#1
Waarom!? Ik snap dat je brein je in de maling neemt maar waarom? Waarom niet voor plezier iets anders doen, iets waar je je niet rot na gaat voelen. Ga parachutespringen voor die kick, mountainbiken, wat dan ook. Trippen zou ik nog enigzins kunnen begrijpen ookal vind ik dit ook al veel ste vroeg. Misschien haal je wat uit microdoseringen maar zou hier ook nog lang mee wachten. Het doet oprecht pijn dit te lezen, hoop dat je gauw inziet waar je mee bezig bent❤️ik wil dit hier posten zodat ik zie of ik nu eindelijk gecontroleerd kan gebruiken
bedoeling is beetje NEP + 1V-LSD met een rc benzo als het te erg psychotisch wordt
Bekijk bijlage 54782
IPPH en 1V-LSD zijn nieuw voor me
MDPHP never ever ooit meer maar misschien de wat minder ingrijpende drugs wel