Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
468 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
IMG_20240206_235041.jpgIMG_20240206_235043.jpgIMG_20240206_235046.jpgIMG_20240206_235057.jpgIMG_20240206_235104.jpg
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Bekijk bijlage 57213Bekijk bijlage 57214Bekijk bijlage 57215Bekijk bijlage 57216Bekijk bijlage 57217
Klik om te vergroten...
Damn das ingewikkeld, ik raak de draad kwijt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
van 21:15 tot 21:45 volop geofend nu bek af echt wat een zweet en wat een adrenaline rush nooit gedacht dat ik dat als nuchtere ik nog kon ervaren
lekker douchen en voor de rest youtube/netflix kijken
totaal geen zucht nu hahaa
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
weer dagje nuchter voelt wel goed tot nu toe
22ste weer gesprek met nog de zorgpartij die wel erbij wilt blijven: Fivoor
en hun gaan kijken wat hun nog kunnen doen( zei het wel met harde voorwaarden, grenzen tot hier en niet verder want dan stopt alle behandeling )
ik grijp deze kans met alle motivatie die ik op kan brengen aan ik heb nu gevoeld dat drugsgebruik/misbruik mij mijn behandeling vanuit antes heeft gekost en dat laat ik nu niet meer gebeuren bij Fivoor die me nog behandelingen/gesprekken wilt bieden
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
en hun gaan kijken wat hun nog kunnen doen( zei het wel met harde voorwaarden, grenzen tot hier en niet verder want dan stopt alle behandeling )
ik grijp deze kans met alle motivatie die ik op kan brengen aan ik heb nu gevoeld dat drugsgebruik/misbruik mij mijn behandeling vanuit antes heeft gekost en dat laat ik nu niet meer gebeuren bij Fivoor die me nog behandelingen/gesprekken wilt bieden
Klik om te vergroten...
Ik gun en hoop het allerbeste voor je, dat dat even duidelijk mag zijn. Maar hoevaak hebben we dit wel niet van je gelezen? Wat maakt deze keer anders dan de voorgaande keren?
Succes kerel
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jane Margolis zei:
Ik gun en hoop het allerbeste voor je, dat dat even duidelijk mag zijn. Maar hoevaak hebben we dit wel niet van je gelezen? Wat maakt deze keer anders dan de voorgaande keren?
Succes kerel
Klik om te vergroten...
dat er nu harder wordt gesproken over dingen
en ik nu heb gevoeld wat mijn gedrag en dus negeren van regels , in ieder geval bij antes heeft veroorzaakt
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Immersive. zei:
In mijn ervaring worden mensen die gedwongen worden ergens mee te stoppen alleen erger.
Klik om te vergroten...
Daarom heb ik een hekel aan stoplichten.

@MR_CHIP goed te horen dat stoppen nu beter gaat. Hoop dat je dat ook in je familie kunt uitstralen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
dat er nu harder wordt gesproken over dingen
en ik nu heb gevoeld wat mijn gedrag en dus negeren van regels , in ieder geval bij antes heeft veroorzaakt
Klik om te vergroten...
Het zal toch afhangen van wat je zelf anders gaat doen.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe gaat het chip?
I
Immersive.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zoals ik al verteld heb.

Het schadelijkste voor me mentale gezonheid is geweest dat tegenwoordig op elk feestje een conflict komt, en dat ik met niemand meer gewoon een biertje kan drinken zonder drama.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Steeds een conflict? Hoe kan dat?
Drama moet je toch zien hoe te voorkomen, het moet toch wel gezellig blijven lopen lijkt me zo....
I
Immersive.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ach, de arts heeft mij ook gezegd, dat in zijn optiek, de tijd dat we gezellig met elkaar buiten als vreemde een biertje drinken voor de gezelligheid, nooit zal terugkomen.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nooit zomaar met vreemde mensen een biertje gedronken. Dat was alleen maar met kennissen, bekenden en vrienden...
I
Immersive.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tja, vroeger heel, heel lang geleden, ergens in voor 2009, kon je nog vrienden worden met mensen tijdens t uitgaan, op t strand, en in t park, bijvoorbeeld, en die bleef je dan jaren kennen
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
N3K0 zei:
Dat het niet slim is weten wij allemaal maar @MR_CHIP moet toch zelf weten of hij drugs koopt tijdens zijn herstel.

