Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

Mijn weg naar herstel (en andere dingetjes)

3499 antwoorden
375 weergaven
18-5-2026
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#1
MR_CHIP zei:
basiccly , en het feit dat spul bij moeders ligt helpt blijkbaar niet goed genoeg en het daar weg gooien vind ik zonde (heeft best wat gekost)

maarja wat minder vaak bij moeders op bezoek gaan zou helpen misschien
Klik om te vergroten...
Sorry hoor maar nu breekt m’n klomp.
Kan jij niets onthouden? Of ben je echt zo simpel?

kreeg bijna nog een soort van medelijden laatst maar jij verneukt de boel keer op keer en je doet het bewust. Manipulatief als de pest en wanneer het te warm onder de voeten wordt ga je zielig doen.

Ik hoop echt dat je een weekje op straat mag slapen kan jd daar eens goed gaan nadenken over wat je allemaal doet.
Ik ga nu naar m’n werk zou jij ook eens moeten doen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
48 pagina’s met berichten later en nog doe je ‘t op je eigen manier.
Klik om te vergroten...
48 pagina's pure tijdverspilling voor iedereen hier.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kerel toch 😢
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe moet het nu verder dan?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ai ai ai …. Ik weet ook echt niet meer hoe of wat je te adviseren…
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is me allemaal wat. Poe, poe. Ik neem aan dat je toch tijdelijk terug gaat naar BW?

Ben je psychotisch als je geen drugs gebruikt of alleen als je gebruikt?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vanuit de gemeente - misschien verschilt het per gemeente - is er een wachtlijstbeheer. Dat is een overleg met allerlei verschillende zorgorganisaties waarin jouw situatie/problematiek als casus kan worden ingebracht. En dan wordt er uit veel verschillende hoeken meegekeken naar bv een meer passende woonplek. Alleen dat zal jouw begeleiding dan op moeten pakken want het kan volgens mij niet vanuit de persoon zelf.

Shit, de gemeente is natuurlijk niet van toepassing bij jouw indicatie. Maar wellicht heeft het zorgkantoor een soortgelijk overleg? Dat weet ik eigenlijk niet.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#8
aanmelding is gedaan door fivoor bij antes geen idee hoelang het duurt maar de website zegt korte wachtttijd
www.anteszorg.nl

De kliniek Rotterdam Alexander | Antes

De kliniek Rotterdam Alexander is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend. De afdelingen hebben bezoekuren. Bekijk de informatie op de website.
www.anteszorg.nl

ik heb nu als medicatie olanzapine
5mg elke avond
en ik moest helaas terug naar bw ik wou toen ik bij crisisdienst van yulius was niet terug naar bw maar er was geen andere optie het was dat of op straat
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#9
Helpen die hulpverleners je niet met een plan van aanpak? Want volgens mij ga je met alleen verhuizen jouw problemen niet verhelpen.

En heb jezelf ook geen idee waar je graag naartoe zou willen werken?
Dat het nu allemaal niet zo positief is kan ik begrijpen maar je hebt zelf ook veel invloed daarop.

Het is wel eens voorbij gekomen dat je qua levensstijl wel vooruitgang kan boeken. Als je daar kleine successen in behaalt werkt dit vaak positief door. Raak je steeds gemotiveerder om andere dingen aan te pakken. En je hebt er dan ook meer energie voor. Het kan zo makkelijk zijn als na het avondeten even een rondje te gaan lopen.

Probeer wat op je eten te letten. Natuurlijk kan je ook gewoon een patatje eten maar maak voor 80% gewoon een betere verstandigere keuze. En neem vooral de tijd je hoeft niet binnen een maand ineens alles te kunnen doen.

En ik ben wel van mening dat je deze dingen zou kunnen doen terwijl je hulp krijgt bij het afkicken van de drugs.

En al kan je nu misschien maar 500 meter lopen dat maakt niets uit. Week daarop probeer je 550 en dan 600. Maar als je nooit begint dan weet je zeker dat je er nooit gaat komen.

