curator is met vakantie voor 4 weken
en tot nu toe gaat het goed tis nu de 3de week , maar gelukkig de komende 4 dagen afspraken waardoor ik in ieder geval niet kan gebruiken
Als je met verslaafden werkt zou vier weken vakantie in de periode van kerst en oud en nieuw bestraft moeten worden met.... (Ja laat ik daar maar ophouden, kan daar echt niet mee overweg dit soort geintjes)
Zo dat gal moest er even uit 😂
Goed dat je weer in de derde week zit man. En dat je er zo lekker actief mee bezig bent!
Ik zou ook nog steeds pleiten voor Zuid Afrika voor als je curator terug is. Maar ook wel goed om een plan b te kiezen voor als ze je absoluut niet in het buitenland willen hebben. Kijk nog eens terug in die lijst van Lef! Ik zou je wel aanraden om een 12-stappen kliniek uit te zoeken.
Ook wel mooi dat je die sites blokkeert. Ik heb daar in het begin over nagedacht, maar ben er nooit achteraan gegaan hoe ik dat het beste kon aanpakken.
Telefoonnummers verwijderen is wel echt belangrijk geweest voor mij. Maar ook bepaalde apps de-installeren zoals telegram zijn voor mij nodig geweest.
Mocht het tot een klinische opname komen, zou ik je wel adviseren dit in de kliniek nog te doen. Ik mocht helemaal geen telefoon of laptop hebben tijdens de behandeling, maar heb toen samen met een recovery assistent gezeten om dat bij uitzondering te regelen.
Nieuw mailadres aangemaakt. Belangrijke instanties dat mailadres doorgegeven. Al die contacten verwijdert (Ohja en leeg je prullenbak, learned that the hard way). Allemaal even onder supervisie in de kliniek gedaan. Ben wel blij dat ik dat daar mocht doen alvast. Maar ik heb dat toen wel via mn persoonlijk behandelaar moeten regelen, anders had dat niet gekund.
Een nieuw telefoonnummer had ik toen al. Ook wel een goede, want die klantenbestanden van dealers zijn flink geld waard. Die worden dus nog weleens doorverkocht en dan krijg je ineens weer apps of sms dat ze weer actief zijn op de markt, prijslijsten, ect je kent het wel 😂
Datzelfde had ik dus ook met mails van RC vendors. Dan zou ik zweren dat ik me uitgeschreven had. Kreeg ik alsnog mail.