Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
173 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casrus zei:
En ook geen seks?
Klik om te vergroten...
Mag dat ook al niet meer?
(niet dat dat verschil maakt in mijn clean-tijd)
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Officieel in herstel 😄 vanaf nu afbouwen, om de week therapie.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Wat moet je afbouwen dan?
Klik om te vergroten...
De therapiesessies 🤣
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren voor het eerst helemaal drugsvrij op een technofeest. En gewoon geknald zoals altijd 🤩 Ook hele dag geen cravings gehad. Dat ik met de auto was, was sowieso een goede stok achter de deur. Ik begin het drugsmisbruik eindelijk achter mij te laten. Ulixes is blij.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Indo-nona zei:
Hallo allemaal! Ik ben hier nieuw maar al wel een hele tijd clean! 🥳 en alles voor nú volledig onder controle! Zo fijn om te lezen hoe jullie elkaar steunen/helpen ❤️
Klik om te vergroten...
Welkom! En laat ik gelijk met de deur in huis (forum🤣) vallen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf!
I
Indo-nonaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Torchic zei:
Welkom! En laat ik gelijk met de deur in huis (forum🤣) vallen. Je mag ontzettend trots zijn op jezelf!
Klik om te vergroten...
Thankyou!! Ja ik ben ook zeker trots op mijzelf. How about you ?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Indo-nona zei:
Thankyou!! Ja ik ben ook zeker trots op mijzelf. How about you ?
Klik om te vergroten...
Iets meer dan 6 maand clean van 3-MMC!🥳

Daarnaast ook al een tijd gestopt met roken en gebruik ook geen alcohol of andere soorten drugs meer.
I
Indo-nonaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Torchic zei:
Iets meer dan 6 maand clean van 3-MMC!🥳

Daarnaast ook al een tijd gestopt met roken en gebruik ook geen alcohol of andere soorten drugs meer.
Klik om te vergroten...
Oh lekker bezig zeg! Jij mag ook zeker heel erg trots zijn op jezelf 😌 ga zo door! Ervaar je verder geen problemen of iets? Ik kom van een GHB verslaving.. ongeveer 3 jaar 24/7 gebruikt. Drink heel sporadisch een wijntje maar verder helemaal niets! Toen ook bewust niet voor slaapmedicatie of iets gekozen. Beste keuze ooit. Ik slaap elke avond als een Roosje op eigen kracht. Dus ik mag niet klagen ❤️
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Morgenochtend 30 weken in herstel (en 8 weken clean)!
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Perenijsje zei:
Nou lekker positief weer. Ik ben er trots op en het geeft mij hoop. Als het nu met die speed al zolang lukt en dat ik er klaar mee begin te worden dan komt dat straks ook voor de andere drugs hopelijk.
Ieder zijn eigen proces. Als ik niks meer zou proberen en geen hoop meer zou hebben dan had ik het allang opgegeven en niet meer geprobeerd.

Maar aan de hand van de reacties de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo open moet zijn of hier moet blijven posten. Snap dat er een kritische noot geplaatst moet worden soms en dat is prima. Maar als ik 80 dagen clean van iets ben en daar trots op ben ondanks alles en ik krijg alleen maar te horen dat ik slecht bezig bent voelt het voor mij een beetje als een hetze.
Klik om te vergroten...
We spreken (bijna) allemaal uit ervaring. Je bent er klaar mee maar als iets ooit je zwak is geweest is het zo fucking makkelijk om vandaag te denken. “Jezus wat een lekker rush. Toch wel het beste, die pep! Stiekem vind ik het wel chill dat het wel weer kan!”

