Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
257 weergaven
18-5-2026
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf.

Komt goed vanavond thx
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#2
SchizoMuis zei:
Ik verdoof met medicatie niet met drugs behalve soms wietje, maar dit is pas sinds kort begonnen met verdoven want zit nu aan de bupropion en dat doet rare dingen maar het is voor adhd door psychiater besloten dus dan ga je ervan uit dat die er verstand van heeft maar het is zo erg wennen. Net alsof je alles voor de eerste keer weer meemaakt met een nieuwe zelf.

Komt goed vanavond thx
Klik om te vergroten...
Ik zit anderhalve maand aan de bupropion ter info
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 winkelcentra langs geweest. Overal slijterijen en borden met drankreclames. Natuurlijk gewoon 0 geblazen. Maar waarom is het O-VER-AL?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alinde zei:
2 winkelcentra langs geweest. Overal slijterijen en borden met drankreclames. Natuurlijk gewoon 0 geblazen. Maar waarom is het O-VER-AL?
Klik om te vergroten...
Geld verdienen, mensen in verleiding brengen.
Net als die klote gok reclames. Loterij post die ik iedere maand krijg.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alinde zei:
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
Klik om te vergroten...

Is ook klote.
"Levend verlies" ken je denk ik wel.
Zo niet moet je er maar eens op google.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
Klik om te vergroten...
Ik ken het met jointjes, ik wil er altijd nog 1 maar ga er altijd weer slecht op...
S
SchizoMuisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gvd wat 'n rot realisatie!

Maar wel goed voor me, ik heb door mijn stoornissen altijd een mega vol en druk hoofd. Bupropion en antipsychotica maken het rustig. Het beginnen met een nieuw middel anderhalve maand geleden, bupropion, en het verhogen van antipsychotica zorgt bij mij voor veel rust en regelmaat daarbij komt ook leegte omdat ik het niet gewend ben denk ik. Lijkt me logisch iig. Nu ik veel sport geeft dit me wel extra energie en natuurlijk goeie stofjes, waardoor mijn ritme weer beter word. Het hangt nauw samen. Soms ben ik bang dat het instort door mijn medicijnen misbruik, dus dit ga ik niet meer doen. Ook wil ik geen cannabis meer, ik ben er zo klaar mee. Basta
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alinde zei:
De gedachte van nooit meer vind ik ook moeilijk. Maar het kan echt niet meer, ook niet 1 drankje.
Gelukkig kennen meer mensen hier in de kliniek het probleem.
Klik om te vergroten...

Alleen voor vandaag

Nooit meer klinkt zo definitief.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
“Verslaafde in herstel” is dat nieuw @LucidLucy ?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
OtherShore zei:
“Verslaafde in herstel” is dat nieuw @LucidLucy ?
Klik om te vergroten...

Sinds Jimmy K. het in 1953 lostrok van AA gok ik zo.

Jaaa flauw hè 😂
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Sinds Jimmy K. het in 1953 lostrok van AA gok ik zo.

Jaaa flauw hè 😂
Klik om te vergroten...
Ex-verslaafde is korter 😉
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alles zuigt hier even. Ontwenning van alles tegelijk, relatie kapot gemaakt met mn idiote gedrag tot waar we noet eens meer afspraken over ons hondje kunnen maken. En bijna mn baan kwijt als ik niet zo’n geweldige baas had gehad. Rock bottom. Maar ik ga nie toegeven en cravings en depressie, ik ga mn energie steken in meer uren werken en mn omstandigheden veranderen. Short time pain long term gain zullen we maar denken. Maar fuck wat is dit klote. Alles qua ontwenning kende ik wel behalve stims, maar alles tegelijk is toch echt ff ander niveau van hel.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Junk nog korter 😇
Klik om te vergroten...
En duidelijker 😂
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Wat wil een mens nog meer!
Klik om te vergroten...
Dat de ontwenning stopt zou fijns bonus zijn :wink:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PapaverMan zei:
En duidelijker 😂
Klik om te vergroten...
Wat wil een mens nog meer!
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Hier ook ontzettende cravings naar coke vandaag want allebei onze salarissen+ vakantiegeld zijn binnen en extra geld is altijd een trigger bij mij. En in een groepsapp ging het vanmiddag opeens ook even over snuiven, terwijl dat geen drugsapp is (daar ben ik allemaal uit) en het er verder nooit over gaat. Maar goed, net als de rest zit ik het ook gewoon uit hoor. Maar ik heb het nou al bijna een halfjaar niet gehad en dat coke-stemmetje begint juist actiever te worden dan dat de trek minder wordt😓
Klik om te vergroten...
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
miles zei:
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Klik om te vergroten...

Ja bij mij kunnen ze helaas wel lang aanhouden. Maar mijn trek is sowieso snel getriggerd en hoog. Moest een keer zo'n trek-vragenlijst invullen en had echt de hoogste score😩
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#19
miles zei:
Ik vind bij de coke cravings wel dat ze vaak komen, maar ze duren gelukkig nooit lang bij mij, en het weten dat het zo weer over is helpt om het te weerstaan
Klik om te vergroten...

Precies. Bij mij gelukkig ook.
Toch de snelle motor ... ook bij cravings :wink:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zojuist even een innerlijke strijd geleverd tegen gedachten die mij bier wilden laten gaan kopen. Ik heb er zelfs mee in mijn handen gestaan, maar heb het teruggezet en een pak melk gekocht.

Dat komt dan toch ineens verradelijk opborrelen. Pun intended. 😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5354555657...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."