Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan Oxycodon

Verslaafd aan Oxycodon

104 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#1
Baloudekoe zei:
anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging πŸ™ˆ.
Klik om te vergroten...
Als het goed is, is de uitdaging over twee weken wel weer een stukje makkelijker dan hij nu was :wink:
:praying2:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Baloudekoe zei:
Ja dit heb ik dus al meerdere malen gedaan.
Zowel bij de HA en de apotheek.
Aangegeven dat ik de medicatie niet meer nodig heb en dat ze deze dus niet meer hoeven te herhalen.

Wederom gebeld net. Zij snappen ook niet waar het mis gaat. Maar goed, het wordt voor nu niet in de afhaalkluis gelegd. Hopelijk wordt het nu goed in de systemen gezet anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging πŸ™ˆ.
Klik om te vergroten...
Lekker bezig πŸ‘
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Top hoor als je nee durft te zeggen tegen dat goedje. @Baloudekoe !
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Baloudekoe zei:
Jaaa gebeld! Dankjewel, anders was ik het idd gaan halen πŸ«₯🫨.

Bedankt dat je zo snel reageerde πŸ’›
Klik om te vergroten...
Ik had hetzelfde probleem ,breng 600 pillen weg (ja echt 600) ,volgende maand moest ik er weer 150 wegbrengen 70104243_489739395196378_2226300219186741248_n.png
Heb bij hun pc's gestaan om het te zien verdwijnen.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SoulAssassins zei:
Ik had hetzelfde probleem ,breng 600 pillen weg (ja echt 600) ,volgende maand moest ik er weer 150 wegbrengen Bekijk bijlage 70431
Heb bij hun pc's gestaan om het te zien verdwijnen.
Klik om te vergroten...
Jezus, 600 😱. Hmm ik ben geneigd om β€˜zonde’ te zeggen, maar dat is het juist helemaal niet!
Goed gedaan! Ooit wel eens spijt van gehad?
Ik merk dat ik af en toe terug denk aan vorig jaar toen ik dus heel veel pillen had maar er helemaal geen high van ervaarde (slikte het toen echt voor de pijn), en dat ik daar nu van β€˜baal’ dat ik nooit het uiterste uit die pillen toentertijd gehaald heb πŸ™ˆ. Zo dom, ik weet het. Je romantiseert de boel (on)bewust toch wel een beetje.

Goede tip, misschien moet ik de volgende keer er ook bij gaan staan. Hopelijk komt er geen volgende keer!
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tis eigenlijk belachelijk dat een recept stoppen moeilijker is dan een recept krijgen.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#7
BrieMetDeBril zei:
Tis eigenlijk belachelijk dat een recept stoppen moeilijker is dan een recept krijgen.
Klik om te vergroten...
Ja dit dus!
H
HansklokLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hansklok zei:
Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?
Klik om te vergroten...
Minder nemen
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hansklok zei:
Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?
Klik om te vergroten...
Anti histamine of pillen tegen wagenziekte of reisziekte kan inieminie beetje helpen. Gemberthee eventueel. Dit werkt echter maar zeer minimaal.
Verder werkt alleen medicatie tegen de misselijkheid wat op recept te krijgen is.

Maar uiteindelijk betekend het gewoon dat je teveel hebt gehad en dus simpel wat @BrieMetDeBril zeg, "minder nemen !"
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ook nog even wat credits naar: @Mezelf.

Ik val hem af en toe lastig met mijn cravings en hij weet me dan altijd weer van de craving af te helpen.
Merci, @Mezelf πŸ’›
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahah dankjewel, maat!

Apotheek op de hoogte gebracht dat ik het doosje niet meer kom ophalen.
Dokter ingelicht dat ze voor mij geen herhaalrecept meer hoeft te maken.
Geen weg meer terug nu!

Wat een zooi… zowel de afkick als het spul zelf πŸ«₯😩
(Als je het misbruikt).
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baloudekoe zei:
Even gelezen.. pittig!!
Was dit dan een stukje dat je β€˜live’ schreef of schreef je dit in herstel om je verhaal te doen?
Klik om te vergroten...
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
Klik om te vergroten...
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt β˜€οΈ. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad πŸ™ŒπŸ».

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Baloudekoe zei:
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
Klik om te vergroten...
Gebeurd is gebeurd. Ik had de pijn nodig om eindelijk eens grote schoonmaak te kunnen gaan houden in mijn hoofd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Baloudekoe zei:
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt β˜€οΈ. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad πŸ™ŒπŸ».

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
Klik om te vergroten...
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg :wink:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Baloudekoe zei:
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.
Klik om te vergroten...
Al je bronnen stop zetten zo snel mogelijk ,top dat je weer aan de betere hand ben!
Nu is het zo snel mogelijk al je connecties eruit zetten/ stop zetten.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen 😩. Wat irritant dat het op en af gaat..
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Baloudekoe zei:
Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen 😩. Wat irritant dat het op en af gaat..
Klik om te vergroten...
Het word echt beter met de dagen ,je kan rekenen op 2 weken wat ongemak en dan ga je met sprongen vooruit dus hou vol!
Het ergste is echt voorbij maat!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."