#1
8 maand gepasseerd 😎💪
Gefeliciteerd kerel!Eén jaar!
Jij had in augustus toch een terugval? Bedoel je een jaar in herstel?Eén jaar!
Ik bedoel inderdaad in herstel zijn! Clean zijn is daar slechts een onderdeel van.Jij had in augustus toch een terugval? Bedoel je een jaar in herstel?
Wat je zegt ben je zelfToppers hier 💪
Ik denk dat ik me nog veeeeeel meer heb misdragen, dan jij. En ik ben er ook nog steeds.....gewoon per 24 uur, die jaren abstinentie, die komen dan vanzelf!Ja, zeker. Just For Today. En ik haal jou natuurlijk nooit meer in. Het is de vraag of ik ueberhaupt nog 23 jaar te leven heb na hoe ik me heb misdragen![]()
Ik heb een asfaltweg aangelegd met de route van de mond tot de longblaasjes....dus die weg vergaat niet meer vanzelf.Precies, mij kunnen ze als het zover is zo in de hoek van de kamer zetten, ik ben al lang en breed gebalsemd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."