Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
455 weergaven
18-5-2026
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
Fuck off man dit gaat echt te ver
Klik om te vergroten...
Ben het met @OunbuRaL eens. Van mij mogen ze je op straat zetten
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeebats zei:
Ben het met @OunbuRaL eens. Van mij mogen ze je op straat zetten
Klik om te vergroten...
Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
MR_CHIP zei:
Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Klik om te vergroten...
Ik shame of beledig je helemaal niet. Zeg alleen dat ze je van mij part op straat mogen zetten. Chipje van de straat jwz
O
OunbuRaLLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Klik om te vergroten...
Je mag van geluk spreken dat wij in Nederland dit soort vangnetten hebben. Anders lag je nu ergens onder een brug, en dat is misschien ook de enige manier om jou nuchter te krijgen. Ik wens je het beste toe
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Klik om te vergroten...
Je hebt echt geen idee hoe goed je het hier hebt. Toon eens wat dankbaarheid en zet je schouders eronder ipv dat eeuwenlange geklaag.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zou fijn zijn als men er (weer) eens rekening mee houdt dat er bij TS sprake is van meerdere beperkingen/diagnoses waardoor dingen extra gecompliceerd zijn.

Een WLZ indicatie krijg je niet zomaar. En ja, het is fijn dat het in NL dan goed geregeld is qua zorg, maar nee, je kunt niet verwachten dat iemand die in die zorg zit daar dagelijks op zijn knietjes voor dankt.

Ik snap de frustratie dat het Chip nog niet lukt om uit de vicieuze cirkel van niet uit zijn verslaving kunnen komen door oa trauma en niet in behandeling kunnen door zijn verslaving. Ik zou hem ook het liefst een enorme schop onder zijn kont geven.

Zelfbeschikkingsrecht en de focus op het behouden van eigen regie zijn uiteindelijk simpelweg niet altijd in het voordeel van de cliënt en dat zien we denk ik ook hier.

Houd reacties graag respectvol. Kan je dat niet, dan is het ook een heel prima optie om gewoon je waffel dicht te houden en je handjes uit de buurt van je toetsenbord.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
Houd reacties graag respectvol. Kan je dat niet, dan is het ook een heel prima optie om gewoon je waffel dicht te houden en je handjes uit de buurt van je toetsenbord.
Klik om te vergroten...
Maar wat moet ik dan met mijn handjes? 😪
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeebats zei:
Maar wat moet ik dan met mijn handjes? 😪
Klik om te vergroten...
In je neus peuteren, een lijntje leggen, aan je leuter sjorren, je calathea water geven (en controleren op spint!!!), iets vriendelijks typen, de kat aaien, swipen op tinder, koken, stofzuigen, breien, haken, koffie zetten. Ofzo. Niet per se allemaal tegelijk of op deze volgorde.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...

En waarom is Pameijer beter volgens hen?
Meer controle? Na je diefstal van medicatie?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Klik om te vergroten...
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Klik om te vergroten...
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Klik om te vergroten...

Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze Herbs Mang zei:
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
Klik om te vergroten...
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kordie zei:
Mogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Klik om te vergroten...
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afz
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Hoe vind je zelf dat het gaat?

Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
Klik om te vergroten...

@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
MyLittlePonyPack zei:
@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
Klik om te vergroten...
het wegsturen was om het stelen van medicatie
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
het wegsturen was om het stelen van medicatie
Klik om te vergroten...

Oke. Maar had je ook aangegeven dat je suïcidaal was aan je begeleiding? Wel heftig dat je die gevoelens hebt. Maar dat maakt niet goed wat je gedaan hebt natuurlijk. Het wordt echt tijd dat je eens goede hulp krijgt voor je trauma's en psychische problemen en verslaving in plaats van 7 weken in een detox zitten zonder programma en therapie en dan weer terug in je oude situatie komen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
MyLittlePonyPack zei:
Oke. Maar had je ook aangegeven dat je suïcidaal was aan je begeleiding? Wel heftig dat je die gevoelens hebt. Maar dat maakt niet goed wat je gedaan hebt natuurlijk. Het wordt echt tijd dat je eens goede hulp krijgt voor je trauma's en psychische problemen en verslaving in plaats van 7 weken in een detox zitten zonder programma en therapie en dan weer terug in je oude situatie komen.
Klik om te vergroten...
Daar zal Chip toch zelf wat voor moeten doen. Hulp bij zijn verslaving is zinloos als hij zelf niet wil stoppen. Traumabehandeling is niet effectief in gebruik. De enige die uit deze cirkel kan stappen is Chip zelf. Maar die maakt er een potje van en vergooit elke kans die hij krijgt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
En bij moeders toen ik weg moest ook nog gebruikt 20ml ghb in paar uur tijd en halve gram coke

En de weg naar een gebruikers bw is niet meer af te wenden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9495969798...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."