Zie het niet als iets negatiefs, we zijn gewoon erg begaan met je en maken ons zorgen. Er gaat geen weekend voorbij dat jullie geen stim gebruiken. Hebben coke helemaal uitgevonden en verzinnen smoes na smoes. En dan wil je aan de pep gaan.. er zijn mensen die gecontroleerd kunnen gebruiken maar mijn oprechte excuses Perenijsje, jij bent daar helaas niet één van. Tot nu toe. Prove us wrong please.

edit: misschien hard, maar heb echt het beste met je voor. Wellicht ben ik iets (te) realistisch.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Nou lekker positief weer. Ik ben er trots op en het geeft mij hoop. Als het nu met die speed al zolang lukt en dat ik er klaar mee begin te worden dan komt dat straks ook voor de andere drugs hopelijk.
Ieder zijn eigen proces. Als ik niks meer zou proberen en geen hoop meer zou hebben dan had ik het allang opgegeven en niet meer geprobeerd.

Maar aan de hand van de reacties de laatste tijd twijfel ik of ik nog wel zo open moet zijn of hier moet blijven posten. Snap dat er een kritische noot geplaatst moet worden soms en dat is prima. Maar als ik 80 dagen clean van iets ben en daar trots op ben ondanks alles en ik krijg alleen maar te horen dat ik slecht bezig bent voelt het voor mij een beetje als een hetze.
Klik om te vergroten...
Ik ben nochtans nooit aanvallend naar jou. Alleen heb ik af en toe bedenkingen, en net zoals jij je afvraagt of je wel nog zo open moet blijven posten vraag ik mij af waarom ik vragen stel aan je.

Of bedenkingen bij heb. Elk doet uiteindelijk wat hij wil toch?

Maar 1 tip. Ik zie dat je nog een beetje overhoudt voor zondag en vanaf maandag 2 dagen gaat uit brakken.
Hou niks over voor zondag, zo ben je volgende week al een dag sneller hersteld. .
Veel plezier.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#12
3 maandjes alweer, damnnn!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
17 maanden vandaag. Wat is mijn hoofd een fijne plek geworden om te zijn. Lang niet perfect maar zo veel beter dan ik ooit had durven hopen.
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Na dit forum te hebben bekeken ga ik morgen ook maar even stoppen om te zien hoe dat deze meer gaat. Optie A is zoiezo een garantie op nooit meer gebruik en b is meestal relatief snel en c ja die gaat soms best goed en houd het lang vol. Maar ik zie morgen wel even welke van de 3 het word
.
.058Leeuwarden058.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Ik gebruik Sober Time (klik hier voor android) & (klik hier voor appels)
Hele fijne app ook!
Kan je ook verschillende middelen, procesverslavingen toevoegen. En je layout personaliseren naar wat je wilt zien in je counter. Mijn favoriet tot nu toe is dagen blijven tellen en daarbij de geldbesparingscounter.

Ik heb helaas weer een terugval gehad dus de teller staat niet hoog. Maar hij reset niet wat je inmiddels bespaard hebt, dus dat is wel chill. Ik ben weer bijna €5000 rijker. Waar dat geld dan weer blijft.... geen idee.

Bekijk bijlage 41812
Klik om te vergroten...
Van april tot mei alleen met blowen al zo veel bespaard. Dan blow jij echt wel boem veel en heb je zieke wia uitkering van die uwv. Haha sorry maar ik lees dit forum even verder ik hoop dat je zometeen weer een tijdje clean bent als ik door lees 😘😘
R
RnB_fanLid
01-01-2024, 00:00
#16
CuriousExplorer zei:
Met dergelijke hoeveelheden drugs zou het mij verbazen dat je een baan kunt hebben.

Wanneer slaapt iemand met zoveel stims?
Klik om te vergroten...
Dat gaat een hele tijd prima, hoor. Zolang je maar een mega tolerantie hebt en genoeg downers gebruikt.

Ik heb in mijn heftigste gebruikersperiode van zo'n 10 jaar ook dagelijks circa één gram speed (of coke/RC stims) en veel alcohol, benzo’s en cannabis gebruikt. En altijd mijn goede baan weten te behouden. Overdag uppers en vanaf de middag alcohol, benzo’s en wiet. Ieder dag om 22:00 uur (KO) naar bed en om 07:00 uur (licht brak) weer op!

