#1
bummer begeleiding werkt vanaf 14:30 maar huisarts had geen tijd om telefonisch nog te overleggen vandaag dus dat wordt overgedragen aan de ochtend dienst van morgen
Ik zou 't zeker gaan doen. Je kunt er veel leren, je hebt nu een helder hoofd en er begint rond jouw huidige cleantijd een lastige fase (de muur) waar je baat zult hebben bij een veilige plek om het clean zijn vol te houden. Het zal (in het begin) niet makkelijk zijn maar je komt er altijd beter uit.@Mezelf (ik tag je omdat je onlangs opname heb gehad )
en ik zou graag jullie mening willen horenn
, ik heb te horen gekregen dat mijn plek op AFZ beschikbaar is ik ben nu 9 weken clean is het zinvol om dat traject nu alsnog ook in te gaan (opname voor max 7 weken gericht op detox/ hoe ermee om te gaan )
hoor graag jullie mening
Ga het doen kerel!
Ik twijfel een beetje. Ik ken de kliniek in kwestie niet, maar veel klinieken in Nederland zijn vooral gericht op detox. Als je al 9 weken clean bent heb je geen detox nodig. Daarnaast is het stukje therapie vaak erg mager. Ik vind het nogal wat om een plek in een kliniek bezet te houden alleen voor twee uurtjes CRA of wat dan ook per dag. Dan zijn er mensen die het harder nodig hebben.ik heb te horen gekregen dat mijn plek op AFZ beschikbaar is ik ben nu 9 weken clean is het zinvol om dat traject nu alsnog ook in te gaan (opname voor max 7 weken gericht op detox/ hoe ermee om te gaan )
Detox lijkt me inderdaad niet meer nodig voor jou. Misschien kun je jouw situatie voorleggen en samen met de instelling uitzoeken of er nog iets te halen valt voor jou.deze uitleg effe van de site gehaald
ik zal al jullie meningen meenemen in mijn besluiten ik heb nu nog geen definitief besluit genomen (en moet ook nog gebeld gaan worden )
Detoxificatie
Op de afdeling voor detoxificatie is het doel voornamelijk detoxificeren en stabiliseren. Patiënten verblijven hier met een indicatie voor maximaal 7 weken. We bieden dagstructuur. Daarnaast krijgen de patiënten modules en groepsmomenten die met praktische handvatten met betrekking tot het omgaan met verslaving en bijkomende problemen. De toezichthouder reclassering en ambulante hulpverleners zijn leidend in het traject. De kliniek kan gezien worden als een middel in een langdurig, ambulant traject. Het streven is dat het natraject en de doelen van opname bij start bekend zijn. Er is toegang tot een huisarts, psychiater, maatschappelijk werk en een psycholoog.
dit is btw in gang gezet door mijn behandelaar die natuurlijk weten dat ik nu inmiddels 9 weken clean benDetox lijkt nu ook niet meer nodig, dus ik twijfel ook. Volgens mij kom je er ook niet meer in als je eerlijk meldt dat je al zo lang niets genomen hebt.
i will 🤗Stay clean!
Het goede nieuws is wel: als je kunt detoxen en opknappen zonder opname, dan is de kans dat je op lange termijn succesvol blijft groter dan bij opname in kliniek.dit te horen gekregen verder nog van fivoor nadat hij met AFZ kliniek had gebeld
Nee dat bieden ze niet MR-CHIP, net nog over gehad. Gaat meer over als je echt nog in gebruik bent helaas
heb niks meerLukt het je om het nu te laten staan? You can do this!
Is dat je medicatie?ik heb werkelijk nog geen idee
ben ook benieuwd wat de 20mg Amitriptyline gaat doen na dit avontuur
ik heb werkelijk nog geen ideeGelukkig! Kun je bij jezelf nagaan wat er gebeurde in je hoofd waardoor je tot dit gebruik kwam?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."