Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerslaafd aan Oxycodon

Verslaafd aan Oxycodon

104 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Baloudekoe zei:
Hahaha ja ik snap wat je bedoeld! Toch weer dat achterdeurtje.. junk dat ik ben 🫥
Klik om te vergroten...
Ik kon het ook niet toen ik nog in de twijfelfase zat hoor. Nummer van m'n dealer weggooien uit m'n telefoon? Dan wel eerst op een briefje schrijven en dat in een la stoppen. Voor het geval dat... Een verslaafd hoofd maakt rare sprongen.

Uiteindelijk lukte het wel, maar daarvoor moest ik eerst verslagen worden. Nog een paar jaar ellende, kortom.

Inmiddels weet ik wel dat gebruik me niets positiefs oplevert, maar herstel wel.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Ik kon het ook niet toen ik nog in de twijfelfase zat hoor. Nummer van m'n dealer weggooien uit m'n telefoon? Dan wel eerst op een briefje schrijven en dat in een la stoppen. Voor het geval dat... Een verslaafd hoofd maakt rare sprongen.

Uiteindelijk lukte het wel, maar daarvoor moest ik eerst verslagen worden. Nog een paar jaar ellende, kortom.

Inmiddels weet ik wel dat gebruik me niets positiefs oplevert, maar herstel wel.
Klik om te vergroten...
Ik vind jou echt heel wijs en ontzettend veel bijdragen. Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal. Staat dat ergens?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Baloudekoe zei:
Ik vind jou echt heel wijs en ontzettend veel bijdragen. Ik ben heel benieuwd naar jouw verhaal. Staat dat ergens?
Klik om te vergroten...
Haha, dank je wel. Daar heb ik eerst veel domme dingen voor moeten doen :wink:

Er staan hier en daar wel wat stukjes. Deze vind ik zelf best aardig: https://drugsforum.nl/threads/tips-voor-3mmc-binge.73491/post-1809646
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
_shikantaza zei:
Haha, dank je wel. Daar heb ik eerst veel domme dingen voor moeten doen :wink:

Er staan hier en daar wel wat stukjes. Deze vind ik zelf best aardig: https://drugsforum.nl/threads/tips-voor-3mmc-binge.73491/post-1809646
Klik om te vergroten...
Even gelezen.. pittig!!
Was dit dan een stukje dat je ‘live’ schreef of schreef je dit in herstel om je verhaal te doen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Baloudekoe zei:
Even gelezen.. pittig!!
Was dit dan een stukje dat je ‘live’ schreef of schreef je dit in herstel om je verhaal te doen?
Klik om te vergroten...
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#6
_shikantaza zei:
Achteraf in herstel. Dit had ik in gebruik nooit durven te schrijven.
Klik om te vergroten...
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt ☀️. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad 🙌🏻.

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Baloudekoe zei:
Poeh confronterend om daar later dus op terug te kijken.
Hoe is dat nu voor je?
Klik om te vergroten...
Gebeurd is gebeurd. Ik had de pijn nodig om eindelijk eens grote schoonmaak te kunnen gaan houden in mijn hoofd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baloudekoe zei:
Nou ik ben volgens mij wel weer in het land der levenden. Vannacht super lekker geslapen en stond vanmorgen fit en blij op. Ben even plantjes en bloemetjes gaan halen en heb even lekker in de tuin gewerkt ☀️. Merk wel dat energie snel op is en als ik wat aan het doen ben ik het uiteindelijk wel in mijn benen voel.

Verder voel ik me gelukkig ook blij. Totaal nog geen cravings gehad 🙌🏻.

Toch zegt er een stemmetje: haal dat doosje gewoon op, je neemt het nu toch niet want je wil deze afkick noooooit meer meemaken, maar als je het in huis hebt, kan je het over een x aantal maanden gewoon een keertje weer nemen zonder dat je meteen in de afkick komt. Stemmetje zegt ook dat het handig is voor als er ooit weer pijn opspeelt.
Tja, wat moeten we daarmee?
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.

Lastig..
Klik om te vergroten...
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg :wink:
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Baloudekoe zei:
Apotheek bellen hè? Dat ze mijn doosje aan een ander mogen geven.
Klik om te vergroten...
Al je bronnen stop zetten zo snel mogelijk ,top dat je weer aan de betere hand ben!
Nu is het zo snel mogelijk al je connecties eruit zetten/ stop zetten.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen 😩. Wat irritant dat het op en af gaat..
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Baloudekoe zei:
Ja dit ga ik vandaag doen!

