#1
Als het goed is, is de uitdaging over twee weken wel weer een stukje makkelijker dan hij nu wasanders heb ik over 2 weken weer een uitdaging π.
Als het goed is, is de uitdaging over twee weken wel weer een stukje makkelijker dan hij nu wasanders heb ik over 2 weken weer een uitdaging π.
Lekker bezig πJa dit heb ik dus al meerdere malen gedaan.
Zowel bij de HA en de apotheek.
Aangegeven dat ik de medicatie niet meer nodig heb en dat ze deze dus niet meer hoeven te herhalen.
Wederom gebeld net. Zij snappen ook niet waar het mis gaat. Maar goed, het wordt voor nu niet in de afhaalkluis gelegd. Hopelijk wordt het nu goed in de systemen gezet anders heb ik over 2 weken weer een uitdaging π.
Jezus, 600 π±. Hmm ik ben geneigd om βzondeβ te zeggen, maar dat is het juist helemaal niet!Ik had hetzelfde probleem ,breng 600 pillen weg (ja echt 600) ,volgende maand moest ik er weer 150 wegbrengen Bekijk bijlage 70431
Heb bij hun pc's gestaan om het te zien verdwijnen.
Ja dit dus!Tis eigenlijk belachelijk dat een recept stoppen moeilijker is dan een recept krijgen.
Minder nemenWat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?
Anti histamine of pillen tegen wagenziekte of reisziekte kan inieminie beetje helpen. Gemberthee eventueel. Dit werkt echter maar zeer minimaal.Wat doen jullie tegen de misselijkheid van oxycodone ? Ik word er soms erg misselijk van soms tot braken aantoe. Iemand tips?
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.Even gelezen.. pittig!!
Was dit dan een stukje dat je βliveβ schreef of schreef je dit in herstel om je verhaal te doen?
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
Gebeurd is gebeurd. Ik had de pijn nodig om eindelijk eens grote schoonmaak te kunnen gaan houden in mijn hoofd.Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreegNou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt βοΈ. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.
Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad ππ».
Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.
Lastig..
Al je bronnen stop zetten zo snel mogelijk ,top dat je weer aan de betere hand ben!Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.
Het word echt beter met de dagen ,je kan rekenen op 2 weken wat ongemak en dan ga je met sprongen vooruit dus hou vol!Ja dit ga ik vandaag doen!
Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen π©. Wat irritant dat het op en af gaat..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."