#1
JepPillen geslikt met lange halfwaardetijd én gestapeld? Dan kun je echt lang suf zijn vrees ik
Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon
Allemaal tegelijk
JepPillen geslikt met lange halfwaardetijd én gestapeld? Dan kun je echt lang suf zijn vrees ik
Nee hoor, dat is prima te begrijpen. Maar jij beslist uiteindelijk of je wilt leven of dat je dit destructieve pad verder wilt bewandelen. Jij beslist of je een lijn coke neemt, of ghb of wat je dan ook kiest. Dat beslis jij, Robin. Jij. Niemand anders. Écht niet.Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappen
Ik doe alleen hard drugs zoals coke e.d ook soms ghb en ook research chemicalsRobin, is er nu echt een drugs waar je specifiek voor gaat (en die het je dus moeilijk maakt)?
Of pak je alles wat je pakken kan?
Ren je bv de supermarkt binnen voor de alcohol, halve dag later weer de coffeeshop, aansluitend de slijter en daarna de dealer?
Dat zou het namelijk een stuk moeilijk voor je maken
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag
dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
I know niks meer aan te doenJa je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.I know niks meer aan te doen
Nou ja keuzes die je nu gaat maken hebben weer invloed op je toekomst. Dus ja deze kans is nu even uit je zicht maar wat de toekomst brengt heb je nog steeds zelf in de hand.I know niks meer aan te doen
Dát ja. Er is van alles aan te doen.Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Wat win ik daarmee plaatsing bij gebruikers bw komt erNatuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Ja die komt er. Je kan nu dagelijks lekker gaan gebruiken of je kan ervoor kiezen om niet te gebruiken. En dan over 6 maand of weet ik veel hoeveel maand je moet wachten je laat zien dat je beter af bent bij een niet gebruikers verblijf.Wat win ik daarmee plaatsing bij gebruikers bw komt er
Nobody said life was gonna be easy. 😇Al is dat wel moeilijk niet gebruiken in een gebruikers bw lijkt me
Dat hoop ik wel dat ga ik tzt vragen niet nu gelijk alEn dan ga je de volgende dag pas naar huis?
Kijk met deze instelling kom je er wel jongen. Ga zo door. 💪Ach ik zal updates hier blijven plaatsen voor de rest boeit het me weinig
selectief lezen ben je ook super goed in. Wanneer mensen met suggesties komen reageer je er vrijwel nooit op. Volgens mij is ruim 80/90% van de berichten positief of kritisch maar wel op een positieve manier. En die overige reacties zijn inderdaad sarcastisch of negatief. Maar laten we realistisch zijn. Tot zekere hoogte maak je het daar ook een klein beetje naar.Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."