Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
469 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
annihilation zei:
Hoe kan jij drugs kopen dan? Welke slapjanus die jou zou moeten helpen keurt dit allemaal goed?
Klik om te vergroten...
ik heb een buitenlandse rekenig revolut, welke niet aan de in nederland uitgegeven curatele hoef te luistern
en ik licht mensen/bedrijven op
curatele geld alleen in het land waarin het is uitgesproken
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
ik heb een buitenlandse rekenig revolut, welke niet aan de in nederland uitgegeven curatele hoef te luistern
en ik licht mensen/bedrijven op
curatele geld alleen in het land waarin het is uitgesproken
Klik om te vergroten...
stoer. En hier laat ik het maar bij voordat ik strafpunten krijg en jij weer een prikkel teveel krijgt waardoor je weer wilt gebruiken.

Ik hoop dat dit een grapje is
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je nu toch weer met drugs bezig?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
annihilation zei:
stoer. En hier laat ik het maar bij voordat ik strafpunten krijg en jij weer een prikkel teveel krijgt waardoor je weer wilt gebruiken.

Ik hoop dat dit een grapje is
Klik om te vergroten...
dit is geen grap
mijn curator is ook woedend erover maar zo werkt het rechtsysteem van nederland
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
dit is geen grap
mijn curator is ook woedend erover maar zo werkt het rechtsysteem van nederland
Klik om te vergroten...
Tijd dat je gepakt wordt op je oplichtingspraktijken, voor je eigen bestwil. Uit jezelf ga je je zelfdestructie blijkbaar niet opgeven en saboteer je elke vorm van hulp.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
dit is geen grap
mijn curator is ook woedend erover maar zo werkt het rechtsysteem van nederland
Klik om te vergroten...
Jij bent echt een simpele ziel hè.

ik hoop echt dat je de verkeerde eens oplicht en een paar flinke tikken krijgt.
Heb 0 medeleven meer voor jou als persoon.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Aan een dood paard moet je niet trekken.
Klik om te vergroten...
Maar hij is zo zielig. 🤨
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Tijd dat je gepakt wordt op je oplichtingspraktijken, voor je eigen bestwil. Uit jezelf ga je je zelfdestructie blijkbaar niet opgeven en saboteer je elke vorm van hulp.
Klik om te vergroten...
ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis

Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:

  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
annihilation zei:
Jij bent echt een simpele ziel hè.

ik hoop echt dat je de verkeerde eens oplicht en een paar flinke tikken krijgt.
Heb 0 medeleven meer voor jou als persoon.
Klik om te vergroten...
1x heb ik een paar tikken in me gezicht gehad in het bijzijn van begeleiding (ergens gelukkig ) diegene werdt toen nadat ik aangifte aangehouden wegens mishandeling
het lijkt zo wel of ik met alle weg komt maar in het echt is dat echt niet zo
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
ik ben al sinds 2021 bezig elke zaak wordt geseponeerd met vanwege zijn autisme overziet die niet de gevolgen dan de dingen die die doet pas weer bij antio sociale-persoonlijkheids stoornis

Kenmerken die horen bij een antisociale persoonlijkheidsstoornis zijn:

  • je vindt het moeilijk om je aan regels te houden
  • je handelt vaak uit eigenbelang
  • je kunt je niet inleven in de emoties en behoeftes van andere mensen
  • je bent gewelddadig of agressief
  • je brengt jezelf of anderen in de problemen door je roekeloze levensinstelling
  • je kent geen schuldgevoelens wanneer je iemand benadeelt
  • je kunt de consequenties van jouw handelingen niet overzien
Klik om te vergroten...
Je verschuilen achter diagnoses is makkelijk maar praat het niet goed. Waar ben je toch allemaal mee bezig jongen.. en je hebt toch door dat jouw IP-adres bekend is en dus opgevraagd kan worden? En je net dus bekend hebt op het wereld wijde web. Dat nooit meer weg gaat.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je zou dat account ook kunnen verwijderen hè pipo maar dat doe je niet. En nu lekker achter je beperking schuilen. Mooi makkelijk zo.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
1x heb ik een paar tikken in me gezicht gehad in het bijzijn van begeleiding (ergens gelukkig ) diegene werdt toen nadat ik aangifte aangehouden wegens mishandeling
het lijkt zo wel of ik met alle weg komt maar in het echt is dat echt niet zo
Klik om te vergroten...
Nee hoor. Vroeg of laat neem je teveel drugs en ga je dood.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na dit allemaal gelezen te hebben zeg ik maar een paar woorden:
Tsjonge jonge jonge.
Het is allemaal wat.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is jouw mentale leeftijd? Want volgens mij heb je naast je andere beperkingen ook een achterstand qua gedrag/leeftijd.

