Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
414 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
Bekijk bijlage 64295
Klik om te vergroten...
ja ik heb mijn street credits wel verdiend. 😌
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
XMR zei:
Mensen kunnen veranderen, maar dat gaat niet vanzelf...
Klik om te vergroten...
Sommige wel, andere niet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
Sommige wel, andere niet.
Klik om te vergroten...
Ieder zijn eigen tempo
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
Als die gevolgen zouden kunnen betekenen dat mijn toekomst in duigen ligt en Pameijer van de baan is dan ga ik er vol tegen in
Klik om te vergroten...

Wat kan Pameijer je in de toekomst bieden? Is dat beschermd wonen voor niet verslaafden en niet geweldadige?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Ja 1x bedreiging onder invloed van drugs ( waar ik niks van heb gehoord)(en in mijn justitiële documentatie staat alles op sepot )

Ik bouw aan mijn toekomst door clean te blijven elke dag te lopen dat soort dingen
Klik om te vergroten...
Clean blijven en wandelen lukt ook aardig goed in de gevangenis 😋.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ook Fivoor zegt dat ik me niet druk hoeft te maken om een opname hooguit een forensische zorgtitel maar dan nog steeds dezelfde behandeling uit fivoor
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maatschappelijke en zorgkosten kan me echt aan me reet roesten ik betaal zorgverzekeraar en heb dus recht op die vergoeding van kosten
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
Maatschappelijke en zorgkosten kan me echt aan me reet roesten ik betaal zorgverzekeraar en heb dus recht op die vergoeding van kosten
Klik om te vergroten...
Krijg jij geen zorgtoeslag?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neemt niet weg dat hij daar natuurlijk ook gewoon recht op heeft. Maar bij sommige dingen denk ik van. Een beetje pas op de plaatst zou je niet misstaan.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
MR_CHIP zei:
Maatschappelijke en zorgkosten kan me echt aan me reet roesten ik betaal zorgverzekeraar en heb dus recht op die vergoeding van kosten
Klik om te vergroten...
Ik doelde meer op alle instanties, hulpverleners ,naast je schijnbare oplichting slachtoffers etc etc , die alles bij elkaar opgeteld waarschijnlijk qua kosten een heel verzorgingstehuis een dag extra kan laten douchen en recreëren 🤣
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Dat boeit me echt vrij weinig
Ik heb recht op alles wat ik krijg qua geld dusja als mensen dat niet mee eens zijn is dat pech
Ik werk aan mezelf dat is het enige wat mij boeit
Klik om te vergroten...
Ik heb een tijdje niet meegelezen maar als je clean bent en aan jezelf werkt dan zeg ik goed bezig 👍🏽🥳
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
me moeder had het op sommige momenten over drugs
blijkbaar werkt dit nog erg triggerend soms dus vandaag het besluit genomen om daar op tijd weg te gaan voor haar en mij
(ik zodat de cravings minder worden, en ik niet eventueel boos/manipulatief kan worden )
al voelt dit wel kut maar ze begreep me wel en zou het er niet meer over hebben als ik er ben/met mij
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
ach ik neem het haar niet kwalijk hoor
en ik hoop dat ze er wat meer op let
Klik om te vergroten...

Gebruikt zij nog?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Dat scheelt met een Wajong hoef ik nooit wat bij te dragen als ik daar nog niet klaar voor ben of niet wilt
Klik om te vergroten...

MR_CHIP zei:
Dat boeit me echt vrij weinig
Ik heb recht op alles wat ik krijg qua geld dusja als mensen dat niet mee eens zijn is dat pech
Ik werk aan mezelf dat is het enige wat mij boeit
Klik om te vergroten...
Klinkt als een groep waar je grote leider Geert heel veel moeite mee heeft. Niks bijdragen maar wel vinden dat je overal recht op hebt.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
op 21 januari bij CBT in breda geweest (centrum bijzondere tandheelkunde )
eindconclusie er is een flink renovatie nodig liefst vanwege de vele ingrepen en angst voor tandarts onder algehele narcose daarvoor hebben ze nu een machtiging ingediend om de kosten vanuit VGZ vergoed te krijgen ben benieuwd (het antwoord daarop kan tot 2 maanden duren )
Klik om te vergroten...
Oei das niet zo mooi. Wat zijn de geschatte kosten?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Oei das niet zo mooi. Wat zijn de geschatte kosten?
Klik om te vergroten...
Hen ik nog niks over gehoord eerst kijken ze of de narcose deel vergoed gaat worden
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
WOOOOOW
HET WORDT VERGOED
1000025214.jpg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
Machtiging aangevraagd bij vgz tot vergoeding taxi kosten
En ik ga toch weer terug naar de quetiapine al dat malen en vaak wakker zijn heb ik liever dat ik iets waziger ben dan kapot moe
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Stel je had dit bij een onbekende op straat gedaan? Die is niet zo meelevend. Sterker nog. Als je hoort dat iemand dus autisme en wat andere problemen heeft. En gewoon jarenlang drugs heeft kunnen gebruiken. ( misschien mocht dit wel niet. Maar feit is je deed het toch en je begeleiders wisten dit!) Zou je die mensen aan kunnen aanklagen?

Nu loopt het dus met een sisser af maar dit had ook totaal verkeerd kunnen aflopen. En dan bedoel ik het niet voor jou maar een ander willekeurig iemand. Volgens mij is het een mooi zooitje ongeregeld bij die instanties in Nederland. Want het is natuurlijk wachten totdat het een keer echt fout gaat. Verbieden en handhaven van regels zou wel wat meer op gehamerd mogen worden.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit mailtje zegt niks je

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5859606162...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."