Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
425 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
VJ_LSD72 zei:
Ik denk inderdaad dat het niet zo'n goede gedachte is om drugs die niet op de zgn. opiumlijst staat te gaan gebruiken als er een gevangenisstraf boven je hoofd hangt als je drugs gebruikt hebt. 1 False positive uitslag kan 'm al in de problemen brengen dus waarom met Paininthebutt experimenteren als dat een false-positive op GHB kan geven??? Ik zou het niet doen.
Klik om te vergroten...
ik heb zoeizo een false positive al met mijn ochtend medicatie bupropion

en als het goed is kunnen ze zien dat het phenibut is
ze testen met een
GC-MS

en tuurlijk heeft het effect net als drugs daarom wil ik het echt niet elke dag gebruiken en aankaarten bij de waag met waarom ik denk dat dit kan helpen en tis aangemerkt als voedingssupplement in Nederland dus

en mocht er een false positive komen voor het eerst dan wordt die besproken met mijn met waarom ik denk dat dat kan gebeuren
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarvoor gebruik jij het en denk je dat het een positieve invloed kan hebben?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
annihilation zei:
Waarvoor gebruik jij het en denk je dat het een positieve invloed kan hebben?
Klik om te vergroten...
diepere rem slaap en af en toe die eeuwige gedachten in me hoofd effe op 0 ik weet het gevaarlijk doel om te hebben maar ik hoop dus met de waag te kunnen overleggen wat hierib mogelijk is
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is geen false positive want je beschrijft het zelf al als drugs.
Wat ik in je post lees is precies waar ik ook mee zit.
Het jezelf goed praten niet nuchter door het leven te gaan.
Opzich niet erg om onder invloed door het leven te gaan maar is dat wel wat je wilt?
Ikzelf zit enorm te worstelen ermee dat ik niet nuchter WIL leven en daar de acceptatie in wil zoeken voordat ik weer een mislukte poging ga wagen. De gedachtes die je hebt zullen dan ook blijven en ermee leren omgaan is de enige weg uit, zeggen ze.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
BrieMetDeBril zei:
Het is geen false positive want je beschrijft het zelf al als drugs.
Wat ik in je post lees is precies waar ik ook mee zit.
Het jezelf goed praten niet nuchter door het leven te gaan.
Opzich niet erg om onder invloed door het leven te gaan maar is dat wel wat je wilt?
Ikzelf zit enorm te worstelen ermee dat ik niet nuchter WIL leven en daar de acceptatie in wil zoeken voordat ik weer een mislukte poging ga wagen. De gedachtes die je hebt zullen dan ook blijven en ermee leren omgaan is de enige weg uit, zeggen ze.
Klik om te vergroten...
ligt eraan wat je nuchrer noemt
hoe noem je medicatie dan ook onder invloed zijn
iets wat ik niet wil maar waar pas aan gewerkt kan worden als ik bij de waag zit
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
de bedoeling is dat met fe gesprekken die gaan komen ik interne motivatie ook ipv alleen externe
als ik 3x positief wordt getest echt positief geen false positive is het gevangenis
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#7
MR_CHIP zei:
ik heb officieel een drugs/alcohol verbod dus dit mag m.i wel

ik zal het volgende week donderdag bij intake de waag wel effe navragen
Klik om te vergroten...
Het is wel een zwaar verslavende middel gabber...en kan ook drempelverlagend werken. Ik begrijp wel wat je bedoeld maar wees er wel voorzichtig mee. Je bent nu net zo goed bezig en maakt goede stappen. En zorg er vooral voor dat je niet hooked raakt want de afkick is zwaarder als die van ghb.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#8
BrieMetDeBril zei:
Het is geen false positive want je beschrijft het zelf al als drugs.
Wat ik in je post lees is precies waar ik ook mee zit.
Het jezelf goed praten niet nuchter door het leven te gaan.
Opzich niet erg om onder invloed door het leven te gaan maar is dat wel wat je wilt?
Ikzelf zit enorm te worstelen ermee dat ik niet nuchter WIL leven en daar de acceptatie in wil zoeken voordat ik weer een mislukte poging ga wagen. De gedachtes die je hebt zullen dan ook blijven en ermee leren omgaan is de enige weg
uit, zeggen ze.
Klik om te vergroten...

Als dat jouw keuze is en je het gewoon jouw wat of living is moet je daar niet zo mee zitten. Mits het natuurlijk echt een keuze is. Als het een keuze onder dwang is, bijvoorbeeld omdat het leven anders veels te zwaar is en dus geen vrije wil zou je kunnen onderzoeken waar dit vandaan komt natuurlijk.

Zolang je leven niet in de problemen komt door het middelengebruik moet je lekker doen waar je zin in hebt. Volgens mij heb jij ook veel goede stappen gezet het afgelopen jaar toch?
B
BrieMetDeBrilLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brakka Mang zei:
Als dat jouw keuze is en je het gewoon jouw wat of living is moet je daar niet zo mee zitten. Mits het natuurlijk echt een keuze is. Als het een keuze onder dwang is, bijvoorbeeld omdat het leven anders veels te zwaar is en dus geen vrije wil zou je kunnen onderzoeken waar dit vandaan komt natuurlijk.

