#1
Balen man. Je raakt nu dit kwijt maar sls je door gebruikt verlies je alles.naja wel het begin naar een gebruikers bw dat zie ik letterlijk als het einde
Balen man. Je raakt nu dit kwijt maar sls je door gebruikt verlies je alles.naja wel het begin naar een gebruikers bw dat zie ik letterlijk als het einde
tbh kan me geen reet schelen ik zal er alles aan doen om daar niet te komen (tot zelfs zelfmoord hoe ik nu denk)Balen man. Je raakt nu dit kwijt maar sls je door gebruikt verlies je alles.
tegenwoordig heb je NEP pellets die gebruikt tot soms 2x 60mgWat heb je terouwns gebruikt als ik vragen mag?
nee sinds 14:00 laatste benzos op 4 stuksBen je nog aan het gebruiken nu?
Lukt het je om het nu te laten staan? You can do this!nee sinds 14:00 laatste benzos op 4 stuks
en NEP was laatste 07:00 oid
heb niks meerLukt het je om het nu te laten staan? You can do this!
Is dat je medicatie?ik heb werkelijk nog geen idee
ben ook benieuwd wat de 20mg Amitriptyline gaat doen na dit avontuur
ik heb werkelijk nog geen ideeGelukkig! Kun je bij jezelf nagaan wat er gebeurde in je hoofd waardoor je tot dit gebruik kwam?
JepIs dat je medicatie?
Zet eens op een rijtje wat er de afgelopen dagen is gebeurd en wat er aan kwam, misschien kun je dan een verklaring vinden.ik heb werkelijk nog geen idee
ben ook benieuwd wat de 20mg Amitriptyline gaat doen na dit avontuur
Besteld bij online vendor en nu eerst maar eens überhaupt slapen nog niet gelukt
Besteld voor 17:00 volgende dag in huisMaar dan heb je er dus een paar dagen op moeten wachten. Je hebt geen idee wat het getriggerd heeft nou dan? Of er in de tijd nadat je het besteld had al met iemand over gepraat? Hopelijk lukt het om wat te slapen.
Dus tijd zat gehad om hulp te vragen.Besteld bij online vendor en nu eerst maar eens überhaupt slapen nog niet gelukt
Als jij jouw herstel goed oppakt is de huidige BW denk ik wel goed hoor. Barrières werken toch niet, plus jij bent eigenlijk heel sterk (dat zul je wel merken als je alles op alles gaat zetten). Contact met andere verslaafden kun je regelen via meetings of contact houden met mensen die je in de behandeling leert kennen. Dan kun je in ieder geval kiezen wie je om je heen hebt. Je zou uit kunnen zoeken of kliniek + een jaar safe house een optie is, om daarna terug te keren op beschermd/begeleid wonen.ligt eraan wat je bedoelt
mezelf aanmelden bij andere instanties heb ik verwijzing nodig van huisarts die gaat dat niet zomaar geven denk ik
als iemand, of jij @_shikantaza misschien nog andere organisaties weet waar ik ook intern kan wonen ga ik proberen het heft in eigen handen te nemen
Nee daarom moet ik wegIk snap er af en toe geen zak van. Je woont begeleid maar ze vinden het goed dat jij mega veel research chemicals slikt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."