Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
451 weergaven
18-5-2026
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
tijd om vandaag wat meer te focussen op oefeningen die ik heb gehad vanuit antes
Klik om te vergroten...
Goed plan!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Ik kijk wel uit heb er totaal geen behoefte aan
Klik om te vergroten...
Dat is ƩƩn van de gevaarlijkste gedachtengangen in herstel. Wees op je hoede en blijf altijd voorzichtig. Ik las eerder dat je trek kreeg bij je moeder. Ga daar dus niet meer op bezoek maar spreek ergens anders af als je haar wil zien. Neem geen risico’s zoals even kijken op een RC website. Je denkt er nog steeds te makkelijk over.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Dat is ƩƩn van de gevaarlijkste gedachtengangen in herstel. Wees op je hoede en blijf altijd voorzichtig. Ik las eerder dat je trek kreeg bij je moeder. Ga daar dus niet meer op bezoek maar spreek ergens anders af als je haar wil zien. Neem geen risico’s zoals even kijken op een RC website. Je denkt er nog steeds te makkelijk over.
Klik om te vergroten...
Ik ga er nog steeds gewoon elk weekend op bezoek en dat gaat goed
tis wel zo dat we daar zo weinig mogelijk tot niet over drugs praten ik daar nu andere dingen doe zoals samen bowlen via de xbox kinect

en hier op de bw wil ze niet komen en mag ze ook niet komen denk ze
dus zal het altijd bij haar zijn


en ik ben echt allergisch voor de opmerking dat ik er te makkelijk over denk maar goed vooral niet op reaggeren, doe ik nu toch wel even met dat het me niks doet ik goed op weg ben ik het red om nog vele dagen/weken clean te blijven
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Man man man, hier moet echt iets gebeuren. Ik was een maandje wat zwakjes en ben gestopt met sporten. 3 stappen vooruit en plots 4 stappen terug! Maar ik heb verder geen drugs genomen en ga nu weer als een speer vooruit!

Even serieus aan andere zaken werken en creavings of niet, drugs is even niet interessant voor ons, dus fuck that!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
net fivoor op bezoek gehad over verschillende dingen gepraat

psychiater van fivoor verwacht dat die stemmen echt wel weg ebben zeker als die niet iedere dag zijn en of opdrachten vertellen er gaat ook niet met medicatie gestart worden laat eerst het brein nog maar effe verder clean zijn en blijven en zelf de kans geven om dingen echt goed te herstellen

ook aardig wat gepraat over de neiging tot drugs maar behandelaar zag dat niet als echte cravings omdat ik goed voor ogen en geest kan halen wat (eigenlijk niks ) wel/niet leuk aan is en hij vond het super goed met hoe ik het doe , en zeker genoeg afleiding zoeken en die oefeningen doen van antes hij zij je redt het echt wel
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zal wel weer een onpopulaire mening zijn maar ik heb het gevoel dat je gewoon niet gebruikt maar niet in herstel bent of iig actief aan je herstel werkt.
šŸ˜…
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Zal wel weer een onpopulaire mening zijn maar ik heb het gevoel dat je gewoon niet gebruikt maar niet in herstel bent of iig actief aan je herstel werkt.
šŸ˜…
Klik om te vergroten...
die mening mag je natuurlijk hebben het staat iedereen vrij om zijn mening te geven
ikzelf heb er een andere mening over zeker omdat ik steeds meer met mensen in gesprek ga en steeds meer dingen die ik bij antes heb geleerd toepas
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
net fivoor op bezoek gehad over verschillende dingen gepraat

psychiater van fivoor verwacht dat die stemmen echt wel weg ebben zeker als die niet iedere dag zijn en of opdrachten vertellen er gaat ook niet met medicatie gestart worden laat eerst het brein nog maar effe verder clean zijn en blijven en zelf de kans geven om dingen echt goed te herstellen

ook aardig wat gepraat over de neiging tot drugs maar behandelaar zag dat niet als echte cravings omdat ik goed voor ogen en geest kan halen wat (eigenlijk niks ) wel/niet leuk aan is en hij vond het super goed met hoe ik het doe , en zeker genoeg afleiding zoeken en die oefeningen doen van antes hij zij je redt het echt wel
Klik om te vergroten...
Heb je eerlijk verteld wat en hoeveel je hebt gebruikt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Zal wel weer een onpopulaire mening zijn maar ik heb het gevoel dat je gewoon niet gebruikt maar niet in herstel bent of iig actief aan je herstel werkt.
šŸ˜…
Klik om te vergroten...
Die indruk krijg ik ook. Maar dat komt wel na de opname / behandeling.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Heb je eerlijk verteld wat en hoeveel je hebt gebruikt?
Klik om te vergroten...
ik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatie
en de psychotische klachten die ik af en toe heb zijn door die 4 personen die ik hieronder noem niet ernstig bevonden om gelijk dan maar anti psychotica te geven

die mensen weten alles van wat ik gebruik(te) en ja ook de psychoses die ik heb gehad

