Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
391 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
elke dag veel op de groep tv kijken voor de rest is er niet veel te doenn
Klik om te vergroten...
Klinkt saai. Kun je niet iets organiseren met de groep? Voetbaltoernooitje, bingo avond, koekhappen :) ?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe gaat het afvallen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Klinkt saai. Kun je niet iets organiseren met de groep? Voetbaltoernooitje, bingo avond, koekhappen :) ?
Klik om te vergroten...
Ach we doen soms spelletjes elke avond wel
En afvallen is minder ofc zit veel binnen vind het best
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Qua voeding/drinken zou je alvast een beginnetje kunnen maken. Nee sterker nog dat is voor 80% waardoor je gaat afvallen.

Ben je daar überhaupt al mee bezig? Hulp nodig daarbij? 🙂
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Mag tegenwoordig onbegeleid verlof op het terrein


Kwam een kat tegen
Klik om te vergroten...
Je volledige naam staat er boven dude.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
fivoor ambulant gaat contact leggen met verschillende klinieken om o.a duidelijkheid te krijgen over waar ik wel of niet terechtkan maar weer afwachten wel irri dat afwachtende houding maar goed ikzelf kan er niks aan doen misschien hoor ik deze week meer


misschien zaten ze ook te denken aann
https://www.parnassia.nl/locaties/centrum-dubbele-problematiek
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
enige update vanuit fivoor

(aanmelding van de hoop was gesloten omdat fivoor ambulant door fout niks meer liet weten oid )
Aanmelding wordt weer open gezet. We hebben ook nog andere klinieken gebeld. Wordt aan gewerkt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
24 aug ben ik jarig en dan mag ik ter hoge uitzondering met bijzonder verlof ( dus naar moeder toe)voor 6 uur inc reistijd
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mag tegenwoordig onbegeleid verlof op het terrein


Kwam een kat tegen

imgur.com

Cat

Discover topics like cat, and the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like robinjoo1.
imgur.com imgur.com
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Je volledige naam staat er boven dude.
Klik om te vergroten...
kan het niet wijzigen
heb username daar veranderd vind het best zo
s
swennie boiLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
kan het niet wijzigen
heb username daar veranderd vind het best zo
Klik om te vergroten...
Niet druk maken om wat er al ligt, geen zin om stress te hebben van wat je niet meer kunt veranderen.
Hey hoi hoe is het nu gewoon met jou? Behalve boren en wachten op maar met jou zelf??
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
a.s donderdag is er weer een ZAG kijken hoever we staan meer kan ik niet doen
idee van traumatherapie in de weken dat ik hier nog zit is afgeketst door kliniek zelf omdat er een grote kans is dat ik terug moet naar de bw waar ik vandaan kwam in een klein noodappartement in de tussentijd tot de hoop etc, en er dan meer kans op gebruik is ivm wat je dan allemaal nnaar bovenn haalt


intussen is de intake bij pameijer gedaan telefonisch danwel die gaat de komende 2 maanden inventariseren of en welke bw me wilt aannemenn
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
nnnet fivoor gesproken en die zeggen dat er maar vanuit dat je op 9 sept eerst terugmoet naar bw oostpolder de hoop gingenn ze vandaag weer bellen , wachttijd die online staat is 4 weken maar goed nu dus nog geenn zekerheid en wordt eenn online gebeuren ook fivoor ambulant (erwin ) sluit alleennn digitaal aann
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
nnnet fivoor gesproken en die zeggen dat er maar vanuit dat je op 9 sept eerst terugmoet naar bw oostpolder de hoop gingenn ze vandaag weer bellen , wachttijd die online staat is 4 weken maar goed nu dus nog geenn zekerheid en wordt eenn online gebeuren ook fivoor ambulant (erwin ) sluit alleennn digitaal aann
Klik om te vergroten...
Gedoe zeg :(

Hoe gaat het met je meetings? Die zul je hard nodig hebben als je zonder behandeling terug gaat naar je oude thuis.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Gedoe zeg :(

Hoe gaat het met je meetings? Die zul je hard nodig hebben als je zonder behandeling terug gaat naar je oude thuis.
Klik om te vergroten...
wekelijks is er 1 meeting hier , daarna zal ik het online gaan doen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
wekelijks is er 1 meeting hier , daarna zal ik het online gaan doen
Klik om te vergroten...
Probeer een fysieke meeting te bezoeken als er 1 in de buurt is. Werkt echt stukken beter.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
Mag tegenwoordig onbegeleid verlof op het terrein
Klik om te vergroten...

Goed nieuws.
Is er op het terrein iets te doen?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
nu zie ik dat bij de laatste urinetest het test categorie NPS is toegevoegd
ben benieuwd wist niet dat ze daarop konndenn testen
1724253440751.png
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maak je je zorgen?
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
jep schijnbaar zijn daar woonvormen voor , zelfs 1 begeleider die nu hier werkt heeft in zo'n soort woonvorm gewerkt
Klik om te vergroten...

Ik dnek dat dat dat woonvormen zijn waar je drugs mag gebruiken dan wel mag alcohol nuttigen.
Maar het lijkt me sterk dat dit bekostigd wordt door gemeentes / belasting / hulpinstanties.
Denk dat je zelf moet betalen, maar vrij bent om binnen grenzen te gebruiken.
Gebeurd volgens mij bij de heroine junks ook. Dan hebben ze onderdak, veroorzaken ze geen overlast etc.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4748495051...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."