#1
Ja je hebt nogal wat gebruikt, je lichaam zal wel flink van slag zijn. Neem je tijd.
ik hoop dat je dat niet sarcastisch bedoeld omdat ik in jouw laatste aankoop heb geplaatst dat ik drugs heb gekocht maar nog steeds geen zucht het is meer dat ik wat wil hebben voor al die ban er komt/is@MR_CHIP je berichten lezen anders sinds een week ofzo. Verstandiger? Opener? Positieve ontwikkeling in ieder geval. Is er iets gebeurd?
Ik meende het serieus hoor.ik hoop dat je dat niet sarcastisch bedoeld omdat ik in jouw laatste aankoop heb geplaatst dat ik drugs heb gekocht maar nog steeds geen zucht het is meer dat ik wat wil hebben voor al die ban er komt/is
er is best wat gebeurt
elke dag diazepam geeft mijn de mogelijkheid om over de dag door anders naar dingen te kijken
de woonvorm is strenger geworden , bij een volgende keer gebruik sta ik op straat
die 2 dingen maken het dat ondanks dat ik drugs heb gekocht wat deze keer voor het eerst niet uit zucht is gekomen , nog steeds clean wil blijven
dankjewel meestal niet gewend dat mensen op een niet sarcastische manier zeggen dpet me goed 🥰Ik meende het serieus hoor.
ik koop ze jaIk zag het ook en heb dat ook gezegd.
Dat je drugs koopt terwijl je geen zucht hebt en terwijl er zulke sancties op staan, dat snap ik dan weet niet.

Daar leek het wel op ja. Maar dat hij dan weer drugs koopt snap ik weer niets van.@MR_CHIP je berichten lezen anders sinds een week ofzo. Verstandiger? Opener? Positieve ontwikkeling in ieder geval. Is er iets gebeurd?
Nee maar als je gewoon even realistisch nadenkt dan snap je ook waarom dat is toch?dankjewel meestal niet gewend dat mensen op een niet sarcastische manier zeggen dpet me goed 🥰
Ik zie nu voor me dat t in de bosjes ligt, ik ken de trucjes sinds ik met iemand omging die hopeloos verloren was. Die leeft nu op straat, als hij nog leeft.ik koop ze ja
ik heb ze niet op de woonvorm aanwezig , en zal ze ook niet gebruiken buiten de woonvorm om waar dan ook
ik ga die drugs niet gebruiken en diegene waar het ligt woont 30 min fietsen bij me vandaanNee maar als je gewoon even realistisch nadenkt dan snap je ook waarom dat is toch?
Als je vaak a zegt en dan toch b doet en soms rammelt het verhaal een beetje ja dan is het niet heel gek dat mensen een beetje sarcastisch reageren lijkt mij?
Maar nu leek je inderdaad wel goed bezig te zijn maar dan koop je toch weer drugs?
Heb jij nog nummers van dealers in je mobiel? Hebben dealers jouw nummer en vallen ze je lastig en kan je die druk niet aan?
Blokkeer/verwijder die nummers of verander zelf van nummer. En je zegt het zelf al dat ze strenger zijn geworden. Waarom alles riskeren terwijl je zo dicht bij hulp bent? Gooi die drugs mooi weg het brengt je alleen maar ellende!
Maar als je morgen of volgende week wel zucht heb dan ga je toch gebruiken?ik ga die drugs niet gebruiken en diegene waar het ligt woont 30 min fietsen bij me vandaan
ik heb nummers van dealers maar dat is niet waar ik de research chemicals koop gewoon online
en ik ben nog gewoon goed bezig nog totaal geen zucht
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens andersMaar als je morgen of volgende week wel zucht heb dan ga je toch gebruiken?
Snap jij het concept clean worden/zijn/herstel wel?
eigenlijk zouden ze je nu al op straat moeten gooien misschien snap je het dan? Maar jij koopt drugs zonder het te gaan gebruiken zeker. Dan ben je de eerste 😂
Waarom heb je het dan?uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
Als je niet van plan bent het te gebruiken, waarom koop je het dan? In hoeverre ben je 'in herstel' als je ondertussen gewoon bezig bent je volgende gebruik mogelijk te maken?uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
dat mag niet , ik moet eerst laten zien dat ik hier kan blijven wonen en me aan de regels probeert te houdenJe bent 26 jaar toch?
Wil jij niet zelfstandig worden in hoeverre dat dat kan?
Als in een eigen plekje waar jij je veilig/fijn voelt.
Beter in je vel je zitten en enigszins van het leven kunnen genieten.
Lukt het niet om volwassen te worden? En wil je dat eigenlijk ook wel?
Zo zal je voor altijd van alles en iedereen afhankelijk blijven en zal je je denk ik ook depri//suïcidaal blijven voelen.
Ik geloofde er eigenlijk wel in dat je je drugs zou bewaren. Ik dacht wel dat je het zou gaan gebruiken maar pas over een paar maanden ofzo.
Ja je beïnvloed natuurlijk met je gedrag niet alleen jouzelf maar ook je omgeving en misschien zou het beter zijn als je moeder gewoon zegt dat je pech hebt. (natuurlijk niet fijn) Maar ik vraag me af wanneer het tot jou doordringt waar jij mee bezig bent, want je hebt soms wel hele mooie praatjes maar ik heb inmiddels wel geleerd dat daden veel meer zeggen.
Become a man, of your word. (Daar zal je zelf uiteindelijk ook heel veel aan gaan hebben)
Mijn vraag is niet of dat mag... Maar of jij dat wil...dat mag niet , ik moet eerst laten zien dat ik hier kan blijven wonen en me aan de regels probeert te houden
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."