Nou ik hoop dat je er nog wat van kan maken Chippie 💪
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zal updates plaatsen als deze er zijn
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hey X, crisisdienst is er tussen 01.00u en 01.15u.
Ik app je, als ze er zijn. Dan kom jij naar beneden. Gr BEGELEIDER
m
milesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klinkt niet als een rustige nacht
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Olanzapine erbij :( Zie daar maar weer eens af te komen straks.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Olanzapine erbij :( Zie daar maar weer eens af te komen straks.
Klik om te vergroten...


nu als noodmedicatie gisteren er eenmalig lorazepam 2.5mg en zopiclon 7.5mg
bij bekregen


Om 00.04u , per app, aan MIJ laten weten dat de crisisdienst er rond 01.00u - 01.15u is. Benoemt dat og hem appt, als de crisisdienst er is. Crisisdienst was er rond 00.45. Ondertussen vroeg MIJ of thee mag drinken beneden. Heeft met de crisisdienst gesproken. Hij heeft van de crisisdienst 7,5 mg zopiclon gegeven (deze heeft og uit de medicatiekast van de BW gepakt).
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#15
_shikantaza zei:
Olanzapine erbij :( Zie daar maar weer eens af te komen straks.
Klik om te vergroten...
i know maar ik ben inmiddels de diagnose schizofrenie, en het doel is uiteindelijk in een kliniek komen voor herstel/verslaving
blijkbaar is dat ook erfelijk en slaat het meestal 1 generatie over
dus oma had het (die is overleden inmiddels )
mijn moeder heeft borderline
ik heb schizofrenie erbij gekregm
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeetje Chip! Ik hoop echt dat er betere tijden voor jou gaan komen.

En diagnostiseren terwijl je midden in een verslaving zit vind ik riskant aangezien veel symptomen ook vanuit het gebruik kunnen komen dus dan is er niet echt een duidelijk en betrouwbaar beeld.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#17
MR_CHIP zei:
i know maar ik ben inmiddels de diagnose schizofrenie
Klik om te vergroten...
Dat verbaast me wel. Heb je ooit buiten je gebruik om een psychotische episode gehad?

Torchic zei:
En diagnostiseren terwijl je midden in een verslaving zit vind ik riskant aangezien veel symptomen ook vanuit het gebruik kunnen komen dus dan is er niet echt een duidelijk en betrouwbaar beeld.
Klik om te vergroten...
Precies dit ja.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
OtherShore zei:
Dat verbaast me wel. Heb je ooit buiten je gebruik om een psychotische episode gehad?


Precies dit ja.
Klik om te vergroten...
nee
ik heb nu al paar dagen sinds dus die politie mensen niet meer gebruik nu dus zoan 4 dagen geleden en hoor soms nog steeds stemmen op de achtergrond
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#19
MR_CHIP zei:
nee
ik heb nu al paar dagen sinds dus die politie mensen niet meer gebruik nu dus zoan 4 dagen geleden en hoor soms nog steeds stemmen op de achtergrond
Klik om te vergroten...
Het is op zich normaal als zoiets even aanhoudt — dat heb ik ook meegemaakt — maar als er een duidelijke oorzaak is zoals drugsgebruik dan zou ik toch heel voorzichtig zijn met een diagnose schizofrenie. Maar goed, uiteindelijk is dat tussen jou en je behandelaar.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
OtherShore zei:
Het is op zich normaal als zoiets even aanhoudt — dat heb ik ook meegemaakt — maar als er een duidelijke oorzaak is zoals drugsgebruik dan zou ik toch heel voorzichtig zijn met een diagnose schizofrenie. Maar goed, uiteindelijk is dat tussen jou en je behandelaar.
Klik om te vergroten...
die zei gewoon van je krijgt dit
uitgeschreven door de verslaving 'arts van fivoor

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3940414243...175
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."