#1
Hier eindelijk idee dat ontwenning niet meer erger wordt. Vandaag alleen nog 2x4 mg bromonordiazepam gehad en 1x5 mg norflurazepam. Mentaal aan het voorbereiden op laatste shot Nalaxon. Dan moet de meeste opiaten crap wel uit mn lijf zijn. Nu gewoon standaard opiaten ontwenning en wat benzo ontwenning. Dit is eindelijk bekend terrein, dit kan ik. Even bij elkaar schrapen en een fles Kraken halen en weer een zware nacht door zien te komen.