Werd vannacht alleen weer erg ziek. Begon gisteravond met rusteloze benen 😩. Wat irritant dat het op en af gaat..
Klik om te vergroten...
Het word echt beter met de dagen ,je kan rekenen op 2 weken wat ongemak en dan ga je met sprongen vooruit dus hou vol!
Het ergste is echt voorbij maat!
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Baloudekoe zei:
Wat een zooi… zowel de afkick als het spul zelf
Klik om te vergroten...
Het is ook eigenlijk bedoeld voor de stervende of mensen met kanker die veel pijn hebben maar nog niet aan hun einde zitten (palliatief)
Wees blij dat je nu een vrij man ben en weg kan wanneer je wilt met de gedachten dat je niet ziek word of rekening moet houden met Oxy ,want Oxy leeft jou leven.
Nu niet meer!
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#14
SoulAssassins zei:
Het is ook eigenlijk bedoeld voor de stervende of mensen met kanker die veel pijn hebben maar nog niet aan hun einde zitten (palliatief)
Wees blij dat je nu een vrij man ben en weg kan wanneer je wilt met de gedachten dat je niet ziek word of rekening moet houden met Oxy ,want Oxy leeft jou leven.
Nu niet meer!
Klik om te vergroten...
Haha ja allen ipv een vrij man ben ik een vrij vrouw 😉.
Bedankt voor alle steun iig!!

Wat je zegt is echt waar.. ik was altijd bezig met uitdokteren wanneer ik weer een pil kon nemen (te dicht op elkaar deed niks anders dan ontzettend moe worden). En soms werkte het niet ook al had ik 6 pillen genomen en dan werd ik mega chagrijnig. Op sommige momenten maakte het mijn leven wel leuker. Maar dat duurde echt niet langer dan 15 minuten. Begon het uit te werken dan irriteerde ik me aan alles en iedereen.

Ik heb dus een tijd geleden ook die serie painkiller gekeken op Netflix. Toen was ik nog lang niet zo ver heen (dacht ik), omdat mijn afkick destijds echt minimaal was. Ik kan me nu iets meer inleven in de personages die zo’n mega afkick ervaarde of idd van gekkigheid van beginnende afkick opzoek waren naar oxy. Mijn god, wat een treurnis. Zelf ook gedaan hoor. Pillen die sneller op waren dan dat ik nieuwe kon halen, smoesjes verzinnen bij de HA om maar aan nieuwe te kunnen komen zodat ik niet zo erg in de afkick zou komen, een kennis en zelfs collega die nog een doosje(s) hadden gemanipuleerd om die aan mij te geven (want een vriend had ze nodig wegens pijn). Meerdere afkicks gedaan en toch weer beginnen.. als ik dit allemaal zo opschrijf is het toch echt wel treurig.

Verslaving is een bitch..
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Baloudekoe zei:
Op sommige momenten maakte het mijn leven wel leuker.
Klik om te vergroten...
Je leefde op de pof.

Al die lol die drugs brengen betaal je uiteindelijk allemaal weer terug. In het begin is dat nog niet zo duidelijk
maar dat wordt het vanzelf. Uiteindelijk betaalde ik 10x meer terug dan dat het me iets bracht. En toch doorgebruiken!

1775726053853.png

De enige uitzondering zijn psychedelics. Daar moest ik ook altijd wel van bijkomen, alleen zetten die nog wel eens een positieve verandering in gang.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oké nou volgens mij is het ergste voorbij.
Ik hoop niet dat ik nu de goden weer verzoek 🙈.

Ik heb alllllles stopgezet. Dus ik zal niet meer aan oxy kunnen komen. Ik zou dus ook echt geen fysieke dealer weten en ben ooit eens opgelicht via darkweb dus dat ga ik ook sws nooit meer doen, ook omdat het echt veel te duur is (gelukkig maar). Ik ga er dus maar vanuit dat ik niet kan terugvallen en dat ik klaar ben nu 🎈.
BEDANKT aan iedereen die mij hier en via PB gesteund heeft. Jullie zijn goud waard 😘🫶🏼

Voor de mensen die via Google hier komen en dit lezen: misbruik dit middel niet! Het is duivels. Beter ver vandaan blijven. Tenzij het echt echt echt niet anders kan.
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dit ga je toch fucking niet menen 🤯IMG_1255.jpeg
B
BaloudekoeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Helemaal gelijk! Ik fiets zo ook wel even langs om het uit te leggen. Maar dit is dan zo’n trigger. Vreselijk.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Baloudekoe zei:
Dit ga je toch fucking niet menen 🤯Bekijk bijlage 70217
Klik om te vergroten...
Nog even een keertje bellen dat ze 't weghalen 👍

Je hebt een keuze. Maak de juiste.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Baloudekoe zei:
Helemaal gelijk! Ik fiets zo ook wel even langs om het uit te leggen. Maar dit is dan zo’n trigger. Vreselijk.
Klik om te vergroten...
Bellen. Anders gaat je verslaving op de fiets het toch weer goedpraten om het te halen.

Gooi de deur dicht.

Een leven zonder triggers bestaat niet. Wat jij er mee doet maakt het verschil.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."