Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSchreeuw je cravings en frustratie eruit!

Schreeuw je cravings en frustratie eruit!

1856 antwoorden
260 weergaven
18-5-2026
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier eindelijk idee dat ontwenning niet meer erger wordt. Vandaag alleen nog 2x4 mg bromonordiazepam gehad en 1x5 mg norflurazepam. Mentaal aan het voorbereiden op laatste shot Nalaxon. Dan moet de meeste opiaten crap wel uit mn lijf zijn. Nu gewoon standaard opiaten ontwenning en wat benzo ontwenning. Dit is eindelijk bekend terrein, dit kan ik. Even bij elkaar schrapen en een fles Kraken halen en weer een zware nacht door zien te komen.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gelato43 zei:
Om toch maar eerlijk te zijn. Ik heb gister een halfe peuk gerookt, daarna weer bedacht: wat doe ik?! De nicotinerush? Verschrikkelijk, de smaak en het rook gevoel? Alsof ik mn eerste hijs ooit nam, mn longen haatte me echt.

Had ik na 2 uur alweer zin om te roken? Ja. Niet gedaan. Vanavond ook niet. Overmorgen zeg ik gewoon dat ik 3 maanden gestopt ben. Als ik nu alles opnieuw moet tellen dan gaat het me minder motivatie geven.
Als ik vanavond echt iets wil, dan neem ik een paar trekjes van een pure joint. Geen tabak iig. Verschrikkelijk spul is dat zeg.
Klik om te vergroten...
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
PapaverMan zei:
Eén grote grouphug om Dirkjan heen 😊
Klik om te vergroten...
Thank you 🥹 I could use a hug
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
en hug back natuurlijk @PapaverMan
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#5
PapaverMan zei:
Joh studievertraging heeft bijna iedereen wel. Is nu even kut maar geen ramp, maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Klik om te vergroten...
Het is meer dat het mijn tijdsplanning in de war gooit omdat ik een visa heb voor Nieuw-Zeeland. En ik heb gister te horen gekregen dat ik ook nog per direct een nieuwe stage moet zoeken, dat is heel kort dag voor de meeste organisaties in mijn buurt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geen kracht in mijn armen en dat frustreert mij met volleybal. Vanmorgen boos weg bah.
Denk dat ik binnenkort weer een keer de seroquel achterwege laat en kijk wat er dan gebeurt. Laatst kon ik zonder Seroquel ineens heel goed volleyballen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
I did it again. 100 euro door mijn neus geboord. Benzylmethylecgonine… I’ve lost all authority. I’m powerless.

I’m in pain and I need help. 😥

Daar was dit topic toch voor? Om je frustratie te uiten? Dan herpak ik mezelf even als derde persoon:

“stel je niet aan Dirk! Niet gaan lopen janken nu! Je hebt veel meegemaakt, veel fouten gemaakt, je kan dit aan! In de woorden van Mobb Deep, als er nog een korrel cocaine door je neus gaat “ill stab your brain with your nosebone”

Weet je wat ik ga doen? Ik neem een douche. Put on my big boy pants. En ga sporten. En daarna kom ik thuis, kook een gezonde maaltijd, en voor ik het weet is het allemaal weer voorbij. En ik vergeet dit hele debacle. DIT IS NOOIT GEBEURD.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
PapaverMan zei:
Dat de ontwenning stopt zou fijns bonus zijn :wink:
Klik om te vergroten...
Ik las 't... klote joh. Ben je vandaag al buiten geweest?
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Ik las 't... klote joh. Ben je vandaag al buiten geweest?
Klik om te vergroten...
Ja 9 uiur naar het park. Ken de trucjes inmiddels maar het is zon absurd harde combinatie , dit is gewoon even kut. Iedee dst ik het mezelf heb aangedaan en nu begrijo waarom helpt al enorm. Ik eil ook geen medicatie meet tenzij het echt nodig is, en dan tijdelijk van arts.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
PapaverMan zei:
Ja 9 uiur naar het park. Ken de trucjes inmiddels maar het is zon absurd harde combinatie , dit is gewoon even kut. Iedee dst ik het mezelf heb aangedaan en nu begrijo waarom helpt al enorm. Ik eil ook geen medicatie meet tenzij het echt nodig is, en dan tijdelijk van arts.
Klik om te vergroten...
Je klinkt wel positief. 't Gaat weer voorbij. You can do it!
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#11
_shikantaza zei:
Junk nog korter 😇
Klik om te vergroten...
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#12
OtherShore zei:
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Klik om te vergroten...
Haha tnx die had ik ff nodig. Even lachen. Morgen lekker vrienden helpem met fysieke shit, even alles eruit zweten. En sportschool is mn beste vriend tegen RLS
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
OtherShore zei:
Ja, maar dan gaat het punt dat je geen junk meer bent of niet meer probeert te zijn wel een beetje verloren.
Klik om te vergroten...
Junk in herstel. Maar dan gaat de bondigheid weer verloren :wink:

