Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
395 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Deadwing zei:
Tja, dit lijkt me dan ook wel wat vreemd. Voldoende afleiding door sporten, wandelen, gesprekken lijkt me toch ook erg belangrijk voor verslaafden..
Klik om te vergroten...

Ja precies.
Ik had even gekeken maar ik ben mijn programma kwijt van de kliniek. Maar wij hadden wel gewoon vaste momenten met wandelen, psycho-educatie, PMT, gezamenlijke koffiemomenten, corvee etc.
Je kunt mensen toch niet 7 weken lang alleen op een kamertje laten zitten zonder programma. Lijkt me niet echt heel helpend 🙈
X
XMRLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij kunt dit man💪

Heel goed dat je bent gegaan!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rust lekker uit, sterk je aan en effe paar weken chillen zonder problemen. Gaat je goed doen, met of zonder activiteiten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
Net nogmaals bij begeleiding aangegeven dat ik gelijk langdurig wil , ipv eerst detox
Ook de frequentie van gebruik aangegeven ( gisteren , 2 weken geleden, 11 weken geleden) ik sta ook aangemeld voor detox+ langdurig dus ik hoop dat ze die detox na overleg over kunnen slaan

Ook bieden ze op langdurig meer behandeling etc
D
DeadwingLid
01-01-2024, 00:00
#5
MyLittlePonyPack zei:
Je kunt mensen toch niet 7 weken lang alleen op een kamertje laten zitten zonder programma. Lijkt me niet echt heel helpend 🙈
Klik om te vergroten...
Ik zou waarschijnlijk flink doordraaien na de eerste week al.. Geen ervaring mee hoor maar zo stel ik me het voor.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
Net nogmaals bij begeleiding aangegeven dat ik gelijk langdurig wil , ipv eerst detox
Ook de frequentie van gebruik aangegeven ( gisteren , 2 weken geleden, 11 weken geleden) ik sta ook aangemeld voor detox+ langdurig dus ik hoop dat ze die detox na overleg over kunnen slaan

Ook bieden ze op langdurig meer behandeling etc
Klik om te vergroten...

Ik hoop met je mee🙏
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
No dice oude woonvorm neemt me niet terug en tis de detox volhouden gelukkig mag ik wel game laptop hebben (die ik bij me had) op kamer , en tis nu gewoon afwachten tot er op de langdurige afdeling plek is dat kan niet nu ala minuut
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heel veel succes Chip. 👍💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
1000034784.jpg
Tussendoor tekening gemaakt
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit heb ik btw tussendoor gespeeld op de groep

Productomschrijving
Het Keezenspel is een bijzonder gezellig bord- én kaartspel! Krijg jij als eerste alle pionnen veilig in het thuishonk?

Echt Hollands en oergezellig bordspel! Keezen is een combinatie van Pesten en Mens Erger Je Niet. De spelkaart die je opgooit, bepaalt wat je met je pion mag doen. Zorg dat je je pionnen als eerste op de thuishonken hebt en probeer met pestkaarten te voorkomen dat je tegenspelers hetzelfde doel bereiken!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
MR_CHIP zei:
Dit heb ik btw tussendoor gespeeld op de groep

Productomschrijving
Het Keezenspel is een bijzonder gezellig bord- én kaartspel! Krijg jij als eerste alle pionnen veilig in het thuishonk?

Echt Hollands en oergezellig bordspel! Keezen is een combinatie van Pesten en Mens Erger Je Niet. De spelkaart die je opgooit, bepaalt wat je met je pion mag doen. Zorg dat je je pionnen als eerste op de thuishonken hebt en probeer met pestkaarten te voorkomen dat je tegenspelers hetzelfde doel bereiken!
Klik om te vergroten...
Moet zo aan Flodder denken opeens.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#12
Echt moeilijk jezelf bezig te houden als je geen daginvulling oid heb ik probeer wel mensen op te zoeken maar tis lastig
B
Be_a_voice_not_an_echoLid
01-01-2024, 00:00
#13
MR_CHIP zei:
Dit heb ik btw tussendoor gespeeld op de groep

Productomschrijving
Het Keezenspel is een bijzonder gezellig bord- én kaartspel! Krijg jij als eerste alle pionnen veilig in het thuishonk?

Echt Hollands en oergezellig bordspel! Keezen is een combinatie van Pesten en Mens Erger Je Niet. De spelkaart die je opgooit, bepaalt wat je met je pion mag doen. Zorg dat je je pionnen als eerste op de thuishonken hebt en probeer met pestkaarten te voorkomen dat je tegenspelers hetzelfde doel bereiken!
Klik om te vergroten...
Super leuk spel, tenzij je nooit op het bord komt, dan is het een klote spel 🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Casrus zei:
Moet zo aan Flodder denken opeens.
Klik om te vergroten...

Buurman wat doet u nu?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
Net nogmaals bij begeleiding aangegeven dat ik gelijk langdurig wil , ipv eerst detox
Ook de frequentie van gebruik aangegeven ( gisteren , 2 weken geleden, 11 weken geleden) ik sta ook aangemeld voor detox+ langdurig dus ik hoop dat ze die detox na overleg over kunnen slaan

Ook bieden ze op langdurig meer behandeling etc
Klik om te vergroten...

Veel succes Chip!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
net arts gesproken
en ik heb nu medicatie voorgeschreven gekregen zodat ik overdag wat minder schommelingen in emoties heb en wat beter kan slapen


risperidon wordt normaal tegen psychose voorgeschreven en in lage dosering vanwege adhd
ik krijg vanaf morgen ochtend elke dag 0,5 ben benieuwd of het gaat werken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
_shikantaza zei:
Hmm balen. Ik had verwacht dat er wel therapie bij zou zotten. Mag je naar buiten?
Klik om te vergroten...
de 1ste 2 weken niet
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Echt moeilijk jezelf bezig te houden als je geen daginvulling oid heb ik probeer wel mensen op te zoeken maar tis lastig
Klik om te vergroten...
Hmm balen. Ik had verwacht dat er wel therapie bij zou zotten. Mag je naar buiten?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net gesprek met persoonlijke begeleider gehad heb er 2 en binnenkort kan ik naar ander appartement verhuizen als alles goed loopt overmorgen al ( en eindelijk een appartement, wat je van binnen af kan sluiten)
zelfde afdeling gewoon en ze gaan uitzoeken wat er gaat gebeuren via meerdere wegen met mijn opname duur
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb zelfs een ex-crisis kamer waarbij die vanaf binnenuit niet op slot kan en er camera bewaking in app is (ze zeggen dat die uit staat , echter brand die af en toe gewoon groen met een knipperend lood ledje )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4950515253...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."