Laten we er gewoon om lachen en 🍿 eten. :cheerpompom:
Just watch the show. Met een toepasselijk muziekje.
Klik om te vergroten...
Het ironische van dat lied is dat de voorbeelden van zogenaamde "ironie" waar ze over zingt niet ironisch zijn, maar meer gewoon toeval.

"A traffic jam, when you're already late."

Ja da's inderdaad balen Alanis, maar dat is gewoon dikke pech, geen ironie.

"A no-smoking sign, on your cigarette break."

Nee dat is niet ironisch, dat bordje hangt er altijd al, jij moet daar gewoon niet roken.

"It’s meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife"


Hoezo is dat ironisch Alanis? Als je je man van je dromen ontmoet, heeft hij waarschijnlijk vele goede kwaliteiten die andere vrouwen ook begeren.

"And isn’t it ironic … don’t you think?"

Nee. Nee dat denk ik niet...

Ik denk dat jij - Alanis - ofwel niet weet wat ironie is, of ons allemaal voor de gek houdt door ironisch genoeg een lied over ironie te maken met geen ironie erin.

Ugh...
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je bent er nu wel over uit dat je beter geen drugs meer kan doen? Of is het een tijdelijk iets?
Je gaat vanzelf andere leuke dingen in het leven krijgen 💪👍
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Het ironische van dat lied is dat de voorbeelden van zogenaamde "ironie" waar ze over zingt niet ironisch zijn, maar meer gewoon toeval.

"A traffic jam, when you're already late."

Ja da's inderdaad balen Alanis, maar dat is gewoon dikke pech, geen ironie.

"A no-smoking sign, on your cigarette break."

Nee dat is niet ironisch, dat bordje hangt er altijd al, jij moet daar gewoon niet roken.

"It’s meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife"


Hoezo is dat ironisch Alanis? Als je je man van je dromen ontmoet, heeft hij waarschijnlijk vele goede kwaliteiten die andere vrouwen ook begeren.

"And isn’t it ironic … don’t you think?"

Nee. Nee dat denk ik niet...

Ik denk dat jij - Alanis - ofwel niet weet wat ironie is, of ons allemaal voor de gek houdt door ironisch genoeg een lied over ironie te maken met geen ironie erin.

Ugh...
Klik om te vergroten...
Sorry....

Kan jij dan voorbeelden geven over wat het dan wel is?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
N3K0 zei:
Sorry....

Kan jij dan voorbeelden geven over wat het dan wel is?
Klik om te vergroten...
Ik begrijp de vraag denk ik niet.

Ik heb het puur alleen over dat liedje zelf hè.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Ik begrijp de vraag denk ik niet.

Ik heb het puur alleen over dat liedje zelf hè.
Klik om te vergroten...
Jij zegt dat ik niet begrijp wat ironie is..
En dat de tekst in het liedje ook geen ironie bevat. ( en dat dat dus de ironie is???)

Dus kan jij dan wel uitleggen wat het is met voorbeelden?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
N3K0 zei:
Jij zegt dat ik niet begrijp wat ironie is..
En dat de tekst in het liedje ook geen ironie bevat.

Dus kan jij dan wel uitleggen wat het is met voorbeelden?
Klik om te vergroten...
Ooo heet jij toevallig zelf ook Alanis? :tonguewink: Misverstand dan, want ik had het alleen over de Alanis die het liedje zingt. :wink:

Ik heb hierboven net gezegd wat het dan wel is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8687888990...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."