#1
Jullie zijn zo STERK! @Jazz35 @MyLittlePonyPack
Chapeau met deze mijlpalen. Vrij van de benzo's is een mega geschenk.
Chapeau met deze mijlpalen. Vrij van de benzo's is een mega geschenk.
Wow, super!!!! Een beetje langer bij mij nog dan negen maanden, maar dat jaar gaat er komen hoor. Suuuuupergoed bezig jij!!! Heldin, écht een voorbeeld! 😍💫💕Lekker bezig @Jazz35 🥳
Hopelijk kun jij over 9 maanden ook het mooie mijlpaal hebben wat ik vandaag heb 🥳🥳🥳💪💪💪😎😎😎
Bekijk bijlage 64287
Nog niet helemaal vrij helaas. Maar bijna bijna bijna!! En vrij van broma in íeder geval. 😅😊Jullie zijn zo STERK! @Jazz35 @MyLittlePonyPack
Chapeau met deze mijlpalen. Vrij van de benzo's is een mega geschenk.
Wow, super!!!! Een beetje langer bij mij nog dan negen maanden, maar dat jaar gaat er komen hoor. Suuuuupergoed bezig jij!!! Heldin, écht een voorbeeld! 😍💫💕
Wow, wat goed van jou!!! 😍2 weken benzo vrij!! Heb nog wel last ervan maar deze keer gaat het lukken!
Zó knap!!! 💫♥️
Ja ben hier ook wel trots op. 💪Zó knap!!! 💫♥️
Die kalender van jou die klopt niet helemaal hoor 😜Ik ben ruim 3 maanden vrij van coke met zero cravings
Daarnaast heb ik vorig jaar een ton van psychofarmaca gekickt en slik nu welgeteld 2 tabletjes en 1 harttablet dagelijks
Ik ben ruim 3 maanden vrij van coke met zero cravings
Daarnaast heb ik vorig jaar een ton van psychofarmaca gekickt en slik nu welgeteld 2 tabletjes en 1 harttablet dagelijks
Tering is dat alweer een jaar geleden , tijd vliegtLekker bezig @Jazz35 🥳
Hopelijk kun jij over 9 maanden ook het mooie mijlpaal hebben wat ik vandaag heb 🥳🥳🥳💪💪💪😎😎😎
Bekijk bijlage 64287
Hele mooie prestatie en lekker doorgaan zo!3 jaar 🙏
Alcohol was of nja is bij mij ook het probleem. Drink ik moet snuif ik ook niet. Dus daarom maar gestopt met drinken. Nu bijna twee jaar geen druppel. Maar als ik er zo een paar zou drinken staat de dealer weer zo op de stoep.Nee heb nu geen craving meer. Maar komt ook omdat ik nu weer geen alcohol drink ook.
2 jaar alcohol
1 jaar phenibut
1 maand diazepam
1 week sigaretten
op naar de oxazepam :')
Nee haha, maar ik snap dat het een niet logische keuze lijkt. Toen ik begon met het hele afkick/afbouw proces bij de alcohol, werd mijn dosis van de diazepam verhoogd van 15 mg naar 40 mg en kreeg toen 3x10 mg oxazepam zo nodig per dag. Dit om de ontwenning van de alcohol en phenibut tegen te gaan. De oxazepam was dus altijd een reserve of een noodmedicatie. Maar tijdens de diazepam afbouw nam ik al gauw standaard 30 mg oxazepam per dag, dus daar zit ik nu nog mee helaas.Is dat een bewuste keuze om eerst diazepam af te bouwen en daarna oxazepam?
Ipv eerst oxazepam omzetten naar diazepam en dan dus beiden afbouwen op alleen de diazepam.
Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
overgaan op diazepam, 100%. Geen tapering strip voor nodig… alleen de 2mg tabletjes. Smooth sailing.Nee haha, maar ik snap dat het een niet logische keuze lijkt. Toen ik begon met het hele afkick/afbouw proces bij de alcohol, werd mijn dosis van de diazepam verhoogd van 15 mg naar 40 mg en kreeg toen 3x10 mg oxazepam zo nodig per dag. Dit om de ontwenning van de alcohol en phenibut tegen te gaan. De oxazepam was dus altijd een reserve of een noodmedicatie. Maar tijdens de diazepam afbouw nam ik al gauw standaard 30 mg oxazepam per dag, dus daar zit ik nu nog mee helaas.
Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."