Zolang je leven niet in de problemen komt door het middelengebruik moet je lekker doen waar je zin in hebt. Volgens mij heb jij ook veel goede stappen gezet het afgelopen jaar toch?
Klik om te vergroten...

Ik heb 12 weken nuchter doorgebracht en aan de ene kant was het wel interessant en aan de andere kant zakte ik flink de grond in.
Ik heb zelf nu niet de behoefte om met details te schrijven want zit weer in een episode.
Ik had ook paar weken een kleine job erbij dat ik heb moeten stoppen.
Ik kom nooit in de problemen door mijn gebruik dus wat dat betreft zit het wel goed.
Verder wil ik eigenlijk dit topic niet extra vervuilen dus laat ik het hierbij.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb geen eigen keuze om wel pf niet nuchter door het leven te gaan he heb gewoon een voorwaardelijke gevangenisstraf van 30 dagen
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
ik heb geen eigen keuze om wel pf niet nuchter door het leven te gaan he heb gewoon een voorwaardelijke gevangenisstraf van 30 dagen
Klik om te vergroten...
Je hebt wel een eigen keuze. Er zitten alleen consequenties aan.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
je snap toch ook wel dat het geforceerd clean zijn os niemand wilt naar dd gevangenis
annihilation zei:
Je hebt wel een eigen keuze. Er zitten alleen consequenties aan.
Klik om te vergroten...


okk heb ik nu nog eem externe motivatie al is die ook intern ik ijf clean voor de andere woonvorm waar ik dan pver een half jaar heen kan
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
intakegesprek is geweest ik wordt volgende week besproken in een overleg op donderdag daarna bellen ze met toezichthouder

en er staat voor 9 april een zitting ivm de opname
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
een wonder is geschied tijdend de zitting voor kortdurende opname is die gewijzigd naar een langdurige
echt super blij mee de weg er naar toe was een hel deze ochtend nog gebruikt maar een goeie weg is gezet
Klik om te vergroten...

Wat heb je gebruikt dan want dat mocht toch juist niet meer dan moest je toch naar de gevangenis?
Wel fijn dat je een langdurige opname kunt doen meteen al. Heb je ook een idee hoe lang de wachtlijst daarvoor is dan?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
een wonder is geschied tijdend de zitting voor kortdurende opname is die gewijzigd naar een langdurige
echt super blij mee de weg er naar toe was een hel deze ochtend nog gebruikt maar een goeie weg is gezet
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd is dan het juiste..Denk ik dan :wink:
Maar wat maakt je blij van een langdurige opname? Ik zou denken hoe korter hoe fijner
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kordie zei:
Gefeliciteerd is dan het juiste..Denk ik dan :wink:
Maar wat maakt je blij van een langdurige opname? Ik zou denken hoe korter hoe fijner
Klik om te vergroten...
kort houd ik wrl vol het gaat om lange termijn doelen in het leven
en ik mocjt tot 3x toe de fout ingaan dit was officieel de 1ste keer tellen
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
dir heeft de toezichthouder ij al haar jaar toezicht nog nooit zoen gebeuren meeestal gaat er een nieuwe aanvraag nieuwe rapprtage en nieuwe diagnostiek aan re pas en nu wotdt tijden de aanvraag tot kortdurende opname besloten nav een gewijzigde verzoek van toezichthouder als u nu " ik vraah aan u de rechter om het OM formeel te verzoeken toy een toevoegen van een bijzondere voorwaarden
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
dir heeft de toezichthouder ij al haar jaar toezicht nog nooit zoen gebeuren meeestal gaat er een nieuwe aanvraag nieuwe rapprtage en nieuwe diagnostiek aan re pas en nu wotdt tijden de aanvraag tot kortdurende opname besloten nav een gewijzigde verzoek van toezichthouder als u nu " ik vraah aan u de rechter om het OM formeel te verzoeken toy een toevoegen van een bijzondere voorwaarden
Klik om te vergroten...
Ben je nu ook onder invloed?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mevrouw Pløp zei:
Ben je nu ook onder invloed?
Klik om te vergroten...
nee ik typ als ik iets snel wil type zonder auto correcte beter us van wel . en , gebruik ik nooit dus voor sommige misschien wat moeilijk te lezen
V
VJ_LSD72Lid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
nee ik typ als ik iets snel wil type zonder auto correcte beter us van wel . en , gebruik ik nooit dus voor sommige misschien wat moeilijk te lezen
Klik om te vergroten...
Je zou wat je typt ook eerst kunnen nalezen en corrigeren voordat je op “plaats reactie” drukt. Druk hoer om af te rukken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...6465666768...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."