Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
371 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
nnnet fivoor gesproken en die zeggen dat er maar vanuit dat je op 9 sept eerst terugmoet naar bw oostpolder de hoop gingenn ze vandaag weer bellen , wachttijd die online staat is 4 weken maar goed nu dus nog geenn zekerheid en wordt eenn online gebeuren ook fivoor ambulant (erwin ) sluit alleennn digitaal aann
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
MR_CHIP zei:
nnnet fivoor gesproken en die zeggen dat er maar vanuit dat je op 9 sept eerst terugmoet naar bw oostpolder de hoop gingenn ze vandaag weer bellen , wachttijd die online staat is 4 weken maar goed nu dus nog geenn zekerheid en wordt eenn online gebeuren ook fivoor ambulant (erwin ) sluit alleennn digitaal aann
Klik om te vergroten...
Gedoe zeg :(

Hoe gaat het met je meetings? Die zul je hard nodig hebben als je zonder behandeling terug gaat naar je oude thuis.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Gedoe zeg :(

Hoe gaat het met je meetings? Die zul je hard nodig hebben als je zonder behandeling terug gaat naar je oude thuis.
Klik om te vergroten...
wekelijks is er 1 meeting hier , daarna zal ik het online gaan doen
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
wekelijks is er 1 meeting hier , daarna zal ik het online gaan doen
Klik om te vergroten...
Probeer een fysieke meeting te bezoeken als er 1 in de buurt is. Werkt echt stukken beter.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
MR_CHIP zei:
Mag tegenwoordig onbegeleid verlof op het terrein
Klik om te vergroten...

Goed nieuws.
Is er op het terrein iets te doen?
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#6
MR_CHIP zei:
ik laat dit niet gaan dit is echt een principe kwestie geworden voor mij met de tijd dat die politie lekker overal mee weg komt
Klik om te vergroten...
Gast jij stond met een mes in je hand te dreigen. In sommige landen had je een taser op je flikker gehad of erger een kogel.

Een principe kwestie? Lol
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#7
annihilation zei:
Kerel meen je dit nou?

Waar betaal jij die advocaat van trouwens?
Klik om te vergroten...
Rechtsbijstand
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
ik laat dit niet gaan dit is echt een principe kwestie geworden voor mij met de tijd dat die politie lekker overal mee weg komt
Klik om te vergroten...
Lijkt me een kwestie waarin jij heel zwak staat. Ik sluit me aan bij de rest hier. Ga aan je herstel werken en laat dit gaan. Het is vragen om problemen om je hierin vast te bijten. Veel te veel kans op boosheid en frustratie en dus veel te veel kans op een reden om te gebruiken. Fuck-it mode of slachtofferrol is om de hoek bij deze strijd.

Ga eens na wat jouw reactie zou zijn geweest als iemand met een getrokken mes op je af was gekomen.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik hoef er weinig in te doen daarvoor heb ik mijn advocaat
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Lijkt me een kwestie waarin jij heel zwak staat. Ik sluit me aan bij de rest hier. Ga aan je herstel werken en laat dit gaan. Het is vragen om problemen om je hierin vast te bijten. Veel te veel kans op boosheid en frustratie en dus veel te veel kans op een reden om te gebruiken. Fuck-it mode of slachtofferrol is om de hoek bij deze strijd.

Ga eens na wat jouw reactie zou zijn geweest als iemand met een getrokken mes op je af was gekomen.
Klik om te vergroten...
Of als elke hulpverlener of instantie op zijn strepen zou staan bij de keren dat MrChip zich niet geheel aan de regels heeft gehouden. Want als iedereen zo principieel is als dat hij nu is dan sliep hij waarschijnlijk onder een brug.

Oorzaak gevolg moet je een beetje naar kijken hè. Had jij geen mes vormde jij geen gevaar werkte je gewoon mee dan was er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand geweest. Sterker nog. Als jij gewoon “normaal” deed dan was de politie helemaal niet naar jullie toegekomen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
Of als elke hulpverlener of instantie op zijn strepen zou staan bij de keren dat MrChip zich niet geheel aan de regels heeft gehouden. Want als iedereen zo principieel is als dat hij nu is dan sliep hij waarschijnlijk onder een brug.

Oorzaak gevolg moet je een beetje naar kijken hè. Had jij geen mes vormde jij geen gevaar werkte je gewoon mee dan was er hoogstwaarschijnlijk niets aan de hand geweest. Sterker nog. Als jij gewoon “normaal” deed dan was de politie helemaal niet naar jullie toegekomen.
Klik om te vergroten...
Dat is denk ik wel zo. Als ik het me goed herinner heeft @MR_CHIP zelf vaak zat de boel bedonderd.

