#1
Geen Meetings?? WTF!
Bang om zo'n Marla te worden?
Bang om zo'n Marla te worden?
Nope. Als de knop echt omgaat ga je heel anders praten. Dan pak je alles aan. Dan word je een yes-man.er ligt niks stil maar goed ieder zijn kijk op dingen
meetings doe ik niet nee en dan zou ik maar gelijk niks doen tuurlijk .....
lolNope. Als de knop echt omgaat ga je heel anders praten. Dan pak je alles aan. Dan word je een yes-man.
Zie ik nu nog niks van.
over een eventuele vervolgplek en dan doel ik op wonen heb ik niks in te brengen neeJij mag kan zelf niets ondernemen of bepalen?

Juist niet.666 stappen dan zou ik een paar extra zetten 😋
Het werkt!lol zo had ik er nog niet naar gekeken
Safehouse nog besproken? Of nazorg?fivoor is geweest , ik ga vandaag besproken worden in een overleg bij die AFZ kliniek van fivoor zelf als het goed is horen ze daar vandaag nog wat van en ze gaan anders morgen bellen met wat het geworden is en met welk tijdbestek ik daar zal zitten de opname is dan voor maximaal 7 weken kregen ze geregeld
ook had de De Hoop opnieuw wat vragen en ze hadden bepaalde documenten nodig die zijn afgelopen maandag opgevraagd en gemaild door curator en ze gaan dat morgen bespreken met psychiater en dan weer doormailen naar De Hoop
naja het is zo na die eventuele opname bij een kliniek zal ik of terugkomen op de bw waar ik nu nog woon of op die bw reeweg zuid als die me al aannemen bij een intakegesprekSafehouse nog besproken? Of nazorg?
Zorg er voor dat je uit de kliniek op een veilige plek terecht komt. Als je in een gebruiks-bw groep komt blijf je niet lang clean.naja het is zo na die eventuele opname bij een kliniek zal ik of terugkomen op de bw waar ik nu nog woon of op die bw reeweg zuid als die me al aannemen bij een intakegesprek
ze kunnen niet regelen dat ik vanuit de kliniek na nog weer een andere plek dan waar ik nu woon terecht kan (al ga ik dat nog wel aankaarten bij een kliniek zelf als ik daar eenmaal ben zei het die AFZ of De Hoop )
ik ga het proberen , maar heb er niet voor de volle 100% zeggenschap in dat is het lastige bw oostpolder bepaalt waar ze me plaatsen , maar de kans was volgens die behandelaren van fivoor die net zijn geweest wel (maar ze zeiden ook pin ons er niet op vast die bewuste bw bepaalt )dat die gebruikers bw gaat zeggen van je past hier nniet als ik die volle 7 weken en de weken nu nog tot aan dat clean kan zijnZorg er voor dat je uit de kliniek op een veilige plek terecht komt. Als je in een gebruiks-bw groep komt blijf je niet lang clean.
Het wordt pas anders als je er aan gaat werken kerel.kleine update
vandaag begin de psychologische 4de week als naja niet als het gaat gewoon lukken maar heel vaak had ik een terugval in die week
al zegt begeleiding dat dat alleen maar opgewerpte blokkade's/gedachten zijn door mijn brein en die hoeven geen waarheid weer te worden laat zien dat je boven die gedachte staat en je echt gaat voor herstel (nooit echt langer dan 4 weken clean geweest , heb er grote vertrouwen in dat dit eindelijk anders gaat zijn )
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."