Niet dat dit iets is voor de lange termijn, maar je kunt het zeker een hele tijd volhouden!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
RnB_fan zei:
Dat gaat een hele tijd prima, hoor. Zolang je maar een mega tolerantie hebt en genoeg downers gebruikt.

Ik heb in mijn heftigste gebruikersperiode van zo'n 10 jaar ook dagelijks circa één gram speed (of coke/RC stims) en veel alcohol, benzo’s en cannabis gebruikt. En altijd mijn goede baan weten te behouden. Overdag uppers en vanaf de middag alcohol, benzo’s en wiet. Ieder dag om 22:00 uur (KO) naar bed en om 07:00 uur (licht brak) weer op!

Niet dat dit iets is voor de lange termijn, maar je kunt het zeker een hele tijd volhouden!
Klik om te vergroten...
1gr/dag...

Maar hierboven wordt over 3-4.5 gr gesproken. Hoe krijg je zoiets binnen tegen de middag 😭😅
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Goeie baan had jij er bij? Betaalde baan bedoel ik dan.
Klik om te vergroten...

Ja best redelijk. En ik woonde bij m'n ouders, dus veel inkomen en lage lasten.

Ik werk als onderzoeker op een hogeschool. Ik doe dus onderzoek en begeleid studenten.

CuriousExplorer zei:
Met dergelijke hoeveelheden drugs zou het mij verbazen dat je een baan kunt hebben.
Klik om te vergroten...
Toch is het zo en ik heb nog steeds diezelfde baan. Maar, ik heb wel geluk of juist pech gehad. Alles liep perfect in elkaar over zodat mijn gebruik niet opviel.

Eerst de corona met verschillende lockdowns. Het hele onderwijssysteem moest omgegooid worden. Veel onderzoek lag stil omdat dat minder prio had. En vervolgens ging het met periodes goed of slecht. Was ik clean voor twee weken en zat dan weer een paar weken in gebruik. Het was hard buffelen om m'n werk bij te kunnen houden, maar alles was op afstand. Daarnaast kan ik mijn uren zelf indelen. Dus ik zat vaker om vier uur snachts te werken dan om 10 uur sochtends.

En ook online hè... Vergadering uit, laptopje dicht, lijntje, plugje, vapeje, laptopje open en weer de volgende vergadering in.

Corona maakte dit mogelijk om vol te houden, maar heeft het dus ook gefaciliteerd door gebrek aan sociale controle.

In juni van dat jaar liep het pas echt uit de hand en kon ik eigenlijk niet meer functioneren. Dat is ook de maand dat ik begon met dagelijks pyro's injecteren.

Er is slechts één collega geweest die ècht op de man af gevraagd heeft: vertel nou eens, wat is er aan de hand?

De rest had het te weinig door en als ik er niet helemaal bij was, wijtten ze dat aan het feit dat mijn vader terminaal ziek was.

En ja... Onderwijs hè, dus na juni heb je een lange vakantie. Die ik overigens eerder begonnen ben dan de bedoeling is. En na de eerste week dat we weer begonnen, heb ik me langdurig ziek gemeld.

Zo heb ik de maanden juni, juli, augustus en de eerste week van september me dus helemaal naar de klote gebruikt.

CuriousExplorer zei:
Wanneer slaapt iemand met zoveel stims?
Klik om te vergroten...
Om de drie dagen ongeveer. En ook met een flinke dosis benzo's.

Damius zei:
Ik vind het wel ontzettend knap dat je zo sterk bent herstelt. Daarnaast vind ik je verbaal (al dan niet per schrift :wink: ) duidelijk en scherp. Zou toch veel mensen goede hoop moeten geven dat ‘t zelfs na flink gebruik echt weer goed kan komen.
Klik om te vergroten...

Thanks!

Er hersteld echt wel ontzettend veel. En ook al richt je wat schade aan hier en daar. Je hersenen zullen ook aan die nieuwe balans gaan wennen, ook als er wat receptoren niet meer werken (al dan niet tijdelijk).