Ik zou graag wat nederigheid zien in plaats van een gekwetst ego.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#12
Relmuis zei:
Soms is loslaten ipv vast bijten een betere optie...
Dat eerste is wel meestal moeilijker.
Klik om te vergroten...
Ligt natuurlijk ook aan de situatie. Ga ik uit en ik loop de hele avond te kloten en irritant te zijn en ik krijg een tik. Of ik word uit het niets ineens op m’n gezicht geslagen. Beiden mag niet maar in het eerste voorbeeld zou de rest denken. Eigen schuld.

Die vlieger gaat in deze situatie ook wel op.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#13
hheht boeit me echt vrij weinig wat iedereen er van vindt imo, dat gezegd hebbennde



ben nog steeds clean zal dat gewoon blijven enn 23 sept start ik met traumabehandeling mega spannend maar kijk er naar uit om aan mezelf te werken
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
MR_CHIP zei:
hheht boeit me echt vrij weinig wat iedereen er van vindt imo, dat gezegd hebbennde



ben nog steeds clean zal dat gewoon blijven enn 23 sept start ik met traumabehandeling mega spannend maar kijk er naar uit om aan mezelf te werken
Klik om te vergroten...
Ik hoop het echt voor je, maar ik zie dat je het toch weer op jouw manier wil doen en alle waarschuwingen negeert, oftewel oud gedrag. Dat in combinatie met trauma’s herbeleven gaat niet lang goed :(

Zet het uit je hoofd. Je krijgt genoeg te verduren de komende tijd. Stop met vechten.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
maar ik zie dat je het toch weer op jouw manier wil doen en alle waarschuwingen negeert, oftewel oud gedrag.
Klik om te vergroten...
lol
omdat ik de zaak die ik sinds maart niet uit me hoofd heb gezet en daar alle tijd mee bezig was (wat neerkomt op af enn toe mailen met advocaat ook vanuit de kliniek heb ik opeens dat ik "alles" (wat maar 1 dinng is ) op mijn manier wilt doen


yeh right makes sense
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Stel bij het hoger beroep wordt je weer afgewezen. Zijn er kosten die gemaakt zijn bij deze zaak dan ook 100% voor jouw rekening?
S
SpatsenLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
lol
omdat ik de zaak die ik sinds maart niet uit me hoofd heb gezet en daar alle tijd mee bezig was (wat neerkomt op af enn toe mailen met advocaat ook vanuit de kliniek heb ik opeens dat ik "alles" (wat maar 1 dinng is ) op mijn manier wilt doen


yeh right makes sense
Klik om te vergroten...
Waar ging het ook alweer precies om? Een paar striempjes op je polsjes toch? Lees het rapport nog eens een keer.

Volgens het OM zou de politie geoorloofd zijn jou neer te schieten. Volgens mij besef je het nog steeds niet hoeveel geluk jij hebt gehad die dag.

En ik krijg ook steeds meer het idee dat het niet lang meer duurt voor je terugvalt. Begrijp me absoluut niet verkeerd, Ik hoop dat ik er naast zit. Maar jou gedrag vervalt in oude patronen.

Hou je bezig met de dingen waar je invloed op hebt.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
annihilation zei:
Stel bij het hoger beroep wordt je weer afgewezen. Zijn er kosten die gemaakt zijn bij deze zaak dan ook 100% voor jouw rekening?
Klik om te vergroten...
nee alle kosten die gemaakt worden zijn voor de rechtsbijstand er hoeft geen positief resultaat oid te zijn

maar goed dit was voor nu effe mijn updates
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spatsen zei:
Waar ging het ook alweer precies om? Een paar striempjes op je polsjes toch? Lees het rapport nog eens een keer.

Volgens het OM zou de politie geoorloofd zijn jou neer te schieten. Volgens mij besef je het nog steeds niet hoeveel geluk jij hebt gehad die dag.
Klik om te vergroten...
Dit. Ik heb demonstranten die meewerkten aan hun arrestatie meer schade zien oplopen dan dat.

Tel je zegeningen. Je 'principekwestie' lijkt te zijn dat je tegen politie aan wil schoppen gewoon omdat het kan. Loopt er ook nog een zaak tegen jou, of isner geen aangifte gedaan/aangifte ingetrokken omdat men enige compassie met je had?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mevrouw Pløp zei:
Tel je zegeningen. Je 'principekwestie' lijkt te zijn dat je tegen politie aan wil schoppen gewoon omdat het kan. Loopt er ook nog een zaak tegen jou, of isner geen aangifte gedaan/aangifte ingetrokken omdat men enige compassie met je had?
Klik om te vergroten...
klein stukje uit de brief vanuit het OM zelf


In deze brief geef ik mijn beoordeling weer op basis van de onderzoeksresultaten.
Onderzoeksresultaten
Het dossier bevat naast uw aangifte twee processen-verbaal van bevindingen van
de twee bij het incident betrokken politieambtenaren, een proces-verbaal van
bevindingen waarin de camerabeelden van Yulius, locatie de X
, zijn uitgeschreven. Tot slot bevat het dossier een aangifte
van bedreiging door u van twee medewerkers van Yulius.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3839404142...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."