Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
465 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja je hebt nogal wat gebruikt, je lichaam zal wel flink van slag zijn. Neem je tijd.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
helaas zal dat echt wel lang gaan duren ben ik bang
ik ben vooral iemand die dingen wilt fixen voor de korte termijn , maar goed de dingen (drugs dus ) die dat doen brengen alleen maar meer ellende als je verder denkt dan de "kortdurende illusie "
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
dupont zei:
@MR_CHIP je berichten lezen anders sinds een week ofzo. Verstandiger? Opener? Positieve ontwikkeling in ieder geval. Is er iets gebeurd?
Klik om te vergroten...
ik hoop dat je dat niet sarcastisch bedoeld omdat ik in jouw laatste aankoop heb geplaatst dat ik drugs heb gekocht maar nog steeds geen zucht het is meer dat ik wat wil hebben voor al die ban er komt/is
er is best wat gebeurt
elke dag diazepam geeft mijn de mogelijkheid om over de dag door anders naar dingen te kijken
de woonvorm is strenger geworden , bij een volgende keer gebruik sta ik op straat

die 2 dingen maken het dat ondanks dat ik drugs heb gekocht wat deze keer voor het eerst niet uit zucht is gekomen , nog steeds clean wil blijven
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ik hoop dat je dat niet sarcastisch bedoeld omdat ik in jouw laatste aankoop heb geplaatst dat ik drugs heb gekocht maar nog steeds geen zucht het is meer dat ik wat wil hebben voor al die ban er komt/is
er is best wat gebeurt
elke dag diazepam geeft mijn de mogelijkheid om over de dag door anders naar dingen te kijken
de woonvorm is strenger geworden , bij een volgende keer gebruik sta ik op straat

die 2 dingen maken het dat ondanks dat ik drugs heb gekocht wat deze keer voor het eerst niet uit zucht is gekomen , nog steeds clean wil blijven
Klik om te vergroten...
Ik meende het serieus hoor.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Ik meende het serieus hoor.
Klik om te vergroten...
dankjewel meestal niet gewend dat mensen op een niet sarcastische manier zeggen dpet me goed 🥰
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zag het ook en heb dat ook gezegd.

Dat je drugs koopt terwijl je geen zucht hebt en terwijl er zulke sancties op staan, dat snap ik dan weet niet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alinde zei:
Ik zag het ook en heb dat ook gezegd.

Dat je drugs koopt terwijl je geen zucht hebt en terwijl er zulke sancties op staan, dat snap ik dan weet niet.
Klik om te vergroten...
ik koop ze ja
ik heb ze niet op de woonvorm aanwezig , en zal ze ook niet gebruiken buiten de woonvorm om waar dan ook
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gelukkig ben je tot het inzicht gekomen dat gecontroleerd gebruiken niet voor je werkt :cheerpompom:
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
dupont zei:
@MR_CHIP je berichten lezen anders sinds een week ofzo. Verstandiger? Opener? Positieve ontwikkeling in ieder geval. Is er iets gebeurd?
Klik om te vergroten...
Daar leek het wel op ja. Maar dat hij dan weer drugs koopt snap ik weer niets van.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
dankjewel meestal niet gewend dat mensen op een niet sarcastische manier zeggen dpet me goed 🥰
Klik om te vergroten...
Nee maar als je gewoon even realistisch nadenkt dan snap je ook waarom dat is toch?

Als je vaak a zegt en dan toch b doet en soms rammelt het verhaal een beetje ja dan is het niet heel gek dat mensen een beetje sarcastisch reageren lijkt mij?
Maar nu leek je inderdaad wel goed bezig te zijn maar dan koop je toch weer drugs?

Heb jij nog nummers van dealers in je mobiel? Hebben dealers jouw nummer en vallen ze je lastig en kan je die druk niet aan?

Blokkeer/verwijder die nummers of verander zelf van nummer. En je zegt het zelf al dat ze strenger zijn geworden. Waarom alles riskeren terwijl je zo dicht bij hulp bent? Gooi die drugs mooi weg het brengt je alleen maar ellende!
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
ik koop ze ja
ik heb ze niet op de woonvorm aanwezig , en zal ze ook niet gebruiken buiten de woonvorm om waar dan ook
Klik om te vergroten...
Ik zie nu voor me dat t in de bosjes ligt, ik ken de trucjes sinds ik met iemand omging die hopeloos verloren was. Die leeft nu op straat, als hij nog leeft.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Nee maar als je gewoon even realistisch nadenkt dan snap je ook waarom dat is toch?

Als je vaak a zegt en dan toch b doet en soms rammelt het verhaal een beetje ja dan is het niet heel gek dat mensen een beetje sarcastisch reageren lijkt mij?
Maar nu leek je inderdaad wel goed bezig te zijn maar dan koop je toch weer drugs?