Wat wel sowieso aangetast zal blijven is je 'watchtower' het deel van je brein dat je impulsen controleert en je aanleert je gedrag te veranderen op eerdere negatieve ervaringen.
En je beloningssysteem zal minder gevoelig zijn.

Verder heb ik een paar aders die niet meer werken, maar in het dagelijks leven merk ik weinig meer van de schade die over is gebleven.

Ik denk dat dat gebrek aan impulsen kunnen beheersen ook een belangrijk deel is van 'de ziekte' verslaving waar ik laatst over sprak. Er is ook nog geen duidelijkheid over of je dit weer opnieuw kan trainen, maar ik heb daar een hard hoofd in. (@OtherShore dit is o.a. wat ik aan de ziekte verslaving zie dat veel verder gaat dan middelengebruik alleen, want dit stukje heeft invloed op alle gebieden van je leven).

Maar door aan herstel te werken, kan ik hier wel mee omgaan en merk ik er in het dagelijks leven dus weinig van.

Toen ik de detox binnenkwam, kon ik niet eens een simpel verhaaltje lezen. Zelfs met een boekenlegger onder de regels kreeg ik het niet voor elkaar om een alinea te lezen van een simpel verhaal.

Voor mijn werk lees ik wetenschappelijke papers, dus dat was natuurlijk echt funest. En ik was toen ook echt bang dat dat nooit meer goed zou komen, maar dat is gelukkig wel hersteld. Zo zijn er heel veel andere dingen dus ook prima hersteld! 😇

Damius zei:
Just curious: hoe zag jouw gebruik er op zo’n dag uit? Eerst de uppers, dan de downers aan het eind vd dag? Keta tussendoor?
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
1gr/dag...

Maar hierboven wordt over 3-4.5 gr gesproken. Hoe krijg je zoiets binnen tegen de middag 😭😅
Klik om te vergroten...

Oké eerst ff een disclaimer voor alle meelezers binnen en buiten het forum: doe dit gewoon niet na oké. Wat ik eerder al zei: dat ik leef is meer geluk dan wijsheid. En dat meen ik ècht. Het onderstaande gebruik heeft niets meer met verantwoord te maken en er is ook he-le-maal niets leuks meer aan. Evenmin is dit stoer.
Het is gewoon het triestige ritueel van iemand die zo vast zit in de greep van die obsessie naar gebruiken: meer, meer, meer. En die daar geen uitweg meer uit ziet behalve dan door meer te gebruiken.


Ik werd 's ochtends wakker, dan stak ik mn hand onder m'n kussen en trok daar m'n packie onder vandaan.
Eerst ff 2 lijnen sos wegwerken zodat ik m'n ogen open kan houden. Weer twee lijnen vast neerleggen voor 5 min later als de eerste twee de tijd hebben gehad om in te werken.

In de tussentijd trok ik dan m'n glazen pijpje onder het bed vandaan, pak de a-pihp en neem een paar hijsen. Vervolgens de lijnen coke.

Nu ben ik klaar om uit bed te stappen omme naar mijn bureau te verplaatsen. Af en toe een hit nemen van de pijp terwijl ik een twee shots uitkook met a-php.

Daarna plugde ik vaak eerst wat a-php en ging vervolgens wat stimfappen voordat ik ga douchen. Dit kon nog weleens wat tijd in beslag nemen omdat een orgasme verrijken niet bepaald makkelijk is met dat spul op. Maar als het gebeurd.... My God dat is echt onge-evenaard.

Daarna dus douchen. Dit hielp om mijn aderen open te zetten zodat ik makkelijker het shot a-php kon plaatsen. Mijn aders zijn lastig te vinden, dus dit was vaak een hels karwei. Vaak misprikken, alles onder het bloed, frustratie, etc.

Maar als het eenmaal lukte: de eerste twee minuten denk je dat je het verneukt. Dat je hart het deze keer begeeft. Maar na die twee minuten.... Pfff dat krijg je vapend of hotrailend niet zomaar voor elkaar. Open eye visuals van patronen en zieke euforie. Gevolgd door de hallucinaties van de opkomende psychose.

