#1
Nu gaat het naar strafbaar🤣Hoor wie klopt daar kind’ren?
Nu gaat het naar strafbaar🤣Hoor wie klopt daar kind’ren?
Strafbaar is ook meetbaarNu gaat het naar strafbaar🤣
KPI's 🤣Strafbaar is ook meetbaar
oke dit gaat nooit iemand geloven maar ik wil nog 1 maal een opname proberen te laten gebeuren het gebruik is weer erger geworden, tot bijna elke dag ik en moeders trekken dit niet ik ben er ook schuldig aan hoe alles gaat ik wil icm met huisarts eventueel met overleg met VGZ een opname in het buiteland voor elkaar krijgen misschien zelfs effe zonder contact met de buitenwereld
enig idee of iemand bereid is dit met mij weer te bespreken ( ik weet het ben een hopeloos geval echter vraag ik de hulp uit de grond van mijn hart ) mijn hersenen kunnen dit niet meer aan
oke dit gaat nooit iemand geloven maar ik wil nog 1 maal een opname proberen te laten gebeuren het gebruik is weer erger geworden, tot bijna elke dag ik en moeders trekken dit niet ik ben er ook schuldig aan hoe alles gaat ik wil icm met huisarts eventueel met overleg met VGZ een opname in het buiteland voor elkaar krijgen misschien zelfs effe zonder contact met de buitenwereld
enig idee of iemand bereid is dit met mij weer te bespreken ( ik weet het ben een hopeloos geval echter vraag ik de hulp uit de grond van mijn hart ) mijn hersenen kunnen dit niet meer aan
Maar je kunt niet gewoon stoppen? Volgens mij kun je dat best namelijk en ik weet even niet waarom je nu denkt dat je weer een opname nodig zou hebben.Ik hoop dat ik een neergaande huisarts heb alles moet tzt besproken worden kijken of mensen mij nog willen bijstaan
Gezien de heftigheid van eerder gebruik met diverse bezoekjes aan de SEH, met daarbij het progressieve karakter van verslaving zou ik zeker een behandeling aanraden.Maar je kunt niet gewoon stoppen? Volgens mij kun je dat best namelijk en ik weet even niet waarom je nu denkt dat je weer een opname nodig zou hebben.
Als je het in je eentje kunt ben je ook veel minder vatbaar voor terugvallen.
Zet maar weer eens een record neer, van dagen clean!
Behandeling zeker wel, maar nogmaals een opname is toch meer een vakantie voor onze @MR_CHIP ?Gezien de heftigheid van eerder gebruik met diverse bezoekjes aan de SEH, met daarbij het progressieve karakter van verslaving zou ik zeker een behandeling aanraden.
Ik was 11 weken clean soms en toch terugvalMaar je kunt niet gewoon stoppen? Volgens mij kun je dat best namelijk en ik weet even niet waarom je nu denkt dat je weer een opname nodig zou hebben.
Als je het in je eentje kunt ben je ook veel minder vatbaar voor terugvallen.
Zet maar weer eens een record neer, van dagen clean!
Hij zegt volgens mij dat hij er nu klaar voor is. Of dat daadwerkelijk zo is gaan we meemaken. Ik hoop 't, maar ik weet ook uit eigen ervaring dat het zo kan voelen maar alsnog niet zo kan zijn. De vorige behandeling, die in feite alleen detox was zonder naar de onderliggende problemen te kijken, was sowieso niet genoeg weten we nu.Behandeling zeker wel, maar nogmaals een opname is toch meer een vakantie voor onze @MR_CHIP ?
Daarom heeft detox opname weinig zin toch? Het kunnen detoxen lukt je wel als je eenmaal begint, maar na een periode denk je tekens weer met nostalgie terug aan je gebruikers leven of zoiets..Ik was 11 weken clean soms en toch terugval
Ligt eraan. Ik denk dat detox + behandeling + safe house best zou kunnen werken. En als het niet lukt om thuis een paar weken clean te blijven (om de behandeling met een helder hoofd aan te gaan) dan kan dat ook ergens klinisch.Daarom heeft detox opname weinig zin toch? Het kunnen detoxen lukt je wel als je eenmaal begint, maar na een periode denk je tekens weer met nostalgie terug aan je gebruikers leven of zoiets..
+ safe house
Gebruikers bw it is maar ga het ook nog besprekenHij is van gedachten veranderd. Er zijn vast wel opties als de ernst duidelijk wordt.
Hij is van gedachten veranderd. Er zijn vast wel opties als de ernst duidelijk wordt.Maar @MR_CHIP heeft toch de intentie om te blijven gebruiken? En kan daarom niet in een safehouse maar wel in een gebruikershuis?
Of is dat laatste ook afgeketst en worden en daarom naar andere opties gekeken?
Jij bent wel het bewijs kerel hoe hardnekkig verslaving kan zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."