Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
383 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kordie zei:
Pillen geslikt met lange halfwaardetijd én gestapeld? Dan kun je echt lang suf zijn vrees ik
Klik om te vergroten...
Jep

Quetiapine
Sertraline
Aripiprazol
Risperidon

Allemaal tegelijk
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
Ik ga proberen zo clean mogelijk te blijven maar laat maar ik sta onder curatele en beslis niks uiteindelijk maar das moeilijk om te snappen
Klik om te vergroten...
Nee hoor, dat is prima te begrijpen. Maar jij beslist uiteindelijk of je wilt leven of dat je dit destructieve pad verder wilt bewandelen. Jij beslist of je een lijn coke neemt, of ghb of wat je dan ook kiest. Dat beslis jij, Robin. Jij. Niemand anders. Écht niet.

Ik wil niet belerend overkomen, want ik heb vooral met jou en je naasten te doen, en ik zie je onmacht wel. Maar ik hoop echt dat het je lukt een paar stappen verder te denken dan de (verdoving op) korte termijn. Ik gun je dat je weer durft te dromen over een leven zonder gebruik, een leven waarvoor je zelf verantwoordelijkheid kunt nemen en waar je blij mee kunt zijn. Ik zie het niet gebeuren helaas, maar ik gun het je wel. Dat je je leven niet weggooit zoals je nu doet.

* einde zalvende-woorden-preek-modus *


Succes!
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tuurlijk daarom ga ik proberen clean te blijven maar niet meer stiekem hoeven doen ( in mijn hoofd wil ik gebruiken af en toe) maar ik zou dat al een rust vinden
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Robin, is er nu echt een drugs waar je specifiek voor gaat (en die het je dus moeilijk maakt)?
Of pak je alles wat je pakken kan?

Ren je bv de supermarkt binnen voor de alcohol, halve dag later weer de coffeeshop, aansluitend de slijter en daarna de dealer?
Dat zou het namelijk een stuk moeilijk voor je maken
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kordie zei:
Robin, is er nu echt een drugs waar je specifiek voor gaat (en die het je dus moeilijk maakt)?
Of pak je alles wat je pakken kan?

Ren je bv de supermarkt binnen voor de alcohol, halve dag later weer de coffeeshop, aansluitend de slijter en daarna de dealer?
Dat zou het namelijk een stuk moeilijk voor je maken
Klik om te vergroten...
Ik doe alleen hard drugs zoals coke e.d ook soms ghb en ook research chemicals
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
ik kan er niks aan veranderen een gebruikers bw wordt het dat staat vast waar is echter nog de vraag

dus hoezeer ik spijt heb voor mijn eigen aandeel erin is het wel een werkelijkheid
Klik om te vergroten...
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Ja je hebt je eigen glazen voor de zoveelste keer ingegooid. Je had alles in eigen hand.
Klik om te vergroten...
I know niks meer aan te doen
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
I know niks meer aan te doen
Klik om te vergroten...
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
I know niks meer aan te doen
Klik om te vergroten...
Nou ja keuzes die je nu gaat maken hebben weer invloed op je toekomst. Dus ja deze kans is nu even uit je zicht maar wat de toekomst brengt heb je nog steeds zelf in de hand.
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De Zandman zei:
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Klik om te vergroten...
Dát ja. Er is van alles aan te doen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Zandman zei:
Natuurlijk is er wel wat aan te doen.
Dat is: stoppen met gebruiken!!
Klik om te vergroten...
Wat win ik daarmee plaatsing bij gebruikers bw komt er
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
Wat win ik daarmee plaatsing bij gebruikers bw komt er
Klik om te vergroten...
Ja die komt er. Je kan nu dagelijks lekker gaan gebruiken of je kan ervoor kiezen om niet te gebruiken. En dan over 6 maand of weet ik veel hoeveel maand je moet wachten je laat zien dat je beter af bent bij een niet gebruikers verblijf.

Die keuze is aan jou uiteraard
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
Al is dat wel moeilijk niet gebruiken in een gebruikers bw lijkt me
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
Al is dat wel moeilijk niet gebruiken in een gebruikers bw lijkt me
Klik om te vergroten...
Nobody said life was gonna be easy. 😇
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
OtherShore zei:
En dan ga je de volgende dag pas naar huis?
Klik om te vergroten...
Dat hoop ik wel dat ga ik tzt vragen niet nu gelijk al
J
Jazz35Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je het daarom maar niet probeert, kom je nooit ergens natuurlijk.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach ik zal updates hier blijven plaatsen voor de rest boeit het me weinig
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#18
MR_CHIP zei:
Ach ik zal updates hier blijven plaatsen voor de rest boeit het me weinig
Klik om te vergroten...
Kijk met deze instelling kom je er wel jongen. Ga zo door. 💪
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn calathea heb ik inmiddels vervangen voor n paar waterlelies
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
Lang leve negatief zijn boeien ik leid mijn leven
Klik om te vergroten...
selectief lezen ben je ook super goed in. Wanneer mensen met suggesties komen reageer je er vrijwel nooit op. Volgens mij is ruim 80/90% van de berichten positief of kritisch maar wel op een positieve manier. En die overige reacties zijn inderdaad sarcastisch of negatief. Maar laten we realistisch zijn. Tot zekere hoogte maak je het daar ook een klein beetje naar.

Eerdere berichten ook dat je het zelf in handen hebt wat je in de toekomst gaat doen negeer je vrijwel. En dan lekker negatief komen doen. Je zou ook kunnen zeggen. Ja gvd ik heb mijzelf in deze situatie gezet. Dit wil ik niet en ik ga er alles aan doen om over x maanden overgeplaatst kan worden. Maar nee jij pakt de makkelijke variant en laat je hoofd weer hangen. Want ergens echt je best voor doen komt niet voor bij jou lijkt het wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4344454647...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."