Daarna was het tijd om naar beneden te gaan en wat te eten (voor zover dat lukte). Meer dan één boterham is nagenoeg onmogelijk door die droge bek. Maar wat fruit en cornflakes met melk gingen vaak wel. Samen met een handjevol magnesium en vitaminepillen.

En dan... Tijd voor koffie! Daar schepte ik dan een volle theelepel speed doorheen. Zo rond de 300-350mg is dat ongeveer (mijn theelepels dan, ik zou het maar gewoon afwegen als je lichaam je lief is. Ik heb het weleens nagewogen, maar deed het verder altijd op het zicht).

Hierna was eigenlijk mijn dag pas begonnen en voelde ik me écht wakker. (In werkelijkheid is de dag al half voorbij natuurlijk....)

Tegen angst en paranoia gebruikte ik dan flunitrazolam en een heeeeel klein beetje diclazepam om een soort benzo spiegel op te houden.

En zo ging ik gedurende de dag a-pihp vapen en a-php pluggen en shotten. En dat ging dan door tot aan de avond.

Smiddags ergens m'n tweede bakkie met speed koffie. Die had ik simpelweg nodig om niet om te vallen van het slaaptekort.
Savonds dan aan de ket, want dan gebruikte ik minder pyro's. Zeker als daar ook 3-mmc bij kwam. Dan haalde ik de nacht wel in m'n bed door, maar door telkens op 3-mmc en keta te zweven tussen mijn bed en de k-hole. Dat holen lukte uiteindelijk steeds minder goed.

Savonds nam ik vaak dan de flualprazolam. Als ik wakker bleef in wat lagere dosis vooral tegen de angst van de nachtelijke schaduwfiguren. Als ik wilde slapen gooide ik er gewoon meer in en was ik binnen 40 minuten K.O.
Ook als ik een uur daarvoor nog a-php geshot had. Flualprazolam werkte voor mij altijd.

Het grootste deel van de maanden probeerde ik wel dagen geen benzo's te gebruiken. Ik was als de dood voor fysieke afhankelijkheid. Maar vroeg of laat moest het er wel van komen. Ik ben wel blij dat ik dat zo gedaan heb, want ik heb zo de afbouw tot een minimum kunnen beperken.
En ook zorgde dit er natuurlijk voor dat de flualprazolam ook echt bleef werken. Maar dat betekende de andere dagen dus wel veel angstige en slapeloze nachten.

Met een pyro verslaving, krijg je er eigenlijk altijd een benzo verslaving op de koop toe bij.

En de volgende dag begon het circus weer opnieuw. Of ik dan wel of niet geslapen had....

Triestig bestaan hoor...
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#19
LucidLucy zei:
Ja best redelijk. En ik woonde bij m'n ouders, dus veel inkomen en lage lasten.

Ik werk als onderzoeker op een hogeschool. Ik doe dus onderzoek en begeleid studenten.


Toch is het zo en ik heb nog steeds diezelfde baan. Maar, ik heb wel geluk of juist pech gehad. Alles liep perfect in elkaar over zodat mijn gebruik niet opviel.

Eerst de corona met verschillende lockdowns. Het hele onderwijssysteem moest omgegooid worden. Veel onderzoek lag stil omdat dat minder prio had. En vervolgens ging het met periodes goed of slecht. Was ik clean voor twee weken en zat dan weer een paar weken in gebruik. Het was hard buffelen om m'n werk bij te kunnen houden, maar alles was op afstand. Daarnaast kan ik mijn uren zelf indelen. Dus ik zat vaker om vier uur snachts te werken dan om 10 uur sochtends.

En ook online hè... Vergadering uit, laptopje dicht, lijntje, plugje, vapeje, laptopje open en weer de volgende vergadering in.

Corona maakte dit mogelijk om vol te houden, maar heeft het dus ook gefaciliteerd door gebrek aan sociale controle.