Verslaafden onder elkaar weten hoe 't zit :tongueout:
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Je klinkt wel positief. 't Gaat weer voorbij. You can do it!
Klik om te vergroten...
Is masker hoor maar het helpt me om
Mezelf te overtuigen
Dat ik het aankan. Dank voor alle bemoediging. Voel me ondanks alles sterker dan in lange tijd. Ben volgens mij eindelijk over mn break up heen dus zie weer perspectief. Dat is wat miste.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mail geschreven naar de afbouwpoli om mijn onvrede te uiten over de behandeling destijds. Eigenlijk het gebrek daaraan.
Maar ik had zo’n pokkenhumeur dat ik m nog even bewaar en nog eens nalees voor ik m verstuur, denk ik.

Verder dat ze op de afdeling naast ons echt gek zijn. Iig eentje. Blij dat ik daar niet zit zeg. Meesten beginnen daar en komen daarna op onze gang. Ik mocht gelukkig direct hierheen.

Ze zeggen dat ik het op de andere afdeling niet zou trekken. Maar ik heb de PAAZ ook overleefd dus daar ben ik het niet mee eens.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alinde zei:
Mail geschreven naar de afbouwpoli om mijn onvrede te uiten over de behandeling destijds. Eigenlijk het gebrek daaraan.
Maar ik had zo’n pokkenhumeur dat ik m nog even bewaar en nog eens nalees voor ik m verstuur, denk ik.

Verder dat ze op de afdeling naast ons echt gek zijn. Iig eentje. Blij dat ik daar niet zit zeg. Meesten beginnen daar en komen daarna op onze gang. Ik mocht gelukkig direct hierheen.

Ze zeggen dat ik het op de andere afdeling niet zou trekken. Maar ik heb de PAAZ ook overleefd dus daar ben ik het niet mee eens.
Klik om te vergroten...
Mooi dat je je stemming herkent en het mailtje nog even achterhoudt 👍
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ei-Salade zei:
Pff. Al nachten nachtmerries en m'n rug begint nu echt strak te staan nu ik weer 0.25mg Clonazepam minder neem. Van 1mg > 0.75 6 weken goed, dus weer 0.25 omlaag dus 0.5 nu aantal dagen en merk nu wel hardere klappen zeg maar. Toch ga ik niet meer nemen. Wil van deze rotzooi af want het helpt toch niet waarvoor ik het neem, althans dat idee heb ik.
Klik om te vergroten...
Dat zijn fikse stappen. Verbaast me niet dat je het merkt.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thanks.
Vind eigenlijk dat je alleen mensen kunt aansporen om af te bouwen als er ook voldoende hulp is bij evt crisis. En dat is er niet.
Dat zeg ik niet voor mijzelf, ik zit hier goed. Dat zeg ik om anderen te behoeden.

De buitenkans die ik nu heb om klinisch af te bouwen krijgt niet iedereen. En dit is door Brijder geregeld, niet door GGZ.

Er zijn vast mensen die minder brokken maken bij de afbouw maar bij mij is het flink mis gegaan dus.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Overigens zit ik nu op lage doseringen en wat mij betreft kan dat er ook nog af.

Probleem is eerder emotie-regulatie en gebrek aan uitdaging in het leven. Daar kun je aan werken.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ei-Salade zei:
Pff. Al nachten nachtmerries en m'n rug begint nu echt strak te staan nu ik weer 0.25mg Clonazepam minder neem. Van 1mg > 0.75 6 weken goed, dus weer 0.25 omlaag dus 0.5 nu aantal dagen en merk nu wel hardere klappen zeg maar. Toch ga ik niet meer nemen. Wil van deze rotzooi af want het helpt toch niet waarvoor ik het neem, althans dat idee heb ik.
Klik om te vergroten...
Klinkt een beetje als mijn verhaal van de laatste jaren! Al neem ik iets vaker een stapje naar beneden, maar wel kleinere stappen. En stel ik ga van 0,75 naar 0,5 (met 1 of 2 tussen stappen) dan kan ik na een aantal dagen of een weekje wel 1 dagje mijn oude hoeveelheid nemen, als ik teveel hoofdpijn, stress of angsten voel.
Vindt de psychiater/ voorschrijver het een goed plan?
Ik zit nu op minimale pil van Brintellix 5mg die ik nu in 4 bijt en in 4 dagen neem. Dag 2 en gaat nog redelijk. Vorige stap was dat ik de pil in 3 beet voor 3 dagen en 21 dagen die hoeveelheden gepakt. Van 1,67 mg naar 1,25 mg als het waren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5152535455...93
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."