#1
Goed plan!tijd om vandaag wat meer te focussen op oefeningen die ik heb gehad vanuit antes
Goed plan!tijd om vandaag wat meer te focussen op oefeningen die ik heb gehad vanuit antes
Dat is ƩƩn van de gevaarlijkste gedachtengangen in herstel. Wees op je hoede en blijf altijd voorzichtig. Ik las eerder dat je trek kreeg bij je moeder. Ga daar dus niet meer op bezoek maar spreek ergens anders af als je haar wil zien. Neem geen risicoās zoals even kijken op een RC website. Je denkt er nog steeds te makkelijk over.Ik kijk wel uit heb er totaal geen behoefte aan
Ik ga er nog steeds gewoon elk weekend op bezoek en dat gaat goedDat is ƩƩn van de gevaarlijkste gedachtengangen in herstel. Wees op je hoede en blijf altijd voorzichtig. Ik las eerder dat je trek kreeg bij je moeder. Ga daar dus niet meer op bezoek maar spreek ergens anders af als je haar wil zien. Neem geen risicoās zoals even kijken op een RC website. Je denkt er nog steeds te makkelijk over.
die mening mag je natuurlijk hebben het staat iedereen vrij om zijn mening te gevenZal wel weer een onpopulaire mening zijn maar ik heb het gevoel dat je gewoon niet gebruikt maar niet in herstel bent of iig actief aan je herstel werkt.
š
Heb je eerlijk verteld wat en hoeveel je hebt gebruikt?net fivoor op bezoek gehad over verschillende dingen gepraat
psychiater van fivoor verwacht dat die stemmen echt wel weg ebben zeker als die niet iedere dag zijn en of opdrachten vertellen er gaat ook niet met medicatie gestart worden laat eerst het brein nog maar effe verder clean zijn en blijven en zelf de kans geven om dingen echt goed te herstellen
ook aardig wat gepraat over de neiging tot drugs maar behandelaar zag dat niet als echte cravings omdat ik goed voor ogen en geest kan halen wat (eigenlijk niks ) wel/niet leuk aan is en hij vond het super goed met hoe ik het doe , en zeker genoeg afleiding zoeken en die oefeningen doen van antes hij zij je redt het echt wel
Die indruk krijg ik ook. Maar dat komt wel na de opname / behandeling.Zal wel weer een onpopulaire mening zijn maar ik heb het gevoel dat je gewoon niet gebruikt maar niet in herstel bent of iig actief aan je herstel werkt.
š
ik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatieHeb je eerlijk verteld wat en hoeveel je hebt gebruikt?
Knap van je. Ik loog altijd alles bij elkaar. Zeker als het om frequentie en hoeveelheid van mijn gebruik ging. Dan hield ik het voor de zekerheid altijd maar bij de helft van hoe het echt zatik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatie
en de psychotische klachten die ik af en toe heb zijn door die 4 personen die ik hieronder noem niet ernstig bevonden om gelijk dan maar anti psychotica te geven
die mensen weten alles van wat ik gebruik(te) en ja ook de psychoses die ik heb gehad
complete verslagen die hun moesten maken
heb tijdens 1 ding gehad dat ik begeleiding met een mes bedreigden die aangifte is geseponeerd onlangs wegens totale ontoerekeningsvatbaarheid op dat moment , mede door verslagen rapporten vanuit fivoor psycholoog psychiater behandelaar en regiebehandelaar
Als je echt geholpen wilt worden dan heeft liegen over je gebruik weinig zin mijns inziens.ooh geloof me dat deed ik ook en ook hier genoeg gelogen of wat ik wel of niet gebruikte maar nu bijna 1 maand clean en toen de maand daarvoor was ik pas werkelijk eerlijk over mijn gebruik ik ben dus pas sinds kort eerlijk nu bijna 2 maanden lang dus
Wauw! Wat een symboliek.jippie weer een droom over drugs naja heurt erbij al was deze wel bevrijdend , in de droom was ik deels robot deels mens inmiddels door al mijn drugs gebruik en ik maakte een klapper /overdosis en opeens verscheen in me scherm : total system failure imminent start emergency procedures and backup protocol ? , , en na dat alles was gebeurd bezoek aan SEH met een volledige hartstilstand , werd ik met heel veel zweet en verdriet wakker maar toen besefte ik dat het zo niet hoef te eindigen (minus het robot gedeelte ofc :P ) en alle reden om clean te blijven sorry heel verhaal
Beroerd joh. Ik heb laatst een pijnlijke aanval gehad en op de eerste hulp eerst om niet-verslavende pijnstilling gevraagd. Uiteindelijk ook op een opiaat uitgekomen omdat NSAIDs niet werkten. Het was voor mij puur funtioneel en heb er verder geen trek van gekreken ofzo.last van hydrocele niks helpt
paracetamol
ibuprofen
naproxen
doen alle 3 helemaal niks
begeleiding gaat vandaag bellen naar huisarts om te overleggen ( na 2 verschillende merken fentanyl pleisters geprobeerd te hebben, wat een ware hel was overal jeukend en branderig/tintelend gevoel )
ben benieuwd wat ze nog meer kunnen bedenken ivm verslavingsgevoeligheid was de h.a niet happig om wat anders/sterkers voor te schrijven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."