In juni van dat jaar liep het pas echt uit de hand en kon ik eigenlijk niet meer functioneren. Dat is ook de maand dat ik begon met dagelijks pyro's injecteren.

Er is slechts één collega geweest die ècht op de man af gevraagd heeft: vertel nou eens, wat is er aan de hand?

De rest had het te weinig door en als ik er niet helemaal bij was, wijtten ze dat aan het feit dat mijn vader terminaal ziek was.

En ja... Onderwijs hè, dus na juni heb je een lange vakantie. Die ik overigens eerder begonnen ben dan de bedoeling is. En na de eerste week dat we weer begonnen, heb ik me langdurig ziek gemeld.

Zo heb ik de maanden juni, juli, augustus en de eerste week van september me dus helemaal naar de klote gebruikt.


Om de drie dagen ongeveer. En ook met een flinke dosis benzo's.



Thanks!

Er hersteld echt wel ontzettend veel. En ook al richt je wat schade aan hier en daar. Je hersenen zullen ook aan die nieuwe balans gaan wennen, ook als er wat receptoren niet meer werken (al dan niet tijdelijk).

Wat wel sowieso aangetast zal blijven is je 'watchtower' het deel van je brein dat je impulsen controleert en je aanleert je gedrag te veranderen op eerdere negatieve ervaringen.
En je beloningssysteem zal minder gevoelig zijn.

Verder heb ik een paar aders die niet meer werken, maar in het dagelijks leven merk ik weinig meer van de schade die over is gebleven.

Ik denk dat dat gebrek aan impulsen kunnen beheersen ook een belangrijk deel is van 'de ziekte' verslaving waar ik laatst over sprak. Er is ook nog geen duidelijkheid over of je dit weer opnieuw kan trainen, maar ik heb daar een hard hoofd in. (@OtherShore dit is o.a. wat ik aan de ziekte verslaving zie dat veel verder gaat dan middelengebruik alleen, want dit stukje heeft invloed op alle gebieden van je leven).

Maar door aan herstel te werken, kan ik hier wel mee omgaan en merk ik er in het dagelijks leven dus weinig van.

Toen ik de detox binnenkwam, kon ik niet eens een simpel verhaaltje lezen. Zelfs met een boekenlegger onder de regels kreeg ik het niet voor elkaar om een alinea te lezen van een simpel verhaal.

Voor mijn werk lees ik wetenschappelijke papers, dus dat was natuurlijk echt funest. En ik was toen ook echt bang dat dat nooit meer goed zou komen, maar dat is gelukkig wel hersteld. Zo zijn er heel veel andere dingen dus ook prima hersteld! 😇





Oké eerst ff een disclaimer voor alle meelezers binnen en buiten het forum: doe dit gewoon niet na oké. Wat ik eerder al zei: dat ik leef is meer geluk dan wijsheid. En dat meen ik ècht. Het onderstaande gebruik heeft niets meer met verantwoord te maken en er is ook he-le-maal niets leuks meer aan. Evenmin is dit stoer.
Het is gewoon het triestige ritueel van iemand die zo vast zit in de greep van die obsessie naar gebruiken: meer, meer, meer. En die daar geen uitweg meer uit ziet behalve dan door meer te gebruiken.


Ik werd 's ochtends wakker, dan stak ik mn hand onder m'n kussen en trok daar m'n packie onder vandaan.
Eerst ff 2 lijnen sos wegwerken zodat ik m'n ogen open kan houden. Weer twee lijnen vast neerleggen voor 5 min later als de eerste twee de tijd hebben gehad om in te werken.

In de tussentijd trok ik dan m'n glazen pijpje onder het bed vandaan, pak de a-pihp en neem een paar hijsen. Vervolgens de lijnen coke.

Nu ben ik klaar om uit bed te stappen omme naar mijn bureau te verplaatsen. Af en toe een hit nemen van de pijp terwijl ik een twee shots uitkook met a-php.