Heb jij nog nummers van dealers in je mobiel? Hebben dealers jouw nummer en vallen ze je lastig en kan je die druk niet aan?

Blokkeer/verwijder die nummers of verander zelf van nummer. En je zegt het zelf al dat ze strenger zijn geworden. Waarom alles riskeren terwijl je zo dicht bij hulp bent? Gooi die drugs mooi weg het brengt je alleen maar ellende!
Klik om te vergroten...
ik ga die drugs niet gebruiken en diegene waar het ligt woont 30 min fietsen bij me vandaan

ik heb nummers van dealers maar dat is niet waar ik de research chemicals koop gewoon online
en ik ben nog gewoon goed bezig nog totaal geen zucht
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
ik ga die drugs niet gebruiken en diegene waar het ligt woont 30 min fietsen bij me vandaan

ik heb nummers van dealers maar dat is niet waar ik de research chemicals koop gewoon online
en ik ben nog gewoon goed bezig nog totaal geen zucht
Klik om te vergroten...
Maar als je morgen of volgende week wel zucht heb dan ga je toch gebruiken?

Snap jij het concept clean worden/zijn/herstel wel?

eigenlijk zouden ze je nu al op straat moeten gooien misschien snap je het dan? Maar jij koopt drugs zonder het te gaan gebruiken zeker. Dan ben je de eerste 😂
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eigenlijk ben jij mentaal niet capabel genoeg om bepaalde privileges te hebben voor je eigen veiligheid. Maar ook zeker voor de hulpverleners die tijd en moeite in jou steken.

Maar dit is dan weer lullig om te zeggen maar ik doe het toch maar.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga het topic verlaten, het triggert me.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Maar als je morgen of volgende week wel zucht heb dan ga je toch gebruiken?

Snap jij het concept clean worden/zijn/herstel wel?

eigenlijk zouden ze je nu al op straat moeten gooien misschien snap je het dan? Maar jij koopt drugs zonder het te gaan gebruiken zeker. Dan ben je de eerste 😂
Klik om te vergroten...
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
je bent wel erg fel in je reacties maar goed daar heb ik altijd al een hekel aan gehad aan die toon vanmede forumgebruikers sommige in het bijzonder doet me vrij weinig ik weet van mezelf wat ik wel/niet kan en wat ik wel/niet doe wat andere daar van vinden kan me aan me reet roesten
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
Klik om te vergroten...
Waarom heb je het dan?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
uitzetten voor wat ik koop dingen die niet illegaal zijn ik laat het niet hier leveren en ik gebruik het hier niet , ook niet ergens anders
Klik om te vergroten...
Als je niet van plan bent het te gebruiken, waarom koop je het dan? In hoeverre ben je 'in herstel' als je ondertussen gewoon bezig bent je volgende gebruik mogelijk te maken?

En je hebt inmiddels meermaals laten zien dat je ontzettend gemotiveerd bent clean te blijven, totdat je dat niet meer bent. En dat die switch in 10 minuten om kan gaan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
N3K0 zei:
Je bent 26 jaar toch?
Wil jij niet zelfstandig worden in hoeverre dat dat kan?
Als in een eigen plekje waar jij je veilig/fijn voelt.
Beter in je vel je zitten en enigszins van het leven kunnen genieten.

Lukt het niet om volwassen te worden? En wil je dat eigenlijk ook wel?
Zo zal je voor altijd van alles en iedereen afhankelijk blijven en zal je je denk ik ook depri//suïcidaal blijven voelen.

Ik geloofde er eigenlijk wel in dat je je drugs zou bewaren. Ik dacht wel dat je het zou gaan gebruiken maar pas over een paar maanden ofzo.


Ja je beïnvloed natuurlijk met je gedrag niet alleen jouzelf maar ook je omgeving en misschien zou het beter zijn als je moeder gewoon zegt dat je pech hebt. (natuurlijk niet fijn) Maar ik vraag me af wanneer het tot jou doordringt waar jij mee bezig bent, want je hebt soms wel hele mooie praatjes maar ik heb inmiddels wel geleerd dat daden veel meer zeggen.

Become a man, of your word. (Daar zal je zelf uiteindelijk ook heel veel aan gaan hebben)
Klik om te vergroten...
dat mag niet , ik moet eerst laten zien dat ik hier kan blijven wonen en me aan de regels probeert te houden
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
dat mag niet , ik moet eerst laten zien dat ik hier kan blijven wonen en me aan de regels probeert te houden
Klik om te vergroten...
Mijn vraag is niet of dat mag... Maar of jij dat wil...
Wat wil jij.... Je bent bijna dertig. Wat wil jij voor jou, in jou leven.
Wil je er net zoals nu bij zitten over 3.5 jaar? Slechter? Beter?

En blijkbaar heb je al laten zien dat je het niet kan. Want je hebt net een 3 day party gehouden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...8586878889...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."