#1
Ben het met @OunbuRaL eens. Van mij mogen ze je op straat zettenFuck off man dit gaat echt te ver
Ben het met @OunbuRaL eens. Van mij mogen ze je op straat zettenFuck off man dit gaat echt te ver
Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shamebBen het met @OunbuRaL eens. Van mij mogen ze je op straat zetten
Ik shame of beledig je helemaal niet. Zeg alleen dat ze je van mij part op straat mogen zetten. Chipje van de straat jwzGelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Je mag van geluk spreken dat wij in Nederland dit soort vangnetten hebben. Anders lag je nu ergens onder een brug, en dat is misschien ook de enige manier om jou nuchter te krijgen. Ik wens je het beste toeGelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Je hebt echt geen idee hoe goed je het hier hebt. Toon eens wat dankbaarheid en zet je schouders eronder ipv dat eeuwenlange geklaag.Gelukkig heb ik een Wlz voor een reden die krijg je niet zomaar van CIZ maar goed om me dan maar te beledigen/ shameb
Ik snap dat ik dingen vaak verkloot en ook de inzet verpest vanuit mensen om me heen maar ik ben blij en dank iedereen dat ik niet op straat terecht kan komen al laat ik dat niet altijd blijken
Maar wat moet ik dan met mijn handjes? 😪Houd reacties graag respectvol. Kan je dat niet, dan is het ook een heel prima optie om gewoon je waffel dicht te houden en je handjes uit de buurt van je toetsenbord.
In je neus peuteren, een lijntje leggen, aan je leuter sjorren, je calathea water geven (en controleren op spint!!!), iets vriendelijks typen, de kat aaien, swipen op tinder, koken, stofzuigen, breien, haken, koffie zetten. Ofzo. Niet per se allemaal tegelijk of op deze volgorde.Maar wat moet ik dan met mijn handjes? 😪
Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Gaat vanzelf ook een keer gebeuren.Gewoon door blijven doen jongen. Ik gun het je dat je de verkeerde tegenkomt. 👌
Wat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.Aanmelding bw reeweg zuid staat on hold omdat ze denken dat Pameijer beter is qua setting had ik niet verwacht van ze na alles en ze zeiden de eerst beste bw die komt die wordt hem
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden ze
Omdat die slechter voor me is qua zorg vinden zeWat is het verschil tussen die twee dan? Als ze zeggen de eerste de beste lijkt het mij alsof ze graag van je af willen, waarom zetten ze die andere dan op hold.
nee andersom eigen app beter dan eigen kamer net als bij afzMogelijk een woongroep beter voor je dan een eigen appartement (zoals in de link omschreven)?
Hoe vind je zelf dat het gaat?
Gaat dit nog om het stelen van medicijnen of om je gebruik? Of heb je nog wat anders geflikt?
het wegsturen was om het stelen van medicatie@Mevrouw Pløp had dit al 2x gevraagd. Maar daar wil je geen antwoord op geven? Of heb je haar op negeermodus staan?
het wegsturen was om het stelen van medicatie
Daar zal Chip toch zelf wat voor moeten doen. Hulp bij zijn verslaving is zinloos als hij zelf niet wil stoppen. Traumabehandeling is niet effectief in gebruik. De enige die uit deze cirkel kan stappen is Chip zelf. Maar die maakt er een potje van en vergooit elke kans die hij krijgt.Oke. Maar had je ook aangegeven dat je suïcidaal was aan je begeleiding? Wel heftig dat je die gevoelens hebt. Maar dat maakt niet goed wat je gedaan hebt natuurlijk. Het wordt echt tijd dat je eens goede hulp krijgt voor je trauma's en psychische problemen en verslaving in plaats van 7 weken in een detox zitten zonder programma en therapie en dan weer terug in je oude situatie komen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."