Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan Oxycodon

Verslaafd aan Oxycodon

104 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Brakka Mang zei:
Dan ben je er nog easy vanaf gekomen hoor maar elke keer wordt zwaarder. De 1 gaat echt door een hel , vooral rusteloze benen en armen zijn echt verschrikkelijk en daar helpen pammetjes of pregnaline wel goed tegen idd. Je lichaam en hersenen zijn nog wel even herstellende. Mentaal duurt een paar maanden, lichamelijke klachten zijn binnen een week max 2 wel weg.
Klik om te vergroten...
Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baloudekoe zei:
Ik heb nu trouwens wel weer last van rusteloze benen lijkt het.
Klik om te vergroten...
RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Baloudekoe zei:
Hoe komt het eigenlijk dat elke nieuwe keer afkick erger wordt?
Klik om te vergroten...
https://insight.qld.edu.au/file/506/download#:~:text=Kindling%20refers%20to%20the%20worsening,of%20a%20particular%20psychoactive%20substance.

Goede uitleg, wel Engels.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
SoulAssassins zei:
RLS kan wel even doorgaan maar dan wat milder ,het kan zoals bij mij ook levenslang zijn.
Daar heb ik dan Diazepam voor om de nacht zonder krampen door te komen ,ja payday zelfs na 30 jaar nog.
Iedere keer als je afkickt word je lichaam zwaar belast ,de eerste keer is vrij gemakkelijk maar naar mate de vele pogingen mislukken word je lichaam en geest het ook beu.
Klik om te vergroten...
Oh wat klote dat je daar nog steeds last van hebt.. Tjezus wat is het ook een zooi.


_shikantaza zei:
https://insight.qld.edu.au/file/506/download#:~:text=Kindling%20refers%20to%20the%20worsening,of%20a%20particular%20psychoactive%20substance.

Goede uitleg, wel Engels.
Klik om te vergroten...
Tnx! Duidelijk idd. Gelukkig kan ik een aardig woordje Engels 😄.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baloudekoe zei:
Het is nou ook niet zo dat ik een hele dramatische drugstijd gehad heb , dus klaar is ook gewoon klaar! (Dit zeg ik voor mezelf hoor).
Ben wel echt mega mega mega blij dat ik er van af ben! 🙏🏻
Klik om te vergroten...
Gefeliciteerd en ik hoop het voor je! Lichamelijk van middelen af zijn is al een bevrijding ansich maar dat wil niet zeggen dat je er psychologisch ook vanaf bent. Dat heeft tijd nodig om te slijten, en in mijn geval wel meer dan alleen tijd. Blijf vooral waakzaam. Verslaving is serieus iets hardnekkigs. Zodra je van je middel(en) af bent kan het zich op andere vlakken gaan ontwikkelen en uiten. Vervangende 'middelen', gedrag of andere dwangmatigheden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."