complete verslagen die hun moesten maken
heb tijdens 1 ding gehad dat ik begeleiding met een mes bedreigden die aangifte is geseponeerd onlangs wegens totale ontoerekeningsvatbaarheid op dat moment , mede door verslagen rapporten vanuit fivoor psycholoog psychiater behandelaar en regiebehandelaar
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
ik vroeg om medicatie voor de depressieve gevoelens alleen zoals gezegd krijg ik voorlopig geen medicatie
en de psychotische klachten die ik af en toe heb zijn door die 4 personen die ik hieronder noem niet ernstig bevonden om gelijk dan maar anti psychotica te geven

die mensen weten alles van wat ik gebruik(te) en ja ook de psychoses die ik heb gehad

complete verslagen die hun moesten maken
heb tijdens 1 ding gehad dat ik begeleiding met een mes bedreigden die aangifte is geseponeerd onlangs wegens totale ontoerekeningsvatbaarheid op dat moment , mede door verslagen rapporten vanuit fivoor psycholoog psychiater behandelaar en regiebehandelaar
Klik om te vergroten...
Knap van je. Ik loog altijd alles bij elkaar. Zeker als het om frequentie en hoeveelheid van mijn gebruik ging. Dan hield ik het voor de zekerheid altijd maar bij de helft van hoe het echt zat :wink:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
ooh geloof me dat deed ik ook en ook hier genoeg gelogen of wat ik wel of niet gebruikte maar nu bijna 1 maand clean en toen de maand daarvoor was ik pas werkelijk eerlijk over mijn gebruik ik ben dus pas sinds kort eerlijk nu bijna 2 maanden lang dus
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
ooh geloof me dat deed ik ook en ook hier genoeg gelogen of wat ik wel of niet gebruikte maar nu bijna 1 maand clean en toen de maand daarvoor was ik pas werkelijk eerlijk over mijn gebruik ik ben dus pas sinds kort eerlijk nu bijna 2 maanden lang dus
Klik om te vergroten...
Als je echt geholpen wilt worden dan heeft liegen over je gebruik weinig zin mijns inziens.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zoo vandaag wel doorstaan ben er wel trots op ergens en op naar 1 maand clean zijn en op naar a.s 5de week
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
jippie weer een droom over drugs naja heurt erbij al was deze wel bevrijdend , in de droom was ik deels robot deels mens inmiddels door al mijn drugs gebruik en ik maakte een klapper /overdosis en opeens verscheen in me scherm : total system failure imminent start emergency procedures and backup protocol ? , , en na dat alles was gebeurd bezoek aan SEH met een volledige hartstilstand , werd ik met heel veel zweet en verdriet wakker maar toen besefte ik dat het zo niet hoef te eindigen (minus het robot gedeelte ofc :P ) en alle reden om clean te blijven sorry heel verhaal
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
jippie weer een droom over drugs naja heurt erbij al was deze wel bevrijdend , in de droom was ik deels robot deels mens inmiddels door al mijn drugs gebruik en ik maakte een klapper /overdosis en opeens verscheen in me scherm : total system failure imminent start emergency procedures and backup protocol ? , , en na dat alles was gebeurd bezoek aan SEH met een volledige hartstilstand , werd ik met heel veel zweet en verdriet wakker maar toen besefte ik dat het zo niet hoef te eindigen (minus het robot gedeelte ofc :P ) en alle reden om clean te blijven sorry heel verhaal
Klik om te vergroten...
Wauw! Wat een symboliek.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#17
Is mij net even te ver IMG_2714.jpeg
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
last van hydrocele niks helpt
paracetamol
ibuprofen
naproxen
doen alle 3 helemaal niks
begeleiding gaat vandaag bellen naar huisarts om te overleggen ( na 2 verschillende merken fentanyl pleisters geprobeerd te hebben, wat een ware hel was overal jeukend en branderig/tintelend gevoel )

ben benieuwd wat ze nog meer kunnen bedenken ivm verslavingsgevoeligheid was de h.a niet happig om wat anders/sterkers voor te schrijven
Klik om te vergroten...
Beroerd joh. Ik heb laatst een pijnlijke aanval gehad en op de eerste hulp eerst om niet-verslavende pijnstilling gevraagd. Uiteindelijk ook op een opiaat uitgekomen omdat NSAIDs niet werkten. Het was voor mij puur funtioneel en heb er verder geen trek van gekreken ofzo.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ben terug op bw moeders en ik hadden ruzie maar shit happens gelukkig geen drugs mee naar huis ik kreeg last van cravings en me moeders wees me de deur
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
inmiddels nu echt de 1 maand clean bereikt al kost het nog wel veel moeite met het niet gebruiken maar telkens dat ik denk aan drugs komt ook gelijk steeds luider de soort stem met je kan beter clean blijven dan wordt alles langzaamaan beter en steeds normaler

op naar de 2 maand tis nog echt een weg te gaan maar ik zal updates blijven posten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...9596979899...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."