Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
410 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
gekkemanlol zei:
en dan ben ik nog geen eens klaargekomen daadwerkelijk
Klik om te vergroten...
I know the feeling πŸ˜‚

Voor een dag na pyros is je voeding nu niet slecht. Ik doelde ook meer op de week voor je gebruik.

gekkemanlol zei:
ik als ik nu nog pellets had gehad had ik gewoon nog een nacht overgeslagen bizar
Klik om te vergroten...
Eentje maar? 😜
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#2
naja behalve dat ik niet goed slaap extreem erg droom
en me compleet leeg voel van binnen en lang leve brain zaps waarbij ik duizelig wordt en soms omval gaat het wel ok
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
dit spul is best wel erg maar goed dat wist ik natuurlijk al wel, lang leve schuldgevoel
op een gegeven moment dacht ik geen eens meer over wat ik zelf wou
meer wat mij pik wou zsm mdphp + verder met porno
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
btw ookal lijkt het alsof ik niet wil stoppen, diep van binnen wil ik dat echt nog steeds heel erg graag
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste X ik dus



Onderstaande mail kreeg ik gisteren laat in mijn mail.

Er wordt dus spoedig contact met je opgenomen.

15 december hebben we een afspraak staan en kunnen we het verder bespreken.



Beste Curator x



Excuus voor de late reactie. Ik dacht dat ik vorige week al had teruggemaild, maar dat had ik helemaal niet gedaan. Ik zie nu net een terugbelverzoek maar krijg jullie niet meer te pakken.

Dhr staat op de lijst om uitgenodigd te worden voor onze groepstherapie CGT (cognitieve gedragstherapie) bij middelen. Ik weet niet of het al gelukt is hem te bereiken. In januari gaat deze groep starten. Ik heb X in de CC meegenomen. Zij nodigt iedereen uit voor de kennismakingsgesprekken. Deze zullen nog dit jaar plaatsvinden. Tijdens de kennismaking kan dan ook gelijk een inschatting gemaakt worden of er op dit moment nog verdere acties met spoed nodig zijn. Indien nodig kan er dan een afspraak met onze arts ingepland worden voor een verder beleid.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
gekkemanlol zei:
btw ookal lijkt het alsof ik niet wil stoppen, diep van binnen wil ik dat echt nog steeds heel erg graag
Klik om te vergroten...
Jij liep hier een paar dagen geleden al te verkondigen dat je plannen had voor gebruik. Waarom heb je niet om hulp gevraagd? Volgens mij wil jij helemaal niet stoppen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja kerel, ik weet hoe kut het is. Maar het is wel waar. Want jij en ik zijn net zo verslaafd, en jij doet precies wat ik ook deed toen ik mezelf niet de moeite waard vond. Ik probeer je al een tijdje wakker te schudden maar β€˜t lukt nog niet echt. Maar je komt er wel. Als jij jouw Rock Bottom bereikt ga je inzien dat je alles wat je maar kan aan moet grijpen om clean te worden. Je bent gewoon nog niet diep genoeg gegaan, kom nog wel. Denk nog maar eens rustig, zonder je aangevallen te voelen, na hoe lang jij na het bestellen op je Pyro’s hebt gewacht, zeΓ«en van tijd om op de rem te trappen. Ik deed het ook nooit. Zat ik op een meeting of bij de verslavingspsycholoog me op te winden dat het te lang duurde allemaal omdat ik naar m’n dealer wilde. Terwijl de hulp om het niet te doen op 1,5m afstand zat.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
sorry dat mij woorden zo vijandig waren, zo bedoelde ik het echt niet :confused: alleen de waarheid die ik niet wil accepteren voel kut
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet ik toch kerel. Je verslaving was aan het woord. Geeft niks.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
btw effe een kleine overwinning

vandaag naar moeder geweest
ik had nog een pakje met drugs liggen bij het postnl punt op de terug weg (waarvan ik weet dat ik het geld terugkrijg als ik het niet ophaal )
mijn verslaafde ik probeerde met de fiets toch naar huis (brr koud buiten :grin: ) met alle macht mijn lichaam over te nemen noem ik het dan maar om daarna toe te fietsen ipv woonvorm, gelukkig heeft de overname niet plaatsgevonden en ben ik zonder drugs thuisgekomen

kleine yay x)
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben trots op je gozer.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
En, bestelling al door de WC gespoeld? πŸ˜…
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
niet opgehaald nog, heb liever geld terug

vandaag lege flessen ingeleverd bij supermarkt wat dus ook dat postnl punt is express woonbegeleider meegevraagd zodat ik de verleiding om het af te halen zou weerstaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wow! πŸ’ͺ
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
En de begeleiding mee vragen om het pakketje retour te sturen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat wordt automatisch gedaan
als ik hem niet ophaal


1670961408176.png

al zie ik nu ook de knop "nu retour sturen" die stond er eerder nog niet
zal die gelijk indrukken

nu staat er ook dit bij hopen dat verkoper zich aan zijn woord hou en het geld terugbetaald
1670961490445.png
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Super koel!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
1671187692447.png

het was een moeilijke strijd maar heb hem toch maar mooi gewonnen
1671187719120.png\\


best wel trots op mezelf
en nu ook bezig met een nofap challenge om effe die triggers naar porno/zucht naar drugs te minder zit nu al op 6 dagen niet gedaan
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
@robinjoo1 bijna 20 december kerel! Hoe voelt dat nu dat jouw behandeling dichterbij komt?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Supertrots op jou @robinjoo1 πŸš«πŸ†πŸš«πŸ’Š!

Doorzetter!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."