Daar komt nog bij dat jij letterlijk alles en iedereen aan het bedonderen bent en ook vooral jezelf. Nu heb ik daar geen medelijden meer mee want ik kan behoorlijk slecht tegen onrecht en mensen oplichten vind ik wel zo min bah. Dat jij door je beperking je handje kan ophouden daar mag jij je handjes wel voor dichtknijpen dat we het zo geregeld hebben hier in NL. Maar normale mensen die moeten gewoon 5 dagen per week hun nest uit en vele van deze mensen hebben geen vetpot. Sta jij voor de lol eens een maandje op rond 0630 en blijf eens weg tot 1700 en het geld wat je van die mooie instanties krijgt aan het einde van de maand (of weekbudget) wordt afgepakt door iemand! Hoe zou jij je dan voelen:?

En jij weet dat je dit doet dus waarom verwijder je dat account niet? Dit is echt een beetje het niveau van. Ja ik sla mensen in elkaar als ik alcohol heb gehad omdat ik dan agressief word en daar kan ik niets aan doen. JAWEL! Geen alcohol drinken. Dit werkt voor jou net zo met dat account waar je mensen mee aan het oplichten bent. Verwijder dat account en zorg ervoor dat je gewoon niet in de gelegenheid komt dit te kunnen doen.

Dat die mensen jou überhaupt nog willen helpen is al een godswonder met alles wat je flikt en de hulp die je aangeboden krijgt.
Want je handje ophouden kan jij wel maar zelf eens met rechte rug gaan lopen en verantwoordelijkheid pakken zit er niet in heb ik wel door. Het licht altijd aan een ander en jij bent zielig. Straks ga je weer janken omdat je geen therapie krijgt omdat je voor de zoveelste keer drugs hebt gebruikt wat tegen de regels in is. En als gevolg ga je nog meer gebruiken.

Topic is meer dan een jaar oud en wat heb jij nu zelf bereikt? Stukje van mensen oplichten had je beter niet kunnen posten.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
En uiteindelijk wordt niemand echt gelukkig van een serie bingen of uren gamen. Ons brein houdt ons daarin voor de gek.
Klik om te vergroten...
Nou een serie bingen (anime in mijn geval) dat ik die ruimte en tijd had ipv alleen maar bezig zijn met ellende en zwaar depri voelen enzo was dat voor mij toch wel even een fijne afleiding tijdens het werken aan mijzelf. 😆

Chipje kan beter een serie kijken enof gamen dan drugs gebruiken.

Het lijkt zo wel alsof het nooit goed is want het is geen juiste "activiteit/bezigheid"

MR_CHIP zei:
ik geloof erin dat ik clean kan blijven.
Klik om te vergroten...
Ik geloof ook in jou Chipje 💪🏻💪🍀

Doe voor nu maar lekker serietje kijken en gamen.
En gezellige dingen met je mama. ❤
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
N3K0 zei:
Nou een serie bingen (anime in mijn geval) dat ik die ruimte en tijd had ipv alleen maar bezig zijn met ellende en zwaar depri voelen enzo was dat voor mij toch wel even een fijne afleiding tijdens het werken aan mijzelf. 😆

Chipje kan beter een serie kijken enof gamen dan drugs gebruiken.

Het lijkt zo wel alsof het nooit goed is want het is geen juiste "activiteit/bezigheid"
Klik om te vergroten...
Je pakt hem nu wel heel erg negatief op. Ik ga hier morgen even verder op in, nu tijd om mijn hersens rust te gunnen en te gaan slapen.
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
En uiteindelijk wordt niemand echt gelukkig van een serie bingen of uren gamen. Ons brein houdt ons daarin voor de gek.
Klik om te vergroten...
Niet helemaal mee eens. Gamen heeft mij meer dan eens uit de put gehaald. Je onderschat hoe veel het met je kan doen, even ondergedompeld in een andere wereld waarin je de hoofdrol speelt en even niet hoeft te denken aan de drama van deze wereld.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
voordat ik drugs met porno oid deed had ik als hobby gamen :P
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vandaag gewoon naar je afspraak gaan 👍💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
vanwege onderbezetting is er geen begeleiding die me kan brengen dus ga ik vanmiddag met de fiets naar station sliedrecht en daarmee naar dordrecht centraal en zo naar antes al fietsend in mijn 1tje nu nog minder zin erin maar ga wel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8788899091...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."