeg dat het recept herhaald is.
Ik word niet goed. Het is alsof de duivel ermee speelt. Ben die duivel redelijk zat aan het worden 😑
Ja dit heb ik dus al meerdere malen gedaan.Bel 'm af, liefst voor altijd.
Als het goed is, is de uitdaging over twee weken wel weer een stukje makkelijker dan hij nu wasanders heb ik over 2 weken weer een uitdaging 🙈.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."