Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier hier je clean-tijd mijlpalen

Vier hier je clean-tijd mijlpalen

1200 antwoorden
189 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lekker bezig @Jazz35 ๐Ÿฅณ
Hopelijk kun jij over 9 maanden ook het mooie mijlpaal hebben wat ik vandaag heb ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

Screenshot_20250212_102026_Days Counter.jpg
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jullie zijn zo STERK! @Jazz35 @MyLittlePonyPack

Chapeau met deze mijlpalen. Vrij van de benzo's is een mega geschenk.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#3
MyLittlePonyPack zei:
Lekker bezig @Jazz35 ๐Ÿฅณ
Hopelijk kun jij over 9 maanden ook het mooie mijlpaal hebben wat ik vandaag heb ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

Bekijk bijlage 64287
Klik om te vergroten...
Wow, super!!!! Een beetje langer bij mij nog dan negen maanden, maar dat jaar gaat er komen hoor. Suuuuupergoed bezig jij!!! Heldin, รฉcht een voorbeeld! ๐Ÿ˜๐Ÿ’ซ๐Ÿ’•
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
2 weken benzo vrij!! Heb nog wel last ervan maar deze keer gaat het lukken!
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Jullie zijn zo STERK! @Jazz35 @MyLittlePonyPack

Chapeau met deze mijlpalen. Vrij van de benzo's is een mega geschenk.
Klik om te vergroten...
Nog niet helemaal vrij helaas. Maar bijna bijna bijna!! En vrij van broma in รญeder geval. ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜Š
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jazz35 zei:
Wow, super!!!! Een beetje langer bij mij nog dan negen maanden, maar dat jaar gaat er komen hoor. Suuuuupergoed bezig jij!!! Heldin, รฉcht een voorbeeld! ๐Ÿ˜๐Ÿ’ซ๐Ÿ’•
Klik om te vergroten...

Dankjewel๐Ÿ’œ Ja ik was nog niet helemaal wakker vanochtend was ik later zelf ook al achter gekomen haha๐Ÿซฃ
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ei-Salade zei:
2 weken benzo vrij!! Heb nog wel last ervan maar deze keer gaat het lukken!
Klik om te vergroten...
Wow, wat goed van jou!!! ๐Ÿ˜
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
IMG_5918.jpeg
๐Ÿฅณ

alcohol en drugs
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Bekijk bijlage 64317
๐Ÿฅณ

alcohol en drugs
Klik om te vergroten...
Zรณ knap!!! ๐Ÿ’ซโ™ฅ๏ธ
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jazz35 zei:
Zรณ knap!!! ๐Ÿ’ซโ™ฅ๏ธ
Klik om te vergroten...
Ja ben hier ook wel trots op. ๐Ÿ’ช
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
Soulassasins zei:
Soulassasins zei:
Ik ben ruim 3 maanden vrij van coke met zero cravings :handok:
Daarnaast heb ik vorig jaar een ton van psychofarmaca gekickt en slik nu welgeteld 2 tabletjes en 1 harttablet dagelijks
Klik om te vergroten...

Ik ben ruim 3 maanden vrij van coke met zero cravings :handok:
Daarnaast heb ik vorig jaar een ton van psychofarmaca gekickt en slik nu welgeteld 2 tabletjes en 1 harttablet dagelijks
Klik om te vergroten...
Die kalender van jou die klopt niet helemaal hoor ๐Ÿ˜œ
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
MyLittlePonyPack zei:
Lekker bezig @Jazz35 ๐Ÿฅณ
Hopelijk kun jij over 9 maanden ook het mooie mijlpaal hebben wat ik vandaag heb ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿฅณ๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ’ช๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž

Bekijk bijlage 64287
Klik om te vergroten...
Tering is dat alweer een jaar geleden , tijd vliegt
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#13
_shikantaza zei:
3 jaar ๐Ÿ™
Klik om te vergroten...
Hele mooie prestatie en lekker doorgaan zo!
Ik kan het niet laten om te melden dat ik precies op de helft zit als het THC/ wiet betreft. Vandaag zit ik op de 18 maanden/ anderhalf jaar.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
MyLittlePonyPack zei:
Nee heb nu geen craving meer. Maar komt ook omdat ik nu weer geen alcohol drink ook.
Klik om te vergroten...
Alcohol was of nja is bij mij ook het probleem. Drink ik moet snuif ik ook niet. Dus daarom maar gestopt met drinken. Nu bijna twee jaar geen druppel. Maar als ik er zo een paar zou drinken staat de dealer weer zo op de stoep.
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#15
2 jaar alcohol
1 jaar phenibut
1 maand diazepam
1 week sigaretten

op naar de oxazepam :')
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
merelkerel12 zei:
2 jaar alcohol
1 jaar phenibut
1 maand diazepam
1 week sigaretten

op naar de oxazepam :')
Klik om te vergroten...

Is dat een bewuste keuze om eerst diazepam af te bouwen en daarna oxazepam?

Ipv eerst oxazepam omzetten naar diazepam en dan dus beiden afbouwen op alleen de diazepam.
m
merelkerel12Lid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Is dat een bewuste keuze om eerst diazepam af te bouwen en daarna oxazepam?

Ipv eerst oxazepam omzetten naar diazepam en dan dus beiden afbouwen op alleen de diazepam.
Klik om te vergroten...
Nee haha, maar ik snap dat het een niet logische keuze lijkt. Toen ik begon met het hele afkick/afbouw proces bij de alcohol, werd mijn dosis van de diazepam verhoogd van 15 mg naar 40 mg en kreeg toen 3x10 mg oxazepam zo nodig per dag. Dit om de ontwenning van de alcohol en phenibut tegen te gaan. De oxazepam was dus altijd een reserve of een noodmedicatie. Maar tijdens de diazepam afbouw nam ik al gauw standaard 30 mg oxazepam per dag, dus daar zit ik nu nog mee helaas.

Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
merelkerel12 zei:
Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
Klik om te vergroten...

Dat levert waarschijnlijk wel een stabielere afbouw vanwege de langere halfwaardetijd van diazepam.

Maar overleg het in elk geval met een arts.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
merelkerel12 zei:
Nee haha, maar ik snap dat het een niet logische keuze lijkt. Toen ik begon met het hele afkick/afbouw proces bij de alcohol, werd mijn dosis van de diazepam verhoogd van 15 mg naar 40 mg en kreeg toen 3x10 mg oxazepam zo nodig per dag. Dit om de ontwenning van de alcohol en phenibut tegen te gaan. De oxazepam was dus altijd een reserve of een noodmedicatie. Maar tijdens de diazepam afbouw nam ik al gauw standaard 30 mg oxazepam per dag, dus daar zit ik nu nog mee helaas.

Het is nu even kijken of ik de oxazepam afbouw met taperingstrips of dat ik het omzet naar diazepam, alhoewel ik daar niet echt op zit te wachten :')
Klik om te vergroten...
overgaan op diazepam, 100%. Geen tapering strip voor nodigโ€ฆ alleen de 2mg tabletjes. Smooth sailing.
J
JesterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet persee een speciaal getal ofzo, maar vandaag 132 dagen clean & sober!
Had nooit verwacht dit te halen haha, op naar de 6 maanden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...61
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."