Damn das ingewikkeld, ik raak de draad kwijt
Ik gun en hoop het allerbeste voor je, dat dat even duidelijk mag zijn. Maar hoevaak hebben we dit wel niet van je gelezen? Wat maakt deze keer anders dan de voorgaande keren?en hun gaan kijken wat hun nog kunnen doen( zei het wel met harde voorwaarden, grenzen tot hier en niet verder want dan stopt alle behandeling )
ik grijp deze kans met alle motivatie die ik op kan brengen aan ik heb nu gevoeld dat drugsgebruik/misbruik mij mijn behandeling vanuit antes heeft gekost en dat laat ik nu niet meer gebeuren bij Fivoor die me nog behandelingen/gesprekken wilt bieden
dat er nu harder wordt gesproken over dingenIk gun en hoop het allerbeste voor je, dat dat even duidelijk mag zijn. Maar hoevaak hebben we dit wel niet van je gelezen? Wat maakt deze keer anders dan de voorgaande keren?
Succes kerel
Daarom heb ik een hekel aan stoplichten.In mijn ervaring worden mensen die gedwongen worden ergens mee te stoppen alleen erger.
Het zal toch afhangen van wat je zelf anders gaat doen.dat er nu harder wordt gesproken over dingen
en ik nu heb gevoeld wat mijn gedrag en dus negeren van regels , in ieder geval bij antes heeft veroorzaakt
Het ironische van dat lied is dat de voorbeelden van zogenaamde "ironie" waar ze over zingt niet ironisch zijn, maar meer gewoon toeval.Dat het niet slim is weten wij allemaal maar @MR_CHIP moet toch zelf weten of hij drugs koopt tijdens zijn herstel.
Laten we er gewoon om lachen en 🍿 eten.
Just watch the show. Met een toepasselijk muziekje.
Sorry....Het ironische van dat lied is dat de voorbeelden van zogenaamde "ironie" waar ze over zingt niet ironisch zijn, maar meer gewoon toeval.
"A traffic jam, when you're already late."
Ja da's inderdaad balen Alanis, maar dat is gewoon dikke pech, geen ironie.
"A no-smoking sign, on your cigarette break."
Nee dat is niet ironisch, dat bordje hangt er altijd al, jij moet daar gewoon niet roken.
"It’s meeting the man of my dreams
And then meeting his beautiful wife"
Hoezo is dat ironisch Alanis? Als je je man van je dromen ontmoet, heeft hij waarschijnlijk vele goede kwaliteiten die andere vrouwen ook begeren.
"And isn’t it ironic … don’t you think?"
Nee. Nee dat denk ik niet...
Ik denk dat jij - Alanis - ofwel niet weet wat ironie is, of ons allemaal voor de gek houdt door ironisch genoeg een lied over ironie te maken met geen ironie erin.
Ugh...
Ik begrijp de vraag denk ik niet.Sorry....
Kan jij dan voorbeelden geven over wat het dan wel is?
Jij zegt dat ik niet begrijp wat ironie is..Ik begrijp de vraag denk ik niet.
Ik heb het puur alleen over dat liedje zelf hè.
Ooo heet jij toevallig zelf ook Alanis?Jij zegt dat ik niet begrijp wat ironie is..
En dat de tekst in het liedje ook geen ironie bevat.
Dus kan jij dan wel uitleggen wat het is met voorbeelden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."