#1
Tja, dit lijkt me dan ook wel wat vreemd. Voldoende afleiding door sporten, wandelen, gesprekken lijkt me toch ook erg belangrijk voor verslaafden..
Ja precies.
Ik had even gekeken maar ik ben mijn programma kwijt van de kliniek. Maar wij hadden wel gewoon vaste momenten met wandelen, psycho-educatie, PMT, gezamenlijke koffiemomenten, corvee etc.
Je kunt mensen toch niet 7 weken lang alleen op een kamertje laten zitten zonder programma. Lijkt me niet echt heel helpend 🙈
