#1
Overigens, bij mijn Detoxen kregen we veel groepsgesprekken en veel psycho-educatie over verslaving. Wat ik overigens niet verwacht had want er werd vooraf gezegd dat er geen z*k te doen was en dat ik vooral een kleurboek moest meenemen.
We hadden best een druk programma. Soms wel meerdere keren dezeflde les, wegens telkens nieuwkomers. Maar de kracht van de herhaling.... ik denk er nog steeds aan terug. Bij mijn huidige behandeling mis ik dat ook, de theorie achter de verslaving.
Wij hadden bij de Detox geen persoonlijke therapie, maar wel nuttige lessen bijv over achterdeurtjes en trek. Ik weet niet of je inmiddels zoiets hebt of hebt gehad maar t is heel nuttig.
We hadden best een druk programma. Soms wel meerdere keren dezeflde les, wegens telkens nieuwkomers. Maar de kracht van de herhaling.... ik denk er nog steeds aan terug. Bij mijn huidige behandeling mis ik dat ook, de theorie achter de verslaving.
Wij hadden bij de Detox geen persoonlijke therapie, maar wel nuttige lessen bijv over achterdeurtjes en trek. Ik weet niet of je inmiddels zoiets hebt of hebt gehad maar t is heel nuttig.