Daarna plugde ik vaak eerst wat a-php en ging vervolgens wat stimfappen voordat ik ga douchen. Dit kon nog weleens wat tijd in beslag nemen omdat een orgasme verrijken niet bepaald makkelijk is met dat spul op. Maar als het gebeurd.... My God dat is echt onge-evenaard.

Daarna dus douchen. Dit hielp om mijn aderen open te zetten zodat ik makkelijker het shot a-php kon plaatsen. Mijn aders zijn lastig te vinden, dus dit was vaak een hels karwei. Vaak misprikken, alles onder het bloed, frustratie, etc.

Maar als het eenmaal lukte: de eerste twee minuten denk je dat je het verneukt. Dat je hart het deze keer begeeft. Maar na die twee minuten.... Pfff dat krijg je vapend of hotrailend niet zomaar voor elkaar. Open eye visuals van patronen en zieke euforie. Gevolgd door de hallucinaties van de opkomende psychose.

Daarna was het tijd om naar beneden te gaan en wat te eten (voor zover dat lukte). Meer dan één boterham is nagenoeg onmogelijk door die droge bek. Maar wat fruit en cornflakes met melk gingen vaak wel. Samen met een handjevol magnesium en vitaminepillen.

En dan... Tijd voor koffie! Daar schepte ik dan een volle theelepel speed doorheen. Zo rond de 300-350mg is dat ongeveer (mijn theelepels dan, ik zou het maar gewoon afwegen als je lichaam je lief is. Ik heb het weleens nagewogen, maar deed het verder altijd op het zicht).

Hierna was eigenlijk mijn dag pas begonnen en voelde ik me écht wakker. (In werkelijkheid is de dag al half voorbij natuurlijk....)

Tegen angst en paranoia gebruikte ik dan flunitrazolam en een heeeeel klein beetje diclazepam om een soort benzo spiegel op te houden.

En zo ging ik gedurende de dag a-pihp vapen en a-php pluggen en shotten. En dat ging dan door tot aan de avond.

Smiddags ergens m'n tweede bakkie met speed koffie. Die had ik simpelweg nodig om niet om te vallen van het slaaptekort.
Savonds dan aan de ket, want dan gebruikte ik minder pyro's. Zeker als daar ook 3-mmc bij kwam. Dan haalde ik de nacht wel in m'n bed door, maar door telkens op 3-mmc en keta te zweven tussen mijn bed en de k-hole. Dat holen lukte uiteindelijk steeds minder goed.

Savonds nam ik vaak dan de flualprazolam. Als ik wakker bleef in wat lagere dosis vooral tegen de angst van de nachtelijke schaduwfiguren. Als ik wilde slapen gooide ik er gewoon meer in en was ik binnen 40 minuten K.O.
Ook als ik een uur daarvoor nog a-php geshot had. Flualprazolam werkte voor mij altijd.

Het grootste deel van de maanden probeerde ik wel dagen geen benzo's te gebruiken. Ik was als de dood voor fysieke afhankelijkheid. Maar vroeg of laat moest het er wel van komen. Ik ben wel blij dat ik dat zo gedaan heb, want ik heb zo de afbouw tot een minimum kunnen beperken.
En ook zorgde dit er natuurlijk voor dat de flualprazolam ook echt bleef werken. Maar dat betekende de andere dagen dus wel veel angstige en slapeloze nachten.

Met een pyro verslaving, krijg je er eigenlijk altijd een benzo verslaving op de koop toe bij.

En de volgende dag begon het circus weer opnieuw. Of ik dan wel of niet geslapen had....

Triestig bestaan hoor...
Klik om te vergroten...
Pff wat heftig. Ik ben zo blij dat je hier uit bent gekomen Lucid 🩵
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Wat ik eerder al zei: dat ik leef is meer geluk dan wijsheid.
Klik om te vergroten...
En met dat geluk is de wereld wel een herstelgoeroe wijzer !

Niet ieder verhaal kan door zo maar iemand verteld worden !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."